Przetargi.pl
SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU

Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50156 Wrocław, pl. Polski
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 438 031 , fax. 713 431 558
  • Data zamieszczenia: 2017-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
    pl. Polski 42433
    50156 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 438 031, fax. 713 431 558
    REGON: 27581400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: UCZELNIA PUBICZNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnych usług druku dla Akademii Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, wykonywanych zgodnie z projektami przedstawionym przez Zamawiającego, wraz z dostawą do siedziby ASP i wniesieniem wykonanych zamówień do wskazanych pomieszczeń w podziale na 2 części tj.:CZĘŚĆ NR1 SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU W SZCZEGÓLNOŚCI DRUK PLAKATÓW, ULOTEK, WIZYTÓWEK, ZAPROSZEŃ ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Lp. - USŁUGA DRUKU NAZWA-(RODZAJ) DRUKU- PRZEWIDYWANY (PLANOWANY DO DRUKU) NAKŁAD (SZT.) - MINIMALNY ZAMAWIANY NAKŁAD DO DRUKU (SZT.) 1.AFISZ - 450 szt. - 315 szt. 2. INFORMATOR NR 1 - 500 szt. - 350 szt. 3. INFORMATOR NR 2 - 500 szt. - 350 szt. 4. INFORMATOR-PRZEWODNIK - 300 szt. - 210 szt. 5. KARTKI - 300 szt. - 210 szt. 6. KARTKA ŚWIĄTECZNA - 300 szt. - 210 szt. 7. KSIĄŻECZKI PROMOCYJNE - 300 szt. - 210 szt. 8. POCZTÓWKA - 500 szt. - 350 szt. 9. PLAKAT NR 1 - 450 szt. - 315 szt. 10. PLAKAT NR 2 - 50 szt. - 35 szt. 11. PLAKAT NR 3 - 50 szt. - 35 szt. 12. PLAKAT NR 4 - 50 szt. - 35 szt. 13. PLAKAT NR 5 - 50 szt. - 35 szt. 14. PLAKAT NR 6 - 100 szt. - 70 szt. 15. PLAKAT NR 7 - 20 szt. - 14 szt. 16. PLAKAT NR 8 - 38 szt. - 26 szt. 17. PLAKAT NR 9 - 150 szt. - 105 szt. 18. PLAKAT NR 10 - 25 szt. - 17 szt. 19. PLAKAT NR 11 - 100 - 70 szt. 20. PLAKAT NR 12 - 400 - 280 szt. 21. PLAKAT NR 13 - 400 - 280 szt. 22. PLAKAT NR 14 - 400 - 280 szt. 23. PLAKAT NR 15 - 300 - 210 szt. 24. PLAKAT NR 16 - 300 - 210 szt. 25. PLAKAT NR 17 - 300 - 210 szt. 26. PLAKAT NR 18 - 250 - 175 szt. 27. PLAKAT NR 19 - 10 - 7 szt. 28. SKRYPT - 200 - 140 szt. 29. ULOTKA NR 1 - 500 - 350 szt. 30. ULOTKA NR 2 - 2000 - 1400 szt. 31. ULOTKA NR 3 - 300 - 210 szt. 32. ULOTKA NR 4 - 2000 - 1400 szt. 33. ULOTKA NR 5 - 500 - 350 szt. 34. ULOTKA NR 6 - 1000 - 700 szt. 35. ULOTKA NR 7 - 1000 - 700 szt. 36. ULOTKA NR 8 - 300 - 210 szt. 37. ULOTKA NR 9 - 2000 - 1400 szt. 38. ULOTKA NR 10 - 1000 - 700 szt. 39. ULOTKA NR 11 - 500 - 350 szt. 40. ULOTKA NR 12 - 500 - 350 szt. 41. ULOTKA NR 13 - 300 - 210 szt. 42. ULOTKA NR 14 - 500 - 350 szt. 43. ULOTKA NR 15 - 400 - 280 szt. 44. ULOTKA NR 16 - 400 - 280 szt. 45. ULOTKA NR 17 - 400 - 280 szt. 46. ULOTKA NR 18 - 400 - 280 szt. 47. ULOTKA NR 19 - 400 - 280 szt. 48. ULOTKA NR 20 - 400 - 280 szt. 49. ULOTKA NR 21 - 400 - 280 szt. 50. ULOTKA NR 22 - 400 - 280 szt. 51. ULOTKA NR 23 - 300 - 210 szt. 52. ULOTKA NR 24- 300 - 210 szt.53. ULOTKA NR 25 - 300 - 210 szt. 54. ULOTKA NR 26 - 300 - 210 szt. 55. ULOTKA NR 27 - 300 - 210 szt. 56. ULOTKA NR 28 - 300 - 210 szt. 57. ULOTKA NR 29 - 300 - 210 szt. 58. ULOTKA NR 30 - 300 - 210 szt. 59. ULOTKA NR 31 - 300 - 210 szt. 60. ULOTKA NR 32 - 300 - 210 szt. 61. ULOTKA NR 33 - 300 - 210 szt. 62. ULOTKA NR 34 - 300 - 210 szt.63. ULOTKA NR 35 - 300 - 210 szt. 64. ULOTKA NR 36 - 1000 -7 00 szt. 65. ULOTKA NR 37 - 1000 - 700 szt. 66. WIDOKÓWKA NR 1 - 1000 - 700 szt. 67. WIDOKÓWKA NR 2 - 1000 - 700 szt. 68. WIZYTÓWKA NR 1 - 500 - 350 szt. 69. WIZYTÓWKA NR 2 - 1000 - 700 szt. 70. WIZYTÓWKA NR 3 - 1500 - 1050 szt. 71. WIZYTÓWKA NR 4 - 1500 - 1050 szt. 72. WIZYTÓWKA NR 5 - 5000 - 3500 szt. 73. WIZYTÓWKA NR 6 - 500 - 350 szt. 74. WIZYTÓWKA NR 7 - 4000 - 2800 szt. 75. WKŁADKI DO ZAPROSZEŃ (INAUGURACJA) - 500 - 350 szt. 76. ZAPROSZENIE NR 1 +KOPERTA - 400 - 280 szt. 77. ZAPROSZENIE NR 2 +KOPERTA - 500 - 350 szt. 78. ZAPROSZENIE NR 3 +KOPERTA - 100 - 70 szt. 79. ZAPROSZENIE NR 4 - 200 - 140 szt. 80. ZAPROSZENIE NR 5 - 400 - 280 szt. 81. ZAPROSZENIE NR 6 - 400 - 280 szt. 82. ZAPROSZENIE NR 7 - 400 - 280 szt. 83. ZAPROSZENIE NR 8 - 400 - 280 szt. 84. ZAPROSZENIE NR 9 - 400 - 280 szt. 85. ZAPROSZENIE NR 10 - 400 - 280 szt. 86. ZAPROSZENIE NR 11 - 500 - 350 szt. 87. ZAPROSZENIE NR 12 - 500 - 350 szt. 88. ZAPROSZENIE NR 13 - 500 - 350 szt. 89. ZAPROSZENIE NR 14 - 500 - 350 szt. 90. ZAPROSZENIE NR 15 - 500 - 350 szt. 91. ZAPROSZENIE NR 16 - 500 - 350 szt. 92. ZAPROSZENIE NR 17 - 500 - 350 szt. 93. ZAPROSZENIE NR 18 - 500 - 350 szt. 1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 3. Usługi druku objęte niniejszym postępowaniem realizowane będą przez Wykonawcę na podstawie składnych sukcesywnie zapotrzebowań (zleceń) według potrzeb Zamawiającego i wykonywane będą przez Wykonawcę zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego. W ramach jednej pozycji formularza asortymentowo-cenowego dopuszcza się wykonanie usługi druku wizytówek na podstawie różnych projektów. Oznacza to, że w przypadku konieczności wykonania druku wizytówek wskazanych w konkretnej pozycji załącznika nr 2 Zamawiający będzie miał możliwość złożyć Wykonawcy projekt z danymi różnych osób. 4. Przewidywany (planowany do druku) nakład tj. całkowita liczba jednorazowo wydrukowanych egzemplarzy zamawianych usług druku określony w załączniku nr 2 do SIWZ jest wielkością orientacyjną, planowaną do wydrukowania przez Zamawiającego w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia w ramach załącznika nr 2 do SIWZ zarówno w zakresie asortymentowym lub ilościowym. UWAGA: 1) Zamawiający dopuszcza zwiększenie przewidywanego (planowanego do druku) nakładu w obrębie poszczególnych pozycji Załącznika nr 2 do SIWZ 2) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie przewidywanego (planowanego do druku) nakładu w obrębie poszczególnych pozycji Załącznika nr 2 do SIWZ wyłącznie do ilości wskazanych w kol. 4 tj. minimalny zamawiany nakład (szt.). 5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary formatów mogą ulec zmianie w granicach +/- 1 cm. 6. W przypadku, gdy Zamawiający w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia nie skonkretyzował wymaganych parametrów dotyczących wykonania proof-ów, należy przyjąć, że mają być wykonane 3 szt. proof-ów (dotyczy to wyłącznie pozycji złącznika nr 2,w której istnieje zapis w brzmieniu: PROOFY-TAK).7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 8. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy materiałów w wersji gotowej do druku w formie elektronicznej przed terminem wykonania usługi nie później niż w dniu przesłania zapotrzebowania (zlecenia). 9. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ).CZĘŚĆ NR2 SUKCESYWNE USŁUGI DRUKU W SZCZEGÓLNOŚCI DRUK KATALOGÓW, KSIĄŻEK ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Lp. - USŁUGA DRUKU NAZWA-(RODZAJ) DRUKU- PRZEWIDYWANY (PLANOWANY DO DRUKU) NAKŁAD (SZT.) - MINIMALNY ZAMAWIANY NAKŁAD DO DRUKU (SZT.) 1.ALBUM - 1000 szt. - 700 szt.2. ZESZYT RZEŹBIARSKI - 700 szt. - 490 szt. 3. CZASOPISMO - 1800 szt. - 1260 szt. 4. FOLDER NR 1 - 300 szt. - 210 szt. 5. FOLDER NR 2 - 300 szt. - 210 szt. 6. INFORMATOR: ZESZYT KATEDRY - 500 szt. - 350 szt. 7. KALENDARZ - 1000 szt. - 700 szt.8. KATALOG NR 1 - 300 szt. - 210 szt. 9. KATALOG NR 2 - 500 szt. - 350 szt. 10. KATALOG NR 3 - 400 szt. - 280 szt. 11. KATALOG NR 4 - 400 szt. - 280 szt. 12. KATALOG NR 5 - 400 szt. - 280 szt. 13. KATALOG NR 6 - 400 szt. - 280 szt. 14. KATALOG NR 7 - 500 szt. - 350 szt. 15. KATALOG NR 8 - 300 szt. - 210 szt. 16. KATALOG NR 9 - 300 szt. - 210 szt. 17. KATALOG NR 10 - 300 szt. - 210 szt. 18. KATALOG NR 11 - 300 szt. - 210 szt. 19. KATALOG NR 12 - 300 szt. - 210 szt. 20. KATALOG NR 13 - 1000 szt. - 700 szt. 21. KATALOG NR 14 - 500 szt. - 350 szt. 22. KATALOG NR 15 - 500 szt. - 350 szt. 23. KATALOG NR 16 - 500 szt. - 350 szt. 24. KATALOG NR 17 - 300 szt. - 210 szt. 25. KATALOG NR 18 - 500 szt. - 350 szt. 26. KATALOG NR 19 - 500 szt. - 350 szt. 27. KATALOG NR 20 - 650 szt. - 455 szt. 28. KATALOG NR 21 - 650 szt. - 455 szt. 29. KATALOG NR 22 - 500 szt. - 350 szt. 30. KATALOG NR 23 - 200 szt. - 140 szt. 31. KATALOG NR 24 - 50 szt. - 35 szt. 32. KATALOG NR 25 - 400 szt. - 280 szt. 33. KATALOG NR 26 - 500 szt. - 350 szt. 34. KATALOG NR 27 - 300 - szt. 210 szt. 35. KATALOG NR 28 - 300 szt. - 210 szt. 36. KATALOG NR 29 - 300 szt. - 210 szt. 37. KATALOG NR 30 - 600 szt. - 420 szt. 38. KATALOG NR 31 - 600 szt. -420 szt. 39. KATALOG NR 32 - 600 szt. -420 szt. 40. KATALOG NR 33 - 650 szt. -455 szt. 41. KATALOG NR 34 - 450 szt. -315 szt. 42. KATALOG NR 35 - 450 szt. -315 szt. 43. KATALOG NR 36 - 450 szt. -315 szt. 44. KATALOG NR 37 - 450 szt. - 315 szt. 45. KATALOG NR 38 - 450 szt. – 315 szt. 46. KATALOG NR 39 - 450 szt. - 315 szt. 47. KATALOG NR 40 - 450 szt. - 315 szt. 48. KATALOG NR 41 - 450 szt. -315 szt. 49. KATALOG NR 42 - 450 szt. -315 szt. 50. KATALOG NR 43 - 450 szt. - 315 szt. 51. KATALOG NR 44 - 450 szt. - 315 szt. 52. KATALOG NR 45 - 450 szt. - 315 szt. 53. KATALOG NR 46 - 450 szt. - 315 szt. 54. KATALOG NR 47 - 450 szt. - 315 szt. 55. KATALOG NR 48 - 450 szt. - 315 szt. 56. KATALOG NR 49 - 450 szt. - 315 szt. 57. KATALOG NR 50 - 450 szt. - 315 szt. 58. KATALOG NR 51 - 450 szt. - 315 szt. 59. KATALOG NR 52 - 450 szt. - 315 szt. 60. KATALOG NR 53 - 450 szt. - 315 szt. 61. KATALOG NR 54 - 450 szt. - 315 szt. 62. KATALOG NR 55 - 450 szt. - 315 szt. 63. KATALOG NR 56 - 450 szt. - 315 szt. 64. KATALOG NR 57 - 450 szt. - 315 szt. 65. KATALOG NR 58 - 450 szt. - 315 szt. 66. KATALOG NR 59 - 450 szt. - 315 szt. 67. KATALOG NR 60 - 400 szt. - 280 szt. 68. KATALOG NR 61 - 400 szt. - 280 szt. 69. KATALOG NR 62 - 400 szt. - 280 szt. 70. KATALOG NR 63 - 400 szt. - 280 szt. 71. KATALOG NR 64 - 300 szt. - 210 szt.72. KATALOG NR 65 - 450 szt. - 315 szt. 73. KATALOG NR 66 - 450 szt. - 315 szt. 74. KATALOG NR 67 - 450 szt. - 315 szt. 75. KATALOG NR 68 - 450 szt. - 315 szt. 76. KATALOG NR 69 - 450 szt. - 315 szt. 77. KATALOG NR 70 - 450 szt. - 315 szt. 78. KATALOG NR 71 - 450 szt. - 315 szt. 79. KATALOG NR 72 - 450 szt. - 315 szt. 80. KATALOG NR 73 - 450 szt. - 315 szt. 81. KATALOG NR 74- 450 szt. - 315 szt. 82. KATALOG NR 75- 450 szt. - 315 szt. 83. KATALOG NR 76- 450 szt. - 315 szt. 84. KATALOG NR 77- 450 szt. - 315 szt. 85. KATALOG NR 78 - 500 szt. - 350 szt. 86. KATALOG NR 79 - 1000 szt. - 700 szt. 87. KATALOG NR 80 - 600 szt. - 420 szt. 88. KATALOG NR 81 - 600 szt. - 420 szt. 89. KATALOG NR 82 - 600 szt. - 420 szt. 90. KATALOG NR 83 - 3000 szt. - 2100 szt. 91. KATALOG NR 84 - 2200 szt. - 1540 szt. 92. KATALOG NR 85 - 500 szt. - 350 szt. 93. KATALOG NR 86 - 50 szt. - 35 szt. 94. KATALOG NR 87 - 500 szt. - 350 szt. 95. KATALOG NR 88 - 150 szt. -105 szt. 96. KATALOG NR 89 ROCZNIK KATEDRY - 300 szt. -210 szt. 97. KATALOG NR 90 - 400 szt. -280 szt. 98. KATALOG NR 91 - 500 szt. -350 szt. 99. KATALOG NR 92 - 350 szt. -245 szt. 100. KATALOG NR 93 - 110 szt. -77 szt. 101. KATALOG NR 94 - 400 szt. - 280 szt. 102. KATALOG DO WYSTAWY DOKTORSKIEJ - 200 szt. - 140 szt. 103. KATALOG SPECJALNY NR 1 - 500 szt. - 350 szt. 104. KATALOG SPECJALNY NR 2 - 500 szt. - 350 szt. 105. KSIĄŻKA NR 1 - 400 szt. -280 szt. 106. KSIĄŻKA NR 2 - 800 szt. - 560 szt. 107. KSIĄŻKA NR 3 - 300 szt. - 210 szt. 108. KSIĄŻKA NR 4 - 400 szt. - 280 szt. 109. KSIĄŻKA NR 5 - 500 szt. - 350 szt. 110. KSIĄŻKA NR 6 - 250 szt. - 175 szt. 111. KSIĄŻKA NR 7 - 800 szt. - 560 szt. 112. ROCZNIK KATEDRY SZTUKI MEDIÓW - 300 szt. - 210 szt. 113. WYDAWNICTWO PO SYMPOZJUM "HORYZONT RZEŹBY" - 500 szt. - 350 szt. 114. MONOGRAFIA - 1000 szt. - 700 szt. 115. KSIĄŻKA NR 8 MONOGRAFIA - 500 szt. - 350 szt. 116. KSIĄŻKA NR 9 KSIĄŻKA KATEDRY - 500 szt. - 350 szt. 117. KSIĄŻKA NR 10 - 300 szt. - 210 szt. 118. KSIĄŻKA NR 11 - 500 szt. - 350 szt. 119. KSIĄŻKA NR 12 - 300 szt. - 210 szt. 120. KSIĄŻKA NR 13 - 500 szt. - 350 szt. 121. KSIĄŻKA NR 14 - 650 szt. - 455 szt. 122. KSIĄŻKA NR 15 - 1500 szt. - 1050 szt. 123. PUBLIKACJA NR 1 - 200 szt. -140 szt. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2a do niniejszej SIWZ. 2. Załącznik nr 2a do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 3. Usługi druku objęte niniejszym postępowaniem realizowane będą przez Wykonawcę na podstawie składnych sukcesywnie zapotrzebowań (zleceń) według potrzeb Zamawiającego i wykonywane będą przez Wykonawcę zgodnie z projektem przekazanym przez Zamawiającego. 4. Przewidywany (planowany do druku) nakład tj. całkowita liczba jednorazowo wydrukowanych egzemplarzy zamawianych usług druku określony w załączniku nr 2a do SIWZ jest wielkością orientacyjną, planowaną do wydrukowania przez Zamawiającego w okresie wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zamówienia w ramach załącznika nr 2a do SIWZ zarówno w zakresie asortymentowym lub ilościowym.UWAGA:1) Zamawiający dopuszcza zwiększenie przewidywanego (planowanego do druku) nakładu w obrębie poszczególnych pozycji Załącznika nr 2a do SIWZ 2) Zamawiający dopuszcza zmniejszenie przewidywanego (planowanego do druku) nakładu w obrębie poszczególnych pozycji Załącznika nr 2a do SIWZ wyłącznie do ilości wskazanych w kol. 4 tj. minimalny zamawiany nakład (szt.). 5. Podane w opisie przedmiotu zamówienia wymiary formatów mogą ulec zmianie w granicach +/- 1 cm. 6. W przypadku, gdy Zamawiający w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia nie skonkretyzował wymaganych parametrów dotyczących wykonania proof-ów, należy przyjąć, że mają być wykonane 3 szt. proof-ów (dotyczy to wyłącznie pozycji złącznika nr 2a,w której istnieje zapis w brzmieniu: PROOFY-TAK). 7. W przypadku, gdy Zamawiający w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia nie skonkretyzował wymaganych parametrów dotyczących wykonania okładki ze skrzydełkami, należy przyjąć 10 cm (dotyczy to wyłącznie pozycji złącznika nr 2a,w której istnieje zapis w brzmieniu: okładka ze skrzydełkami – bez podanego wymiaru). 8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 9. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy materiałów w wersji gotowej do druku w formie elektronicznej przed terminem wykonania usługi nie później niż w dniu przesłania zapotrzebowania (zlecenia). 10. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach