Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka

Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
  • Data zamieszczenia: 2020-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
    ul. Dunina 24
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 059 814 42 57
    REGON: 77050924000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka”. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące dwie części: Część I: Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka: (rejon I – sołectwa: Przewłoka, Wytowno, Machowinko, Machowino, Objazda, Gąbino, Dębina, Rowy); Część II: Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka: (rejon II – sołectwa Grabno, Zimowiska, Charnowo, Niestkowo, Wodnica, Lędowo, Duninowo, Pęplino, Starkowo, Zaleskie, Możdżanowo). Przedmiot umowy obejmuje: 3.3.1. Część I: "Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka: (rejon I – sołectwa: Przewłoka, Wytowno, Machowinko, Machowino, Objazda, Gąbino, Dębina, Rowy)" następującym sprzętem:. a) koparko – ładowarka o pojemności łyżek 0,30 – 0,9 m³, b) samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t, c) koparka obrotowa gąsienicowa o pojemności łyżki minimum 0,80 m³, d) ciągnik o mocy silnika minimum 55KM z przyczepą wywrotną wraz ze sprzętem towarzyszącym – kosiarka rotacyjna. 3.3.2. Część II: " Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka: (rejon II – sołectwa Grabno, Zimowiska, Charnowo, Niestkowo, Wodnica, Lędowo, Duninowo, Pęplino, Starkowo, Zaleskie, Możdżanowo)" następującym sprzętem:. a) koparko – ładowarka o pojemności łyżek 0,30 – 0,9 m³, b) samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t, c) koparka obrotowa gąsienicowa o pojemności łyżki minimum 0,80 m³, d) ciągnik o mocy silnika minimum 55KM z przyczepą wywrotną wraz ze sprzętem towarzyszącym – kosiarka rotacyjna. Zakres pracy sprzętu: Roboty ziemne, transport. Czas liczony jako praca: a) jest to czas załadunku, rozładunku i transportu materiałów, wykonywania wykopów, plantowania i niwelacji terenu, koszenia terenu, b) od czasu pracy odliczony będzie czas awarii i niesprawności sprzętu oraz urządzeń GPS bądź obsługi, jak również czas dojazdu do miejsca pracy i powrót z pracy (miejsca realizacji usługi). c) Szacunkowa ilość pracy sprzętu: Część I: koparko-ładowarka: 1150 h, samochód ciężarowy: 1150 h, koparka 100 h, ciągnik 100 h. Część II: koparko-ładowarka: 1150 h, samochód ciężarowy: 1150 h, koparka 100 h, ciągnik 100 h. Ilości godzin pracy sprzętu są ilościami szacunkowymi, określonymi na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego dotyczącej potrzeb w zakresie pracy sprzętu. Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie faktycznie zleconych i wykonanych usług. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usług w wielkościach określonych w pkt. 3.5 lit c). SIWZ. d) Orientacyjna ilość godzin pracy sprzętu: Część I: koparko-ładowarka: 900-1400 h, samochód ciężarowy: 900-1400 h, koparka 80-250 h, ciągnik 80-250 h. Część II: koparko-ładowarka: 900-1400 h, samochód ciężarowy: 900-1400 h, koparka 80- 250 h, ciągnik 80-250 h. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) protokolarne, w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy, przejęcie od Zamawiającego urządzeń GPS i ich zamontowanie na pojazdach, 2) zapewnienie stałej łączności telefonicznej z pracownikiem Zamawiającego – przedstawicielem Referatu Inwestycji Gminnych i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Ustka, 3) zwrot w stanie niepogorszonym sprawnych technicznie urządzeń GPS, 4) przystąpienie do wykonywania usługi niezwłocznie, jednak nie później niż przed upływem 24 godzin według zapotrzebowania Zamawiającego zgłoszonego przez pracownika Referatu Inwestycji Gminnych i Gospodarki Komunalnej Urzędu Gminy Ustka pisemnie lub telefonicznie, 5) aktywowanie każdorazowo urządzenia monitorującego GPS poprzez jego załączenie z chwilą rozpoczęcia świadczenia usługi, zaś wyłączenia niezwłocznie z chwilą zakończenia świadczenia usługi. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. wykonania świadczenia usług sprzętowych. Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający żąda od Wykonawcy: 1) Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu rzeczy, w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz U z 2019 r. poz. 2140 ze zm.); 2) Zezwolenie na transport niżej wymienionych odpadów, które będą wykorzystywane do remontów dróg gminnych: - żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) niepochodzące z palenisk fluidalnych – kod odpadu 10 01 01, - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – kod odpadu 17 01 01, - gleba i ziemia w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03 – kod odpadu 17 05 04, - gruz ceglany – kod odpadu 17 01 02.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę stanowi wypełniony formularz „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 19.5.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 19.5.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 19.5.3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 19.5.4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 19.5.5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 19.5.6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 19.5.7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach