Przetargi.pl
Sukcesywne świdczenie usług z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, Wyczółkowskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 739 338, , fax. 757 739 338
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
    Wyczółkowskiego 15
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 757 739 338, , fax. 757 739 338
    REGON: 23002192300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świdczenie usług z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni zgodnie z Wykazem badań wymaganych przez Zamawiającego. Wykaz badań laboratoryjnych stanowi Załącznik Nr II.2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – jego zakres rzeczowy i ilościowy, opis warunków granicznych dla metod wykonywania poszczególnych badań stanowi Załącznik Nr II.1 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w drodze niniejszego postępowania przedstawi Zamawiającemu „Wykaz badań możliwych do wykonania ponad zakres graniczny” i stanie się ten wykaz załącznikiem do umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał przez 24 godziny wykonywanie badań laboratoryjnych wymienionych w „Wykazie badań wymaganych - zakres graniczny” stanowiący Załącznik Nr II.1 do SIWZ i późniejszej umowy. 5. Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia przy udziale zatrudnionego wykwalifikowanego personelu medycznego – diagnostów laboratoryjnych, wpisanych na listę Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych (KIDL) oraz personelu średniego spełniającego wymagania zawodowe w zakresie niniejszego zamówienia. 6. Wykonawca, w zakresie wykonywania zamówienia, musi posiadać niezbędny sprzęt laboratoryjny, który ma wszystkie aktualne wymagane atesty i świadectwa dopuszczenia do pracy w medycznym laboratorium diagnostycznym. 7. Materiał do badania pobierany będzie przez personel Zamawiającego na jego koszt w ustalonych godzinach. Materiał ten zostanie odpowiednio przygotowany dla Wykonawcy wg zaleceń, wymagań opisanych przez Wykonawcę i przedstawionych w ofercie zgodnie ze szczegółowymi warunkami wykonania umowy i późniejszej umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. 8. Zamawiający wymaga, aby materiał do badania odbierany był przez Wykonawcę z Laboratorium Szpitala Gminnego z siedzibą ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca materiał do badania odbierał od Zamawiającego od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt, w godzinach: 11:00 -12:00. 10. Wykonawca na własny koszt oraz na konkretne zlecenie Zamawiającego dostarczać będzie przez cały okres obowiązującej umowy: - Podłoża do hodowli krwi dla dorosłych i dzieci w warunkach tlenowych i beztlenowych - Podłoża transportowo-namnażające do hodowli bakterii tlenowych i beztlenowych - Inne specjalistyczne podłoża niezbędne do wykonania badań, będących przedmiotem niniejszego postępowania. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wraz z ofertą jako Załącznik Nr VII do OFERTY - Szczegółowy opis warunków realizacji umowy w zakresie sposobu przygotowania pacjenta do badania, zasady pobierania materiału do badania, trwałość próby oraz sposób jej przechowywania do czasu przesłania do laboratorium Wykonawcy, warunki transportu, który po akceptacji i uzupełnieniu potrzebnych informacji stanie się Załącznikiem do umowy wyłonionej w drodze postępowania. 12. Przygotowany przez Wykonawcę i dołączony do oferty Szczegółowy opis warunków realizacji umowy przedstawi szczegółowe zasady wykonywania przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 13. Szczegółowy opis warunków realizacji umowy, przygotowany przez Wykonawcę, powinien przedstawiać szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia tj. usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej, a w szczególności: - Miejsce wykonywania badań (nazwa i adres laboratorium); - Warunki graniczne dla metod wykonywania niektórych z badań ; - Zalecenia dotyczące przygotowania materiału do badań; - Przechowywanie próbek do czasu wykonania badań; - Transportu i zabezpieczenia próbek na czas transportu; - Wzoru obowiązujących skierowań; - Warunki przygotowania pacjenta do badania; - Zasady zlecania badań laboratoryjnych; - Zasady pobierania, przechowywania i transport materiału do badań; - Metody wykonywania badań i przekazywania wyników; - Przechowywanie materiału biologicznego do badań; - Procedurę transportu materiału biologicznego do badań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71900000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga załączenia do oferty Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego Zaświadczenia o wpisie do ewidencji laboratoriów prowadzoną przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wypełnione i podpisane „Wymogi graniczne dla badan laboratoryjnych” - dotyczące zamówienia, o którego udzielenie ubiega się Wykonawca – Zał. Nr II.1; 3. Wypełniony i podpisany „Wykaz badań wymaganych – zakres graniczny” - dotyczący zamówienia, o którego udzielenie ubiega się Wykonawca – Zał. Nr II. 2; 4. Wypełnione i podpisane „Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu”- Zał. Nr III; 5. Wypełnione i podpisane „Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Zał. Nr IV; 6. Wypełnione i podpisane „Oświadczenie o przynależności do spółki kapitałowej” – Zał. Nr V; 7. Wypełnione i podpisane „Oświadczenie Wykonawcy, że jako podmiot bierze udział w kontrolach wewnątrz i zewnątrzlaboratoryjnych wraz z kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem certyfikatów uczestnictwa w kontrolach jakości w latach 2015-2017 – Zał. Nr VI; 8. Opracowane przez Wykonawcę Szczegółowe warunki realizacji umowy – Zał. Nr VII; 9. Wypełniony i parafowany „Projekt Umowy” - Zał. Nr VIII; 10. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji laboratoriów prowadzoną przez Krajową Izbę Diagnostów Laboratoryjnych; 11. Polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie świadczonych przez siebie usług do kwoty 500.000,00 zł. (słownie: pięćset tysięcy zł), w tym w wysokości 46.500,00 EUR (słownie: czterdzieści sześć tysięcy pięćset EUR) na jedno zdarzenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach