Wójt Gminy Ustka ogłasza przetarg
- Adres: 76-270 Ustka, ul. Dunina
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 814 42 57
- Data zamieszczenia: 2019-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ustka
ul. Dunina 24
76-270 Ustka, woj. pomorskie
tel. 059 814 42 57
REGON: 77050924000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka”. Zamawiający podzielił niniejsze zamówienie na następujące dwie części: Część I: Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka: (rejon I – sołectwa: Przewłoka, Wytowno, Machowinko, Machowino, Objazda, Gąbino, Dębina, Rowy) Część II: Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka: (rejon II – sołectwa Grabno, Zimowiska, Charnowo, Niestkowo, Wodnica, Lędowo, Duninowo, Pęplino, Starkowo, Zaleskie, Możdżanowo) Przedmiot umowy obejmuje: Część I: "Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka: (rejon I – sołectwa: Przewłoka, Wytowno, Machowinko, Machowino, Objazda, Gąbino, Dębina, Rowy)" następującym sprzętem:. a) koparko – ładowarka o pojemności łyżek 0,90 – 1,5 m³, b) samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t, c) koparka obrotowa gąsienicowa o pojemności łyżki minimum 0,80 m³. Część II: " Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Ustka: (rejon II – sołectwa Grabno, Zimowiska, Charnowo, Niestkowo, Wodnica, Lędowo, Duninowo, Pęplino, Starkowo, Zaleskie, Możdżanowo)" następującym sprzętem:. a) koparko – ładowarka o pojemności łyżek 0,90 – 1,5 m³, b) samochód ciężarowy wywrotka o pojemności minimum 8 t, c) koparka obrotowa gąsienicowa o pojemności łyżki minimum 0,80 m³. Zakres pracy sprzętu: Roboty ziemne, transport. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie krajowego przewozu rzeczy, w rozumieniu ustawy o transporcie drogowym (tj. Dz U z 2019 r. poz. 2140 ze zm.); b) Zezwolenie na transport niżej wymienionych odpadów, które będą wykorzystywane do remontów dróg gminnych: - żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) niepochodzące z palenisk fluidalnych – kod odpadu 10 01 01, - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – kod odpadu 17 01 01, - gleba i ziemia w tym kamienie inne niż wymienione w 17 05 03 – kod odpadu 17 05 04, - gruz ceglany – kod odpadu 17 01 02.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie. 5.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.5.2, 19.5.3 SIWZ w zakresie przesłanek wykluczenia z postępowania określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP. Dodatkowo do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, potwierdzający, że określony potencjał dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu został Wykonawcy faktycznie udostępniony.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
Dodano: 2024-07-29 - ŚWIADCZENIE USŁUGI TRANSPORTU DOKUMENTACJI WYBORCZEJ Z WYBORÓW PARLAMENTARNYCH 2023
Dodano: 2024-03-01 - „Dowożenie dziecka niepełnosprawnego do Przedszkola dla Dzieci Niewidomych w Sobieszewie w roku szkolnym 2023/2024”
Dodano: 2024-01-15 - Transport w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku – II postępowanie
Dodano: 2023-12-07 - Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czersk w roku szkolnym 2023/2024 do Przedszkoli w Chojnicach
Dodano: 2023-12-05 - STAŁA USŁUGA TRANSPORTOWA – PRZEWÓZ UCZNIÓW/DZIECI NA ZAJĘCIA SPORTOWE W RAMACHGODZIN LEKCYJNYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W GDAŃSKU
Dodano: 2023-09-27 - STAŁA USŁUGA TRANSPORTOWA – PRZEWÓZ UCZNIÓW/DZIECI NA ZAJĘCIA SPORTOWE W RAMACHGODZIN LEKCYJNYCH DLA ZESPOŁU SZKOLNO – PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W GDAŃSKU
Dodano: 2023-08-16 - Dowożenie uczniów do szkół gminnych, Przedszk. Sam. Nr 2 w Czersku, Przedszk. Sam. Nr 1 w Czersku, Szkoły Podst. w Odrach i Zespołu Szkół Spec.w Czersku w roku szkol 2022/2023, CZ.6 CZ.7
Dodano: 2022-09-05 - Dowożenie osób/uczniów niepełnospr. do OREW-u w Czarnej Wodzie, OREW-u w Piecach, Szkoły Podst. Nr 1 w Czersku i Zespołu Szkół w Malachinie w roku szkolnym 2022/2023 z podziałem na części.Część 1:
Dodano: 2022-08-31 - „Dowożenie osób/uczniów niepełnosprawnych do OREW-u w Czarnej Wodzie, OREW-u w Piecach, Szkoły Podstawowej Nr 1 w Czersku i Zespołu Szkół w Malachinie w roku szkolnym 2022/2023 z podziałem na części.
Dodano: 2022-07-26