Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg
- Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
- Data zamieszczenia: 2010-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
ul. Kwiatowa 1a 1a
26-300 Opoczno, woj. łódzkie
tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
REGON: 59064843900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne wykonywanie w 2010 r. prac geodezyjno-kartograficznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Przedmiotem zamówienia jest geodezyjna obsługa Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami, Starostwa Powiatowego w Opocznie, polegająca na bieżącym wykonywaniu opracowań geodezyjnych zlecanych w formie pisemnej przez w/w Wydział. 1.2. Zamawiający przewiduje, że do końca 2010 roku zleci do wykonania ok. 50 opracowań geodezyjnych, z czego zdecydowana większość będzie dotyczyć wykonanie map do celów prawnych z pomiarem kontrolnym i spisaniem stosownego protokołu oraz wykonania map prawnych do regulacji stanu prawnego dróg powiatowych. Ilość prac do wykonania uzależniona jest od ilości napływających wniosków, w związku z tym może ulec zmianie. 1.3. Wszystkie prace muszą obejmować badanie stanu prawnego przedmiotowej nieruchomości oraz nieruchomości sąsiednich i uwzględniać nie tylko dane wykazane w ewidencji gruntów i budynków, ale również inne tytuły prawne (księgi wieczyste, zbiory dokumentów, decyzje wywłaszczeniowe, postanowienia sadowe itp.) oraz w razie potrzeby sporządzenie opinii geodezyjnej. 1.4 Prace obejmują udział Wykonawcy w rozprawach administracyjnych i wizjach na gruncie wyznaczanych przez Zamawiającego. O terminach i miejscu Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie lub telefonicznie. 1.5 Prace obejmują kontrolny pomiar istniejących elementów zagospodarowania terenu oraz pomiar elementów brakujących usytuowanych w pasie przygranicznym ( ok.1m ) przedmiotowej działki i działek sąsiednich. 1.6. Przebieg wykonanych prac oraz wyniki analiz należy szczegółowo opisać w sprawozdaniu technicznym. 1.7. Termin realizacji wyszczególnionych prac liczony jest w miesiącach od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia od Zamawiającego, do daty wpływu operatu technicznego do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wraz z protokołem odbioru. 1.8. Do każdego operatu powinny być dołączone w zależności od asortymentu prac 4 egzemplarze map i wykazów zmian (gruntowych, budynkowych, arkuszy) oraz protokołów ( wykazy zmian również dla działek sąsiednich jeśli zajdzie taka konieczność ). 1.9. Do każdego operatu musi być dołączona płyta lub dyskietka ze współrzędnymi w formacie txt. i EWMAPY 8 oraz z obliczeniami w układach 1965 i 2000 ( uzgodnienia z Zamawiającym ) 1.10. W przypadku istnienia mapy numerycznej dla danego obrębu ewidencyjnego, Wykonawca zgłasza się do Ośrodka celem rozliczenia użytków i klas w działkach bądź pobiera bazę i rozlicza użytki i klasy samodzielnie, przekazując w operacie bazę pierwotną i wtórną - zaktualizowaną wynikami pomiaru w układzie 1965 oraz 2000. 1.11. W przypadku braku mapy numerycznej na opracowywanym obszarze Wykonawca tworzy bazy zgodnie z technologią wykorzystywaną przez PODGiK, (EWMAPA 8 v. Windows), a wyniki opracowania numerycznego przekazuje w układach 1965 i 2000 1.12. Zlecenie ( kserokopie ) na wykonanie prac otrzymane z Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami należy wpiąć do operatu. 1.13. Zamawiający w zleceniu określi asortyment prac zgodnie z tab. 1 oraz ilość pierwotnych działek podlegających opracowaniu. Wykonawca wystawi fakturę, na kwotę zgodną z umową, na podstawie ilości działek uwidocznionej po prawej stronie rejestru pomiarowo-klasyfikacyjnego, w przypadku łączenia działek-na podstawie ilości działek po lewej stronie rejestru lub w przypadku jego braku na podstawie ilości działek podlegających opracowaniu bądź ilości punktów. 1.14. Obowiązujące przepisy i instrukcje: ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne ustawa z dnia 21 maja 1997r. o gospodarce nieruchomościami ustawa z dnia 24 czerwca 1994r. o własności lokali ustawa z dnia 6 lipca 1982r. o księgach wieczystych i hipotece ustawa z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziału nieruchomości rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z dnia 14 kwietnia 1999r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości instrukcja G-5 instrukcja K-1 (1995r.) instrukcja G-4 3. Wykonawca może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcom tylko w zakresie dotyczącym scaleń i wymiany gruntów. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opocznopowiat.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeniesienie punktu osnowy wysokościowej
Dodano: 2016-06-16 - wykonanie operatów szacunkowych niezbędnych do ustalenia cen za nabycie na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości położonych w miejscowości Trzebina, gm. Drzewica, pod realizację zadania inwestycyjnego pn.: Uregulowanie stanów prawnych poprzez dokonanie wykupów gruntów - odbudowa stopnia na rzece Drzewiczce w km 41+700 w miejscowości Trzebina gm. Drzewica pow. opoczyński
Dodano: 2016-06-09 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Kolonia Miklesz, gmina Złoczew, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-28 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Cienia, gmina Błaszki, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-28 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Sarny i Zaborów, gmina Błaszki, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Waliszewice, gmina Goszczanów, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-27 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu Chlewo, gmina Goszczanów, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-26 - Modernizacja ewidencji gruntów z uzupełnieniem ewidencji budynków i lokali dla obrębu Burzenin, gmina Burzenin, powiat sieradzki, województwo łódzkie
Dodano: 2016-04-26 - wykonanie operatu szacunkowego niezbędnego do ustalenia ceny za nabycie na rzecz Skarbu Państwa nieruchomości położonej w miejscowości Kłocko, gm. Sieradz, pod realizację zadania inwestycyjnego pn.: Dokończenie wykupów - zbiornik wodny Smardzew, gm. Sieradz, Wróblew, pow. sieradzki
Dodano: 2016-02-18 - Sporządzenie operatów szacunkowych z wyceny nieruchomości do różnych celów.
Dodano: 2016-02-11