Przetargi.pl
SUKCESYWNE USŁUGI TRANSPORTOWE POWIERZONEGO KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO WYKORZYSTYWANEGO DO REMONTÓW, PRZEBUDÓW I ROBÓT DROGOWYCH PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE

Urząd Gminy Grabica ogłasza przetarg

  • Adres: 97-306 Grabica, Grabica 66
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6161188 , fax. 044 6161188
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grabica
    Grabica 66 66
    97-306 Grabica, woj. łódzkie
    tel. 044 6161188, fax. 044 6161188
    REGON: 00053542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrabica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE USŁUGI TRANSPORTOWE POWIERZONEGO KRUSZYWA KAMIENNEGO DOLOMITOWEGO WYKORZYSTYWANEGO DO REMONTÓW, PRZEBUDÓW I ROBÓT DROGOWYCH PROWADZONYCH NA TERENIE GMINY GRABICA, POWIAT PIOTRKOWSKI, WOJ. ŁÓDZKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług transportowych kruszywa kamiennego dolomitowego w ilości ok. 3.000,00 TON z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na odległość do 260 km (w obie strony) licząc od miejscowości Grabica w okresie do 15 grudnia 2009 r. 2. Warunki zamówienia: a) Usługi będą świadczone sukcesywnie wg potrzeb zamawiającego od daty podpisania umowy do 15.12.2009 r. b) Transport odbywać się będzie w terminach, z miejsca i w miejsca wyznaczone przez Zamawiającego ustalone każdorazowo w miarę możliwości i potrzeb Zamawiającego. c) Zlecenia wydawane będą w formie pisemnej (bądź ustnej z późniejszym pisemnym potwierdzeniem) nie później jednak niż 48 godzin przed wyznaczonym terminem realizacji zlecenia częściowego. d) Wykonawca transportowane kruszywo w pierwszej kolejności zobowiązany będzie dostarczyć na plac znajdujący się przy siedzibie Zamawiającego, a w przypadku wystąpienia potrzeby przetransportuje je następnie na miejsce wykonywanych przez Gminę robót drogowych na terenie Gminy Grabica, które wskazane zostanie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. e) Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zlecenia do transportu mniejszej ilości kruszywa kamiennego dolomitowego, niż określonej w § 1 ust. 2 umowy (Wzór Nr 7 SIWZ). Zakres świadczonych usług obejmować będzie ponadto: - organizację czynności załadowczych i wyładowczych, - opiekę nad transportowaną przesyłką od momentu załadunku do wyładunku zamawianej partii materiału, - podejmowanie wszelkich właściwych czynności dla zabezpieczenia praw Zamawiającego w przypadku powstania szkody w trakcie realizacji transportu, - powiadomienie Zamawiającego o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający NIE WYMAGA wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, tj.: 2. Opis sposobu oceny warunków: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, a opisane przez Zamawiającego w pkt.V i VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 3. DOTYCZY WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKA CYWILNA, KONSORCJUM): Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: - warunki opisane w pkt V.1) i 4) spełniają każdy z osobna, - warunki opisane w pkt V.2) i 3) spełniają łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór nr 2 SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie na oświadczeniu musi złożyć podpis każdy z nich; 2) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wzór nr 3 SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z nich; 3) Aktualna licencja / zaświadczenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie licencje/ zaświadczenie składa każdy z nich; 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione wcześniej powinny posiadać adnotację organu wystawiającego - dokonaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającą aktualność zawartych w nim danych - np. AKTUALNE NA DZIEŃ .... lub tożsame...). W przypadku podmiotów występujących wspólnie odpis/zaświadczenie składa każdy z nich; 5) oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec Urzędu Skarbowego, ani z zapłatą należności z tytułu składek na Ubezpieczenia Społeczne (wzór nr 4 SIWZ); W przypadku podmiotów występujących wspólnie na oświadczeniu musi złożyć podpis każdy z nich; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wzór nr 5 SIWZ); W przypadku podmiotów występujących wspólnie oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy; W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJĄ LUB BĘDĄ DYSPONOWAĆ OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: - kserokopie praw jazdy kategorii C i E dla wykazanych w wykazie osób Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie osób, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (wzór nr 6); W przypadku podmiotów występujących wspólnie oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny; W CELU UDOKUMENTOWANIA, ŻE WYKONAWCA DYSPONUJE LUB BĘDZIE DYSPONOWAŁ NARZĘDZIAMI I URZĄDZENIAMI NIEZBĘDNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA NALEŻY WYKAZAĆ, IŻ DYSPONUJE LUB BĘDZIE DYSPONOWAŁ: - minimum trzema (3) samochodami ciężarowymi samowyładowczymi o ładowności od 25 Ton do 30 Ton. W tym, co najmniej jeden z samochodów ciężarowych samowyładowczych musi posiadać co najmniej dwustronny wywrót. Wymagane jest aby wszystkie pojazdy, które będą brały udział w wykonywaniu zamówienia posiadały aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC - w celu udokumentowania tego faktu należy załączyć kopie w/w dokumentów dla wskazanych w wykazie pojazdów. Jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie narzędzi i urządzeń, iż będzie dysponował narzędziami i urządzeniami, zobowiązany jest dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 4. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia; W przypadku podmiotów występujących wspólnie oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku; 5. Ponadto wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wyłącznie według wzoru Zamawiającego), 2) pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3) pełnomocnictwo dla lidera w przypadku podmiotów występujących wspólnie - podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 3) SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedziano, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W/w dokumenty, o których mowa w ust. 5 lit. a i b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 5 lit. c, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 3) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski sporządzonym przez tłumacza przysięgłego, poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gminagrabica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach