Przetargi.pl
Sukcesywne wykonywanie wraz z dostawą druków firmowych dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-071 Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4210100 , fax. 22 8288773
  • Data zamieszczenia: 2017-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
    ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
    00-071 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4210100, fax. 22 8288773
    REGON: 00027406800010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkidn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonywanie wraz z dostawą druków firmowych dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie wraz z dostawą druków firmowych dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, których szczegółowy opis i ilości zawiera Załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Przy składaniu zamówienia, Zamawiający dostarczy Wykonawcy (np. w formie skanu) wzór zamawianych druków. Druki spersonalizowane (wizytówki, blankiety) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Inne druki – najpóźniej w ciągu dziesięciu dni od daty złożenia zamówienia. Druki mają być dostarczane w standardowych opakowaniach, odpowiadających właściwościom towaru i użytego środka transportu z zaznaczeniem rodzaju i ilości zawartych egzemplarzy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów druków w trakcie trwania umowy na aktualnie obowiązujące w MKiDN. Opis logo MKiDN znajduje się na stronie: http://www.mkidn.gov.pl/pages/strona-glowna/ministerstwo/logo-ministerstwa.php Zatrudnienie na umowę o pracę Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 6 do niniejszej SIWZ, były zatrudnione/zatrudniane przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace, w pełnym wymiarze czasu pracy przez cały okres trwania umowy na warunkach, o których mowa we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę w trakcie realizacji zamówienia stosował się do przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 847). Na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania obowiązują stawki ustalone Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 września 2017 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2018 r. (Dz.U. poz. 1747) w następujących wysokościach: - minimalne wynagrodzenie za pracę w wysokości 2100 zł, - minimalna stawka godzinowa w wysokości 13,70 zł. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania minimalnych stawek najniższego wynagrodzenia oraz stawki godzinowej, przez cały okres trwania umowy uwzględniając każdorazowo zmiany przepisów w zakresie zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa powyżej oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań określono we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa ww. warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ) Formularz należy złożyć w formie oryginału. 2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie dotyczące zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, jaki będzie realizował każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie – w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach