Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych na rzecz Wydziału Europejskiego Funduszu Społecznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego. Przez świadczenie usług restauracyjnych Zamawiający rozumie usługę, przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków w trakcie organizowanych przez Zamawiającego konferencji/spotkań na terenie miasta Katowic, zgodnie z opisem zawartym w siwz. 1. Świadczenie usług restauracyjnych będzie się odbywało sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, w ramach organizowanych przez Zamawiającego ok. 30 konferencji/spotkań w dniach od poniedziałku do piątku. Wynajęcie miejsca świadczenia usługi na terenie miasta Katowic i pokrycie kosztów z tym związanych leży po stronie Zamawiającego. 2. Zlecenia na realizację poszczególnej usługi, będą składane w formie elektronicznej (e-mail) lub faksem - najpóźniej do 3 dni roboczych przed dniem jej realizacji, z zastrzeżeniem możliwości skrócenia tego okresu za obustronną zgodą. 3. W zleceniu Zamawiający określi co najmniej: termin, miejsce, liczbę uczestników, zakres usługi restauracyjnej tj. asortyment. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego asortymentu w zleceniu na realizację konkretnej usługi - za zgodą Wykonawcy. 4. Ilość porcji wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowi maksymalną ilość zamówionego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości usług, niż wskazana w SIWZ - do ilości nie mniejszej niż 60% a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 5. Rozliczanie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy. Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną podwyższeniu przez cały okres obowiązywania umowy. 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a) przygotowania, dowozu i podania posiłków (zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia) w dni wskazane przez Zamawiającego, do miejsca i sali, w której będzie się odbywała/o konferencja/spotkanie; b) dostarczenia posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego nie później niż na 30 minut przed rozpoczęciem konferencji/spotkania; c) przygotowania stanowiska serwisu kawowego w formie bufetu szwedzkiego, w sposób uzgodniony z Zamawiającym, obsługiwanego przez pracowników Wykonawcy w liczbie wystarczającej do sprawnej obsługi, adekwatnie do ilości zaproszonych gości w tym: - nakrycia stołów obrusami materiałowymi oraz dekoracji stołów (np. kompozycją ze świeżych kwiatów); - umieszczenie każdego elementu zestawu cateringowego na stołach, na kilku paterach/naczyniach w sposób gwarantujący łatwy dostęp do porcji; - zagwarantowanie zastawy, szklanek, sztućców, serwetek w ilości wystarczającej dla wszystkich uczestników konferencji/spotkania; - dostarczenia kawy, herbaty w pojemnikach termicznych ze stali nierdzewnej, zapewniających utrzymanie odpowiedniej temperatury; - podania cukru w ceramicznych/porcelanowych cukiernicach lub porcji cukru w opakowaniach jednorazowych; d) zapewnienia obsługi kelnerskiej podczas konferencji/spotkań, w trakcie których będzie podawany lunch/obiad. Przez obsługę kelnerską Zamawiający rozumie podawanie w trakcie spotkania/konferencji posiłków, bieżącą wymianę brudnych naczyń i sztućców, utrzymywanie czystości na stołach oraz zabezpieczenie należytej estetyki stołów. Liczba osób obsługi kelnerskiej musi być wystarczająca, aby zapewnić sprawną i szybką obsługę gości; e) realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie przez pracowników posiadających aktualne badania dopuszczające do pracy w styczności z żywnością - książeczki zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych; f) świadczenia usług restauracyjnych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie; g) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.) oraz norm obowiązujących w powyższym zakresie; h) świadczenia usług restauracyjnych na czystych, jednolitych zastawach ceramicznych lub porcelanowych w kolorze białym, z użyciem czystych szklanek lub literatek do napojów zimnych oraz sztućców ze stali nierdzewnej, serwetek papierowych i/lub materiałowych, obrusów materiałowych. Zamawiający nie dopuszcza użycia talerzy, kubków/szklanek lub sztućców jednorazowych. i) dostarczenia świeżego asortymentu tj. przygotowanego w dniu realizacji zamówienia; j) estetycznego podawania posiłków, z zachowaniem czystości i higieny, wszelkie dekoracje powinny być czyste i niezakurzone; k) zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu spotkania. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości posiłków przez wytypowanych pracowników Zamawiającego. 8. W razie stwierdzenia wad w realizacji usługi, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o ich zaistnieniu Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wad niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia, jednak nie później niż w ciągu 30 minut. 9. Za wadę w realizacji usługi rozumie się niewywiązanie Wykonawcy z obowiązków, o których mowa w pkt II.1.3) ppkt 6. lit. c, d, i, j, k. 10. Za rażące naruszenie warunków realizacji danego zlecenia Zamawiający uzna niewywiązanie się Wykonawcy z obowiązków, których mowa w pkt II.1.3) ppkt 6. lit. a, e, f, g, h. 11. Wykonawca musi posiadać zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydawanej na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania usługi do przedstawienia w/w zaświadczenia. 12. Zamawiający zastrzega, iż przedmiotem niniejszego postępowania jest świadczenie usług restauracyjnych, obejmujących przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków określonych w SIWZ. Przedmiotowe usługi są opisane w Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Usług m.in. kodami PKWiU: 56.21.19.0 - usługi przygotowania i dostarczenia żywności dla pozostałych odbiorców zewnętrznych (katering), 56.30.10.0 - usługi przygotowania i podawania napojów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach