Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług transportowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie w 2018 roku’’

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2018-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług transportowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie w 2018 roku’’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Sukcesywne świadczenie usług transportowych dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie w 2018 roku’’ 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):  60000000-8 – Usługi Transportowe  60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego  60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą 3. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części tj.: 1) część 1 zamówienia – świadczenie usług transportowych 3 samochodami ciężarowymi 2-osiowymi, 2) część 2 zamówienia - świadczenie usług transportowych 3 samochodami ciężarowymi 3-osiowymi z hydroburtą. 4. Zakres zamawianych usług obejmuje świadczenie na terenie miasta Tarnowa usług transportowych tj.: 1) CZĘŚĆ 1 ZAMÓWIENIA - świadczenie usług transportowych 3 samochodami ciężarowymi 2-osiowymi – w ilości minimalnej gwarantowanej 2500 godzin, z możliwością skorzystania z prawa opcji w ilości maksymalnej do 5500 godzin, 2) CZĘŚĆ 2 ZAMÓWIENIA - świadczenie usług transportowych 3 samochodami ciężarowymi 3-osiowymi z hydroburtą - w ilości minimalnej gwarantowanej 2500 godzin, z możliwością skorzystania z prawa opcji w ilości maksymalnej do 5500 godzin. W przypadku, gdy rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego na usługi transportowe okaże się większe od planowanego (minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia) Zamawiający, zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy PZP, przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, polegającego na zwiększeniu ilości świadczonych usług transportowych maksymalnie do ilości wskazanej powyżej. Realizacja zakresu zamówienia objętego prawem opcji stanowi uprawnienie Zamawiającego, z którego może, ale nie musi on skorzystać, i nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń wobec Zamawiającego. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie świadczyć dla Zamawiającego sukcesywnie usługi transportu towarów przeznaczonych do robót drogowych w mieście Tarnowie, w szczególności mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco, materiałów betonowych (kostki brukowej, krawężników, płyt chodnikowych, studni, itp.), kruszyw drogowych, mas ziemnych oraz innych, ze wskazanych przez Zamawiającego miejsc ich odbioru do punktów składowania lub place budowy zlokalizowane na terenie miasta Tarnowa, według dyspozycji i zaleceń transportowych Zamawiającego. 2) Transport towarów (dostawa na miejsce) będzie realizowany przez Wykonawcę samochodami ciężarowymi samowyładowczymi z możliwością wyładunku do tyłu, każdorazowo w ciągu 24 godzin liczonych od momentu złożenia przez Zamawiającego zlecenia telefonicznie potwierdzonego jednocześnie na adres e-mail Wykonawcy. 3) Zamawiający każdorazowo w zleceniu wskaże Wykonawcy datę, godzinę i miejsce odbioru towarów oraz ich rodzaj, a także datę, godzinę i miejsce dostawy towaru, oraz ilość i rodzaj pojazdów transportowych. 4) Częstotliwość zleceń oraz ilość i rodzaj pojazdów transportowych zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z bieżącym utrzymaniem dróg. Świadczenie usług transportowych odbywać się będzie w dniu robocze od poniedziałku do piątku, a wyjątkowych sytuacjach również w soboty, według potrzeb określonych przez Zamawiającego w złożonych zleceniach. 5) W przypadku mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco jej transport odbywać się będzie ze wskazanej wytwórni mas bitumicznych na place budowy, którym są ulice zlokalizowane na terenie miasta Tarnowa. Podczas transportu i postoju przed wbudowaniem mieszanka mineralno-asfaltowa powinna być właściwe zabezpieczone przed ostygnięciem i dopływem powietrza poprzez przykrycie. Przewidywany czas wbudowania mieszanki od odbioru z wytwórni będzie nie dłuższy niż 2 godziny. Warunki i czas transportu mieszanki od odbioru z wytwórni mas bitumicznych do wbudowania muszą zapewnić utrzymanie temperatury w wymaganym przedziale. Powierzchnie pojemników używanych do transportu mieszanki powinny być czyste, a do zwilżania tych powierzchni mogą być używane tylko środki antyadhezyjne niewpływające szkodliwie na mieszankę. 6) Do każdej partii towaru odbieranego przez Wykonawcę ze wskazanego miejsca odbioru powinien być dołączony dokument WZ i kwit wagowy. Wykonawca odpowiada za zgodność przewożonego towaru z otrzymanymi z wytwórni lub od dostawcy towarów z dokumentami przewozowymi (dokument WZ, kwit wagowy). 7) Wykonawca odpowiedzialny jest za właściwe przygotowanie środków transportu zastosowanych do realizacji zamówienia oraz za zabezpieczenie towarów w trakcie ich transportu. 8) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będącym przedmiotem zamówienia sprawnymi technicznie pojazdami i wykonania ich z należytą starannością. Pojazdy przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia winny spełniać odpowiednie wymagania przepisów prawa i wymogi BHP oraz posiadać w szczególności: - ubezpieczenie OC; - ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, - posiadać aktualne, dopuszczające do ruchu badania techniczne; 9) Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć na żądanie Zamawiającego dowody aktualnych przeglądów środków transportu, serwisu i przeglądów okresowych, zezwoleń dopuszczających pojazd do ruchu. 10) W przypadku podstawienia pojazdu nie spełniającego wymagań przewidzianych w SIWZ Zamawiający ma prawo odmowy dopuszczenia pojazdu do pracy bez prawa Wykonawcy do wynagrodzenia. 11) W przypadku wystąpienia awarii sprzętu uniemożliwiającej wykonanie zleconych usług transportowych Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd zastępczy niezwłocznie, nie później jednak niż do 1 godziny od wystąpienia awarii na własny koszt bez dodatkowego obciążania kosztami Zamawiającego. 12) Operatorzy sprzętu, którymi Wykonawca posługuje się przy realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane przepisami prawa, aktualne uprawnienia do jego obsługi oraz odpowiednie przeszkolenia, tj.: BHP, p.poż. 13) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z eksploatacją pojazdów, ich ubezpieczeniem, zabezpieczeniem w paliwo, wynagrodzeniem i ubezpieczeniem kierowców oraz ubezpieczeniem i zabezpieczeniem ładunku. 14) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i terminowość świadczonych usług transportowych oraz zachowanie wszystkich wymaganych prawem norm bezpieczeństwa przy ich świadczeniu. 15) Wykonawca odpowiada za szkody w majątku własności prywatnej i publicznej powstałe w związku ze świadczeniem usług transportowych, z winy Wykonawcy lub osób, którymi się posługuje przy realizacji zamówienia. 16) Wykonawca odpowiada za przewożone towary od załadowania ich na środek transportu od czas ich odbioru do czasu wydania Zamawiającemu. Na tych samych zasadach Wykonawca ponosi ryzyko przypadkowej utraty, uszkodzenia lub też kradzieży towaru. 17) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność, jak za własne działania, za działania wszelkich osób, którymi pod jakimkolwiek tytułem posługuje się w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 18) Wykonawca załączy do oferty wykaz sprzętu jaki zamierza przeznaczyć do realizacji zamówienia z podaniem nazwy oraz charakterystycznych parametrów. Pozostały opis zamówienia zawarto w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie wykonawca przekazuje Zamawiającemu (w oryginale). 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa wyłącznie w stosunku do wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy oferta, oświadczenia i dokumenty, które sporządza wykonawca nie zostały podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007r., sygn. Akt V Ca 85/07).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach