Przetargi.pl
Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas zajęć edukacyjnych organizowanych dla dzieci romskich w ramach projektu -Lepsza droga do przyszłości - działania na rzecz zawierciańskich Romów o numerze POKL.01.03.01-00-409/11, Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6722134 , fax. 032 6727701
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piłsudskiego 47 47
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6722134, fax. 032 6727701
    REGON: 00346204300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas zajęć edukacyjnych organizowanych dla dzieci romskich w ramach projektu -Lepsza droga do przyszłości - działania na rzecz zawierciańskich Romów o numerze POKL.01.03.01-00-409/11, Poddziałanie 1.3.1 Projekty na rzecz społeczności romskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przez usługę cateringową zamawiający rozumie usługę przygotowania, dostarczenia i podawania posiłków zgodnie z załącznikiem Nr 1 i 2 do SIWZ. 1. Usługa cateringowa świadczona będzie sukcesywnie w okresie od listopada 2012 do czerwca 2013 r. (włącznie) - średnio trzy razy w tygodniu, w godzinach od 16 00 do 16 15 zgodnie z harmonogramem dostaw posiłków stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Miejsce dostawy cateringu : Miejska Szkoła Podstawowa nr 8 - Szkolna Świetlica Romska - ul. Wojska Polskiego 55, 42-400 Zawiercie. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany dla dzieci w wieku szkolnym. 4. W zakresie przedmiotu zamówienia wydanych zostanie maksymalnie: 1215 zestawów posiłków ( około 15 zestawów na każde zajęcia) 5. W skład zestawu posiłku wchodzi : a) obiad złożony z drugiego dania b) deser c) podwieczorek Szczegółowy zestaw posiłków określony jest w załączniku Nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w posiłkach wchodzących w skład danego zestawu. 7. Zamawiający wymaga aby dostarczony obiad wchodzący w skład posiłku posiadał temperaturę co najmniej + 60 ° C. 8. Posiłki muszą być dostarczane w naczyniach jednorazowego użytku wraz ze sztućcami i workami na odpady (resztki żywności, zużyte naczynia jednorazowe). 9. W zleceniu zamawiający określi na dwa dni przed każdymi zajęciami liczbę posiłków. 10. Ilość zamawianych usług wskazanych w SIWZ są wielkościami orientacyjnymi i będą korygowane w zależności od potrzeb zamawiającego z zastrzeżeniem, iż dokonane zmiany nie spowodują zwiększenia wartości planowanego zamówienia. Zakup usług przez zamawiającego w ilości o 30% mniejszej od zaplanowanej nie stanowi podstawy do roszczenia Wykonawcy o zakup usługi, której ilość zamawiający ograniczył. Wykonawca otrzyma jedynie zapłatę należną mu z tytułu dostarczonej usługi. 11. Rozliczenie nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy, po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy. 12. Ceny zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy. 13. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do : -przygotowania, dowozu i podawania posiłków w terminach wskazanych przez Zamawiającego do miejsc i sali, w której będą odbywały się zajęcia, -świadczenie usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy -jakości produktów spożywczych, -przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowania artykułów spożywczych ( m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj.: Dz.U. Nr 136 z 2010 r. poz. 914 ze zm.), -świadczenia usług cateringowych w naczyniach jednorazowego użytku wraz ze sztućcami, -estetycznego podawania posiłków, -dostarczania posiłków na miejsce wskazane przez Zamawiającego w ściśle określonym dniu i czasie, -dostarczenie worków na odpady. -dostarczenie 15 szt. reklamówek jednorazowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopszawiercie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach