Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
- Data zamieszczenia: 2015-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
ul. Bażyńskiego 1A 1A
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne świadczenie usług druku materiałów poligraficznych na potrzeby projektu MOBI4Health dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług druku materiałów poligraficznych na potrzeby projektu MOBI4Health dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed (zwanego dalej MWB UG i GUMed), zwanych w dalszej części materiałami. 2.Miejsce dostawy: MWB UG i GUMed 80-822 Gdańsk, ul. Kładki 24, pokój 415, z zastrzeżeniem zapisów § 1 ust. 4 umowy. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi formularz cenowo-przedmiotowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Dostawy materiałów będą odbywać się sukcesywnie (w zależności od potrzeb Zamawiającego), w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00 na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez przedstawiciela Zamawiającego (określonego w § 10 ust. 4 umowy), drogą elektroniczną i/lub faksem. 5.W ramach dostawy, o której mowa w pkt. 5, Wykonawca zapewni: 1)transport materiałów na własny koszt, 2)wyładunek materiałów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 6.Zamówienie, o którym mowa w pkt. 5, zawierać będzie: 1)numer pozycji z formularza cenowo-przedmiotowego - załącznika nr 2 do SIWZ, 2)ilość, 3)materiały graficzne: przesłane elektronicznie i/lub na płytach CD, DVD. 7.Wykonawca potwierdzi e-mailem i/lub faksem prawidłowość graficzną przesłanych przez Zamawiającego materiałów, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty ich przesłania, przy czym nie wlicza się dnia w którym wpłynęło zamówienie. 8.Jakość druku i pozostałych parametrów (w szczególności materiałów, np. papieru i kolorów), czyli jakość poszczególnych etapów pracy Wykonawcy składających się w ostateczności na produkt końcowy musi być zgodna z odpowiednimi normami technicznymi. 9.Wykonawca zagwarantuje także swobodny nadzór nad realizowanymi zamówieniami i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie powstawania zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa powyżej. 10.Dostarczane materiały pakowane będą w paczki z opisem zawartości umieszczonym na zewnątrz, a opakowanie powinno zabezpieczyć wyrób przed zniszczeniem lub obniżeniem jego jakości w czasie transportu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia ofert wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy zamówień cząstkowych z poz. 1-12 załącznika nr 2 do SIWZ
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Druk biletów wstępu do Akwarium Gdyńskiego Morskiego Instytutu Rybackiego- Państwowego Instytutu Badawczego w rolkach wraz z dostawą
Dodano: 2016-07-26 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Saga Rodu Sobczaków.
Dodano: 2016-06-30 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Lux in Oriente - Lux ex Oriente: Polska i Stolica Apostolska - 1050 lat historii.
Dodano: 2016-06-15 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Atelier Hanny i Leszka Nowosielskich.
Dodano: 2016-02-23 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Exporting Zagreb.
Dodano: 2016-02-22 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Rzeźby Beaty Czapskiej
Dodano: 2016-02-19 - Druk i dostawa do zamawiającego katalogu do wystawy pt. Atelier Hanny i Leszka Nowosielskich.
Dodano: 2016-02-12 - Druk i dostawa do zamawiającego książki pt. Mała architektura sakralna Kaszub. Perspektywa antropologiczna.
Dodano: 2016-02-08 - usługa druku formularzy dokumentacji medycznej i bloczków recept lekarskich
Dodano: 2015-12-30 - Druk i dostawa do zamawiającego kalendarza 2016 Hans Memling Sąd Ostateczny
Dodano: 2015-12-15