Przetargi.pl
Sukcesywne wykonywanie i dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tablic informacyjnych na drogi powiatowe i wojewódzkie dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie do 28.02.2021r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 785 467 , fax. 343 785 468
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Częstochowie
    ul. Sobieskiego 9
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 785 467, fax. 343 785 468
    REGON: 15140600900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzdczestochowa.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne wykonywanie i dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tablic informacyjnych na drogi powiatowe i wojewódzkie dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie do 28.02.2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie i dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz tablic informacyjnych na drogi powiatowe i wojewódzkie dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie do 28.02.2021r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości oraz spełniać wymogi zawarte w pkt 3.2., 3.4., 3.5, 3.7. SIWZ. Wszystkie rzeczy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe i pochodzące z bieżącej produkcji, a także muszą posiadać aktualny Krajowy Certyfikat Zgodności i Aprobatę Techniczną uprawniające do oznaczenia wyrobu znakiem budowlanym „B” nadawanym na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17.11.2016r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu oznakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016r. poz. 1966). Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury a dnia 3 lipca 2003r. w sprawie „Szczegółowe warunki techniczne dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunki ich umieszczania na drogach” (Dz. U. z 2003r. nr 220, poz. 2181 z późn. zm.), a także zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zgodnie z Wytycznymi technicznymi Zarządu Dróg Wojewódzkich dla znaków drogowych przeznaczonych na drogi wojewódzkie. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany dostosować jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia do nowych norm. Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać znaki i urządzenia drogowe pionowe oraz urządzenia ruchu drogowego. A.Lustra drogowe. Zgodnie z Załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 Lipca 2003 r. „w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania”, punkt 9. Lustra drogowe wypukłe o zwiększonym kącie obserwacji : -lustra drogowe okrągłe, -lustra drogowe prostokątne. B.Znaki pionowe. Zgodnie z Załącznikiem nr 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 Lipca 2003 r. „w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania” Punkt 1.2 - Wielkość, wymiary i widoczność znaków – przedmiotem zamówienia są znaki średnie, do wykonania lic znaków należy stosować materiały odblaskowe typu 1, 2 oraz folie pryzmatyczne. Odwrotna strona tarczy znaku i tabliczki, jeżeli nie jest wykorzystywana do umieszczenia znaku dla jadących z przeciwnego kierunku, powinna mieć barwę szarą. Na odwrotnej stronie tarczy znaku należy umieścić informacje, zawierające dane identyfikujące producenta znaku, typ folii odblaskowej użytej do wykonania lica znaku, miesiąc i rok produkcji znaku. Punkt 1.3 – Barwa i odblaskowość znaków – całość zamówienia zgodnie załącznikiem do rozporządzenia Punkt 1.4 – Liternictwo znaków drogowych pionowych – całość zamówienia zgodnie załącznikiem do rozporządzenia. C.Ogrodzenia U - 12. Poręcze typ "olsztyński" z rury stalowej fi 60 mm czarnej, a następnie ocynkowanej i pomalowanej na przemian w pasy wys. 25 cm o barwie białej i czerwonej przy czym pierwszy dolny pas barwy białej. Ogrodzenie złożone z owalnych zamkniętych modułów oraz słupków montowanych w gruncie. Łączenie tych elementów za pomocą sworzni gwintowanych. Rozpiętość modułu 1,5 m, wysokość ogrodzenia 1,0 mb. Poręcze te będą umieszczone w obrębie szkół, uniemożliwiając gwałtowne wtargnięcie pieszego na jezdnię. D.Słupki Słupki ocynkowane ø 60,3 mm lub ø 76, min. grubość ścianki słupka 3,0 mm lub 3,2 mm. Słupki o długości 3,5m, 4,2m, 4, 7m, wraz z przetyczkami. Znaki A-18b, A-7, B-20 (drogi wojewódzkie) należy posadowić na konstrukcjach wsporczych złożonych z podwójnych słupków o przekroju zamkniętym (kołowym) lub otwartym, ustawionych równolegle do siebie. W przypadku znaków A-7 i B-20 konstrukcje wsporcze należy okleić folią odblaskową pryzmatyczna typu 2 w kolorze żółtym (A-7) bądź czerwonym (B-20) lub zastosować inne rozwiązanie zapewniające odblaskowość konstrukcji wsporczych zaakceptowane przez Inżyniera E. Konstrukcja kratownicowa z rur stalowych ocynkowanych ogniowo Do mocowania na fundamencie betonowym, beton klasy nie mniejszej niż C16/20 według normy PN-EN 206- 1, gr. ścianki 3,2 mm należy rozumieć, iż konstrukcja kratownicowa z rur stalowych ocynkowanych ogniowo będzie zespolona z gruntem za pomocą fundamentu betonowego, wykonanego z betonu klasy nie mniejszej niż C16/20 według normy PN-EN 206-1. Wymiary konstrukcji kratownicowej będą wiadome dopiero przy składaniu zamówienia. Kształt kratownicy według rysunku zamieszczonego w SIWZ. „Konstrukcja kratownicowa do tablic o powierzchni wielkogabarytowej 3,5 m2 wykonana z dwóch rur o średnicy Ø50 mm i Ø60 mm połączonych prętem Ø14 mm” Rysunek konstrukcji kratownicowej bezpiecznej zamieszczony w SIWZ. F.Znaki D-42, D-43, E-17a, E-18a (drogi wojewódzkie) -Znaki D-42 i D-43 o wymiarze 1200 mm x 700 mm na podkładzie z blachy stalowej z podwójnie giętą krawędzią na całym obwodzie, lico z folii odblaskowej II generacji. -Znaki E-17a i E-18a o wysokości 530 mm (wysokość czcionki 162 mm) na podkładzie z blachy stalowej z podwójnie zagiętą krawędzią na całym obwodzie, lico z folii odblaskowej II generacji, -Tarcza znaku w kolorze szarym (RAL 7044) -tarcza znaku na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej z podwójnie giętą krawędzią na całym obwodzie G.Oznakowanie drogowskazowe (drogi wojewódzkie) -Znaki drogowe na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo z ramką stalową i profilami usztywniającymi, -Lico znaków z folii pryzmatycznej pokryte folią antyroszeniową -Stosowane znaki pionowe muszą spełniać warunki normy nr PN-EN/12899. H.Tablice informacyjne Tablice informacyjne należy wykonać zgodnie z ogłoszonymi wytycznymi. I.Bariera U-11a Typ bariery U-11a. Konstrukcja balustrady ocynkowana i pomalowana na kolor wskazany w zleceniu. Według rysunku zamieszczonego w SIWZ 1 – płaskownik 80 z 12 2 – płaskownik 50 x 8 3 – płaskownik 80 x 12 J. J. Bariera typu „Trzepak”, K. WT ZDW : Tarcza znaku ma mieć „usztywnioną krawędź poprzez jej podwójne zagięcie lub zamknięcie ramą opasającą tarczę” dotyczy wszystkich znaków oprócz znaków typu D-42, D-43, E-17a i E-18a, dla których należy wykonywać tarcze znaków na podkładzie z blachy stalowej ocynkowanej z podwójnie giętą krawędzią na całym obwodzie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” ( wzór załączony do niniejszej siwz – załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, odpowiednio że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Oświadczenia, że wykonawca wypełnienia obowiązki w zakresie informacyjnym przewidzianym w art. 13 lub 14 RODO ( wzór załączony do niniejszej siwz – załącznik nr 8 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach