Przetargi.pl
sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw ciekłych

Izba Celna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-136 Katowice, ul. Słoneczna 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3587161 , fax. 32 3587204
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Katowicach
    ul. Słoneczna 34 34
    40-136 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3587161, fax. 32 3587204
    REGON: 27050308000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sukcesywny bezgotówkowy zakup paliw ciekłych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup paliw ciekłych dokonywany będzie poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie na stacjach Wykonawcy do zbiorników pojazdów służbowych. CPV: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa, 09134100-8 - olej napędowy, 09132300-6 - benzyna z etanolem, 09134230-8 - biodisel Zadanie nr 1 - zakup benzyny bezołowiowej 95 oktanowej i oleju napędowego, w ilościach szacunkowych: - benzyny bezołowiowej 95 - 67.800 litrów, - oleju napędowego - 26.000 litrów. CPV 09132100-4 - benzyna bezołowiowa, 09134100-8 - olej napędowy, Dostawy winne być realizowane na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowania do zbiorników pojazdów służbowych Zamawiającego lub w nielicznych przypadkach do kanistrów na stacjach Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Stacje paliw muszą znajdować się w odległości nie większej niż 10 km od poszczególnych siedzib jednostek organizacyjnych Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną i być czynne co najmniej w godz. od 6:00 do 22:00. Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego: - Izba Celna w Katowicach, Katowice, ul. Słoneczna 34, - Izba Celna w Katowicach - siedziba zamiejscowa, Cieszyn, ul. Bielska 47A, - Urząd Celny w Bielsku - Białej, Bielsko-Biała, ul. T. Regera 32, - Urząd Celny w Częstochowie, Częstochowa, ul. Marsz. E. Rydza-Śmigłego 26, - Urząd Celny w Rybniku, Rybnik, ul. Kłokocińska 51, - Urząd Celny w Katowicach , Katowice ul. Żelazna 9, - Graniczny Referat Zwalczania Przestępczości w Pyrzowicach, Ożarowice, ul. Wolności 90. Zamawiający dopuszcza wskazanie w formularzu oferty cenowej więcej niż jednej stacji paliw do każdej z w/wym. siedzib jednostek organizacyjnych. Zadanie nr 2 - zakup biopaliwa ciekłego dla pojazdów z silnikiem z zapłonem iskrowym (BIO85), w ilości szacunkowej 7.200 litrów. CPV 09132300-6 - benzyna z etanolem Dostawy winne być realizowane na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowania do zbiorników pojazdów służbowych Zamawiającego, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. Co najmniej jedna stacja paliw winna znajdować się na terenie województwa śląskiego. Zadanie nr 3 - zakup biopaliwa ciekłego dla pojazdów z silnikiem z zapłonem samoczynnym, diesla (BIO100) w ilości szacunkowej 6.000 litrów. CPV 09134230-8 - biodisel Dostawy winne być realizowane na zasadach doraźnych, poprzez sukcesywne, bezgotówkowe tankowania do zbiorników pojazdów służbowych Zamawiającego na stacjach Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliw Wykonawcy na terenie całego kraju. Co najmniej jedna stacja paliw winna znajdować się na terenie województwa śląskiego. Poniższe wymagania dotyczą zadania nr 1, zadania nr 2 oraz zadania nr 3: Wykonawca zobowiązuje się do: - sprzedaży paliw ciekłych spełniających wymagania jakościowe, według cen detalicznych obowiązujących w dniu zakupu paliwa na danej stacji paliw, z uwzględnieniem stałego, procentowego upustu zaoferowanego w ofercie, - przedkładania, w czasie trwania umowy, na żądanie Zamawiającego, wykazu cen paliw obowiązujących na wskazanej stacji paliw i we wskazanym okresie, - prowadzenia dokumentacji każdorazowego zakupu paliwa, z uwzględnieniem: daty, marki i numeru rejestracyjnego samochodu, ilości i rodzaju tankowanego paliwa, ceny jednostkowej obowiązującej w dniu zakupu paliwa oraz wartości zakupionego paliwa, zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy. W sytuacji tankowania w systemie Kart Flota nie ma obowiązku sporządzania Zestawienia pobrania paliwa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru umowy - rozliczania zawartych transakcji odbywać się będzie dwa razy w miesiącu, np. w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia do końca miesiąca. Zamawiający dopuszcza tankowanie za pomocą karty mikroprocesorowej Karty Flotowej która zabezpieczona będzie kodem PIN. Karty wydawane muszą być na jednostkę / komórkę organizacyjną Zamawiającego bezpłatnie. Każdy kierowca Zamawiającego musi otrzymać paragon na którym będzie zawarte dokładne miejsce tankowania, data i godzina, numer rejestracyjny samochodu, numer grupy produktowej, ilość litrów pobranych, a także wartość zakupionego paliwa. Do każdej faktury Wykonawca prześle w dowolnej formie (np. elektronicznej, papierowej) załącznik na którym wyszczególnione będą wszystkie tankowania pojazdów przez kierowców, z informacjami takimi jak na paragonie. Należność za zakupione paliwo będzie regulowana przez Zamawiającego na podstawie dostarczanych faktur VAT wraz z wykazem przeprowadzonych transakcji, w terminie do 21 dni od daty sprzedaży, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma fakturę VAT nie budząca żadnych zastrzeżeń, na co najmniej 7 dni przed terminem jej uregulowania. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Zamawiający, po rozstrzygnięciu postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty, przekaże Wykonawcy wykaz samochodów służbowych, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego pojazdu. Na dzień ogłoszenia postępowania Zamawiający posiada ogółem 84 samochodów służbowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie pobiera się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach