Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów

"EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-022 Łódź, ul. Targowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 233 50 53 , fax. 42 638 59 58
  • Data zamieszczenia: 2018-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
    ul. Targowa 1/3
    90-022 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 233 50 53, fax. 42 638 59 58
    REGON: 10052223800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów w podziale na następujące części: 1) Pakiet 1 – Usługi poligraficzne, 2) Pakiet 2 – Usługi w zakresie wydruków wielkoformatowych, 3) Pakiet 3 – Usługi w zakresie wydawnictw zwartych. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Na realizację przedmiotu zamówienia składają się następujące etapy: 1) w Pakiecie 1 i Pakiecie 3: a) przygotowanie materiałów do druku, b) usługi drukowania, c) usługi introligatorskie, d) opakowanie, ubezpieczenie i transport do siedziby Zamawiającego lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umowie i OPZ; 2) w Pakiecie 2: a) usługi drukowania, b) usługi montażu i demontażu lub opakowanie i transport do siedziby Zamawiającego lub do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w umowie i OPZ. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji w zakresie świadczenia usług poligraficznych dotyczących następującego asortymentu określonego: a) w Pakiecie 1: - w poz. 13 (Plakat) w ilości 1 nakładu, - w poz. 26 (Kalendarz Planetarium) w ilości 1 nakładu, - w poz. 39 (Dyplom) w ilości 1 nakładu, - w poz. 41 (Folder) w ilości 6 nakładów, - w poz. 42 (Folder) w ilości 1 nakładu, b) w Pakiecie 2: - w poz. 3 (Banery) w ilości 1 nakładu, - w poz. 4 (Tablice) w ilości 1 nakładu, - w poz. 6 (Kanwas) w ilości 1 nakładu, o parametrach takich samych jak wskazane w Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający, w ramach prawa opcji, może nabyć pełną ilość nakładu asortymentu lub tylko część. Szczegółowe warunki realizacji prawa opcji zostały uregulowane w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 1a do SIWZ (dla Pakietu 1) oraz Załącznik nr 1b do SIWZ (dla Pakietu 2). Zamawiający zastrzega, iż może skorzystać z prawa opcji do końca obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania. 4. Wykonawca jest zobowiązany przekazać publikację wskazaną w Pakiecie 1 poz. 34 (Katalog), poz. 36 (Katalog) oraz w Pakiecie 3 poz. 1 (Wydawnictwo zwarte: Antologia polskich wierszy o filmie), poz. 2 (Wydawnictwo zwarte: Album fotografii Renaty Pajchel), poz. 3 (Wydawnictwo zwarte: Książka S. Eisensteina), poz. 4 (Katalog wystawy Kino na Kresach) do bibliotek uprawnionych do otrzymywania bibliotecznych egzemplarzy obowiązkowych zgodnie z ustawą o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych. Lista bibliotek oraz ilość obowiązkowych egzemplarzy znajduje się pod adresem http://www.bn.org.pl/dla-wydawcow/egzemplarz-obowiazkowy/liczba-egzemplarzy-obowiazkowych/. Przesyłki zawierające egzemplarz obowiązkowy są zwolnione z opłat pocztowych. Wykonawca zobowiązany jest przekazać egzemplarze obowiązkowe w następujących terminach: Bibliotece Narodowej – w ciągu 5 dni od zakończenia procesu produkcji publikacji; pozostałym bibliotekom – w ciągu 14 dni od zakończenia procesu produkcji publikacji. PODSTAWA PRAWNA • Ustawa z dnia 7 listopada 1996 r. o obowiązkowych egzemplarzach bibliotecznych (Dz.U. 1996, nr 152, poz. 722 z późn. zm.) • Rozporządzenie Ministra Kultury i Sztuki z dnia 6 marca 1997 r. w sprawie wykazu bibliotek uprawnionych do otrzymywania egzemplarzy obowiązkowych poszczególnych rodzajów publikacji oraz zasad ich przekazywania (Dz.U. 1997, nr 29, poz. 161 z późn. zm). 5. Zamawiający, mając na uwadze treść art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) w Pakiecie 1 i Pakiecie 3: a) usługi CTP, b) usługi drukarskie, c) usługi introligatorskie; 2) w Pakiecie 2: a) usługi drukarskie przez okres obowiązywania umowy z Wykonawcą. Zasady dokumentowania zatrudnienia przez Wykonawcę osób na umowę o pracę oraz kontroli wykonania przedmiotowego obowiązku i sankcji z tytułu ich nieprzestrzegania, zostały określone w § 4 i § 7 Istotnych postanowień umowy (dla każdego z pakietów), stanowiących Załącznik nr 1a, 1b oraz 1c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Pakiet 1 – wartość wadium 4.500,00 zł; Pakiet 2 – wartość wadium 1.300,00 zł; Pakiet 3 – wartość wadium 3.500,00 zł. Kwota wadium dla całego zamówienia (wszystkich pakietów) wynosi: 9.300,00 zł. Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty: 1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ), składany w oryginale. 2) Formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. W Formularzu asortymentowo-cenowym Wykonawca zobowiązany jest podać warunki oferowanego przedmiotu zamówienia (tj. parametry oferowanego asortymentu). Instrukcja wypełniania Formularza asortymentowo-cenowego znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ pod tabelą określającą asortyment – dla każdego z pakietów. Nie podanie tych informacji w treści Formularza asortymentowo-cenowego spowoduje odrzucenie oferty. 3) 1 egzemplarz próbki określonej w Załączniku nr 3 do SIWZ: a) w Pakiecie 1 w poz. 5 (Wizytówka), poz. 19 (Folder), poz. 28 (Teczka biurowa); b) w Pakiecie 2 w poz. 6 (Kanwas); c) w Pakiecie 3 (Wydawnictwo zwarte – zgodnie z opisem wskazanym w Rozdziale XV.6.2. (Zasady oceny kryterium „Jakość”) oraz w Załączniku 3 do SIWZ w zakresie Pakietu 3). Każda próbka będzie przedmiotem badania w kryterium „Jakość” w kryteriach oceny ofert, określonych w rozdziale XV SIWZ. Wykonawca na żądanie Zamawiającego, potwierdzi autentyczność każdej próbki. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty wypełnionego Wykazu złożonych próbek (wg zał. nr 6 do SIWZ). Niedostarczenie wymaganej próbki do dnia i godziny składania ofert oraz przekazanie próbki o cechach niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia lub niezgodnej ze wskazaniami Zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty. II. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 z późn. zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium – potwierdzenie wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, tj. oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. III. Dokumenty i oświadczenia składane po terminie składania ofert - bez wezwania Zamawiającego: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane w oryginale. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach