Przetargi.pl
SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 59 600 , fax. 075 64 59 601
  • Data zamieszczenia: 2016-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 59 600, fax. 075 64 59 601
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcr.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot leczniczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE WYKONYWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI SP. Z O.O. W KAMIENNEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywne wykonywanie robót budowlanych na rzecz Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji Sp. z o. o. w Kamiennej Górze (ul. J. Korczaka 1), służących utrzymaniu właściwego stanu technicznego tych obiektów, w szczególności związanych z wykonywaniem bieżącej konserwacji oraz usuwaniem ewentualnych awarii. Zamówienie uwzględnia także ewentualną realizację innych robót budowlanych, których konieczność wykonania wystąpi w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 2. Zakres zamówienia podzielony został na 4 zadania: Zadanie 1 Roboty dekarskie (roboty dekarskie, dekarskie eksploatacyjne, instalacje odgromowe) Zadanie 2 Roboty ogólnobudowlane (roboty tynkarskie zewnętrzne, tynkarskie wewnętrzne, murowe, podłoża i posadzki, malarskie) Zadanie 3 Roboty instalacyjne (instalacje kanalizacji sanitarnej, wody, centralnego ogrzewania) Zadanie 4 Roboty elektryczne (roboty demontażowe, roboty montażowe i remontowe, roboty montażowe instalacji SAP, rozdzielnie elektryczne, pomiary instalacji) 3. Opis przedmiotu zamówienia określają: - Przedmiary robót, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Ze względu na specyfikę, opis przedmiotu zamówienia podaje rodzaj robót budowalnych przewidywanych (spodziewanych) do realizacji w okresie objętym zamówieniem (w ramach przyszłej umowy). Ilości poszczególnych robót określone w Przedmiarze robót, zostały przyjęte w oparciu o dotychczasowe doświadczenia Zamawiającego. Ostateczna ilość robót może się jednak różnić od zakładanej, zarówno in plus, jak i in minus. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na Zadania, aby dokonać grupowania robót ze względu na ich branżowy charakter. Wykonawca może złożyć ofertę zarówno na jedną część zamówienia, jak i na kilka części, w zależności od oceny własnego potencjału. 4. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający będzie zlecał roboty sukcesywnie, w zależności od bieżących potrzeb, bądź - w przypadku awarii - w sytuacjach koniecznych. Pisemne zlecenie określać będzie rodzaj i zakres robót wraz z określeniem terminu realizacji. Zamawiający wymaga, aby roboty związane z usuwaniem awarii były wykonywane niezwłocznie tj. Wykonawca winien przystąpić do ich wykonywania w ciągu 6 godzin od otrzymania zgłoszenia. Pozostałe roboty winny być wykonywane w uzgodnionym przez strony terminie, przy czym owe uzgodnienie będzie mieścić się w ramach 30 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia potrzeby wykonania robót. W przypadku robót związanych z usuwaniem awarii, dopuszcza się możliwość telefonicznego zlecenia tych robót. 5. W przypadku realizowania przez Wykonawcę robót budowlanych, dla których wymagane jest posiadanie przez Zamawiającego stosownych decyzji administracyjnych, tj. pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na prowadzenie prac i robót przy zabytku, Wykonawca zobowiązany będzie - zgodnie z przepisami - zapewnić osobę kierującą robotami, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (art. 37c ustawy o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami). Udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytku wpisanym do rejestru i/lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury potwierdzają świadectwa oraz inne dokumenty, o których mowa w art. 37g ustawy o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami. Udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytku uwzględnia również udział w robotach prowadzonych przy zabytku nie wpisanym do rejestru, o ile były one prowadzone przed 26.08.2011 roku (art. 37f ustawy o ochronie zbytków i opiece nad zabytkami). Udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich, badaniach konserwatorskich, robotach budowlanych lub badaniach architektonicznych prowadzonych przed dniem 26 sierpnia 2011 r. przy zabytku niewpisanym do rejestru zabytków potwierdzają świadectwa, inne dokumenty lub zaświadczenia, o których mowa w art. 37g ww. ustawy. 6. W przypadku realizowania robót, o których mowa w pkt 5, obowiązek uzyskania decyzji administracyjnych leży po stronie Zamawiającego. Zlecenie prac Wykonawcy może nastąpić wyłącznie po uzyskaniu tych decyzji i kopie ich zostaną dołączone do zlecenia. 7. W przypadku robót, co do których konieczne będzie posiadanie dokumentacji projektowej, obowiązek jej uzyskania leży po stronie Zamawiającego. Dokumentacja taka zostanie przekazana Wykonawcy wraz ze zleceniem. 8. Wykonawca przez cały okres realizacji robót i w każdym obszarze (rejonie) prowadzonych prac zobowiązany jest tak je organizować i prowadzić, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: - zabezpieczyć teren robót przed dostępem osób postronnych, - odpowiednio zabezpieczać teren robót tak, aby w maksymalnym stopniu ograniczyć przenoszenie się kurzu i pyłu na pozostałą część obiektu, - eliminować przyczyny powstawania zbędnego hałasu, - usuwać na bieżąco i na własny koszt materiały zbędne, odpady i śmieci, - utrzymywać na bieżąco porządek na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie i na drogach transportowych, - transportować materiały, urządzenia, narzędzia itp. w sposób eliminujący zanieczyszczenie i uszkodzenie dróg transportowych, - niezwłocznie usuwać (na swój koszt) wszelkie awarie powstałe w związku z wykonywaniem robót, w tym skutki uszkodzeń i zalań. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, swoją ofertą oraz z zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż. i bhp i przepisami prawa. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kompetentne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane. 11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. 12. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania/produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań/produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień) ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania/produkty uzna te, które których właściwości/parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka robocizny kosztorysowej netto
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcr.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach