Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-156 Wrocław, pl. Polski 3/4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3438031 w. 233 , fax. 071 3431558
- Data zamieszczenia: 2014-05-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
pl. Polski 3/4 3/4
50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3438031 w. 233, fax. 071 3431558
REGON: 00027581400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU, znak sprawy ZP-2-05-2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: LP.-USŁUGA DRUKU NAZWA-(RODZAJ) DRUKU-PRZEWIDYWANY (PLANOWANY DO DRUKU) NAKŁAD (SZT.)-MINIMALNY ZAMAWIANY NAKŁAD DO DRUKU (SZT.) TJ. 70% PRZEWIDYWANEGO (PLANOWANEGO DO DRUKU) NAKŁADU (SZT): 1.AFISZ-450-315, 2.ALBUM-1000-700, 3.ZESZYT RZEŹBIARSKI -700-490, 4.CZASOPISMO-1800-1260, 5.FOLDER NR 1-300-210, 6.INFORMATOR NR 1-500-350 7. INFORMATOR NR 2-500-350 8 INFORMATOR: ZESZYT KATEDRY-500-350 9.INFORMATOR-PRZEWODNIK -300-210 10.KALENDARZ-1000-700 11.KARTKA ŚWIĄTECZNA-300-210 12. KATALOG NR 1-300-210 13. KATALOG NR 2-500-350 14. KATALOG NR 3-400-280 15.KATALOG NR 4-400-280 16.KATALOG NR 5-400-280 17.KATALOG NR 6-400-280 18.KATALOG NR 7-500- 350 19.KATALOG NR 8-300-210 20.KATALOG NR 9-300-210 21.KATALOG NR 10-300-210 22. KATALOG NR 11-300-210 23.KATALOG NR 12-300-210 24.KATALOG NR 13-1000-700 25.KATALOG NR 14-500-350 26.KATALOG NR 15-500-350 27.KATALOG NR 16-500-350 28.KATALOG NR 17-300-210 29.KATALOG NR 18-500-350 30.KATALOG NR 19-500-350 31.KATALOG NR 20-650-455 32.KATALOG NR 21-650-455 33.KATALOG NR 22-500-350 34.KATALOG NR 23-200-140 35.KATALOG NR 24-50-35 36.KATALOG NR 25-400-280 37.KATALOG SPECJALNY NR 1-500-350 38.KSIĄŻECZKI PROMOCYJNE-300-210 39.KSIĄŻKA NR 1-400-280 40.KSIĄŻKA NR 2-800-560 41.KSIĄŻKA NR 3-300-210 42.KSIĄŻKA NR 4 -400- 280 43.KSIĄŻKA NR 5-50-350 44..KSIĄŻKA NR 6-250- 175 45.POCZTÓWKA-50-350 46.PLAKAT NR 1-450-315 47.PLAKAT NR 2-50-35 48.PLAKAT NR 3-50-35 49.PLAKAT NR 4-50-35 50.PLAKAT NR 5-50-35 51.PLAKAT NR 6-100-70 52.PLAKAT NR 7-20-14 53.PLAKAT NR 8-3-26 54.PLAKAT NR 9-150-105 55.ROCZNIK KATEDRY SZTUKI MEDIÓW-300-210 56.SKRYPT-200-140 57.ULOTKA NR 1-500-350 58.ULOTKA NR 2-2000-1400 59.ULOTKA NR 3-300-210 60.ULOTKA NR 4-2000-1400 61ULOTKA NR 5-500-350 62.ULOTKA NR 6-1000-700 63.ULOTKA NR 7-1000-700 64.ULOTKA NR 8-300-210 65.ULOTKA NR 9-200-1400 66.ULOTKA NR 10-1000-700 67.ULOTKA NR 11-500-350 68.ULOTKA NR 12-500-350 69.ULOTKA NR 13-300-210 70.ULOTKA NR 14-500-350 71.WIDOKÓWKA NR 1-1000-700 72.WIDOKÓWKA NR 2-1000-700 73.WIZYTÓWKA NR 1-500-350 74.WIZYTÓWKA NR 2-1000-700 75.WIZYTÓWKA NR 3-1500-1050 76.WIZYTÓWKA NR 4-1500-1050 77.WIZYTÓWKI dla pracowników Wydziału Grafiki i Sztuki Mediów (50 wizytówek x 100 szt. wg załączonego projektu) -5000 -3500 78.WKŁADKI DO ZAPROSZEŃ -INAUGURACJA-500-350 79.WYDAWNICTWO PO SYMPOZJUM HORYZONT RZEŹBY-500-350 80.ZAPROSZENIE NR 1+KOPERTA -400 -280 81.ZAPROSZENIE NR 2+KOPERTA-500- 350 82.ZAPROSZENIE NR 3-200 -140 83.FOLDER NR 2-300 -210 84.KATALOG NR 26- 500- 350 85. KATALOG SPECJALNY NR 2-500-350. Przedmiotem zamówienia są usługi druku dla Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusz Gepperta we Wrocławiu, wykonywane zgodnie z projektami przedstawionym przez Zamawiającego, wraz z dostawą do siedziby ASP i wniesieniem wykonanych zamówień do wskazanych pomieszczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Formularz asortymentowo-cenowy (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) tj. załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Usługi druku objęte niniejszym postępowaniem realizowane będą przez Wykonawcę na podstawie składnych sukcesywnie zapotrzebowań (zleceń) według potrzeb Zamawiającego i wykonywane przez Wykonawcę zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego. Szacowany nakład (całkowita liczba jednorazowo wydrukowanych egzemplarzy) zamawianych usług druku określony w załączniku nr 2 do SIWZ jest wielkością orientacyjną, przewidywaną do wydrukowania przez Zamawiającego w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia w ramach załącznika nr 2 do SIWZ zarówno w zakresie asortymentowym lub ilościowym. Zamawiający dopuszcza zwiększenie nakładu w obrębie poszczególnych pozycji. Zamawiający określa nakład minimalny i zobowiązuje się w przypadku konieczności zmniejszenia nakładu zamawianego do zrealizowania nakładu zamawianego na poziomie 70% w obrębie poszczególnych pozycji. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary formatów mogą ulec zmianie w granicach +- 1 cm. W przypadku, gdy Zamawiający w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia nie skonkretyzował wymaganych parametrów dotyczących wykonania proof-ów, należy przyjąć, że mają być wykonane 3 szt. proof-ów (dotyczy to wyłącznie pozycji złącznika nr 2,w której istnieje zapis w brzmieniu: PROOFY-TAK). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy materiałów w wersji gotowej do druku w formie elektronicznej przed terminem wykonania usługi. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy-załączniki nr 7 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium na: 5.000 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach bankowych lub 6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 27-05-2014r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-2/05/2014. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 27-05-2014r. do godz. 10:00. 7. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 8. Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30, (pok. 111, Ip). 9. Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego. 10. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a, 5. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.asp.wroc.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa druku wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego na potrzeby Muzeum Pana Tadeusza ZNiO z podziałem na części: Część 1 - druk folderów, zaproszenia, plansz Część 2 - druk ulotek, plakatów, pocztówek, teczek, roll-upu, ulotki, zaproszenia, karty pracy, mapki
Dodano: 2016-07-01 - Druk offsetowy 3 książek wraz z oprawą i dostawą na potrzeby ZNiO.
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na usługę wydawniczą, obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk, oraz dostawę ulotek promocyjno-informacyjnych, na potrzeby działań informacyjno - promocyjnych, prowadzonych przez DWUP w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Dodano: 2016-01-25 - Druki informacyjno-reklamowe i promocyjne wraz z projektami graficznymi
Dodano: 2016-01-18 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk i dostawę 4000 sztuk ulotek promocyjno-informacyjnych na temat Regionalnego Programu Operacyjnego wykorzystywanych do działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Zamawiającego.
Dodano: 2016-01-14 - Druk małoformatowy i druk wielkoformatowy
Dodano: 2015-12-07 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektów, opracowanie graficzne, druk i dostawę broszury informacyjnej wykorzystywanej do działań organizowanych przez Zamawiającego w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego na rzecz osób poszukujących pracy oraz bezrobotnych.
Dodano: 2015-11-30 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę wydawniczą obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, skład i łamanie tekstu, korektę językową, przygotowanie wersji elektronicznej, druk i dostawę ulotek promocyjno-informacyjnych na temat Regionalnego Programu Operacyjnego wykorzystywanych do działań informacyjno-promocyjnych prowadzonych przez Zamawiającego.
Dodano: 2015-11-19 - Przetarg nieograniczony na kompleksową usługę obejmującą przygotowanie projektu, opracowanie graficzne, korektę językową, skład, łamanie tekstu, druk, dostawę 500 sztuk ulotek informacyjnych - zadanie Nr 1 i dostawę materiałów informacyjnych (plakaty 1000 sztuk, broszura elektroniczna) oraz przygotowanie projektu i opracowanie projektu graficznego na stronę internetową Zamawiającego i wykonanie czynności copycopywriterskich (dla treści na plakat, do broszury elektronicznej i na stronę internetową)
Dodano: 2015-11-06 - Materiały informacyjne i promocyjne dla wnioskodawców dotyczące ZIT WrOF (druk folderów, broszur, ulotek, rollupów)
Dodano: 2015-11-05