Przetargi.pl
Sukcesywne projektowanie, druk i dostawa materiałów promocyjno informacyjnych

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2013-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne projektowanie, druk i dostawa materiałów promocyjno informacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne projektowanie oraz druk materiałów promocyjno informacyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. 2.W ramach przedmiotowego zamówienia zostaną wykonane usługi, składające się z dwóch części, stanowiące całość zamówienia: 1.Część I druk na podstawie gotowych projektów przekazanych przez Zamawiającego 2.Część II projekt oraz druk wykonane przez Wykonawcę. 3.Realizacja I części zamówienia nastąpi z uwzględnieniem poniższych postanowień: 1)Wykonawca wydrukuje i dostarczy do siedziby Zamawiającego następujące materiały a)Grafiki bilboardowe (o wymiarach 504cmx238cm) Papier: Blueback 115 g, powlekany, biały na stronie druku - satynowy, niebieski od strony klejenia, druk w rozdzielczości min. 360x540 dpi kolor: CMYK. Kompletny wydruk przygotowany do klejenia ( pocięty na 6 brytów z zakładkami) szacunkowa ilość : 50 szt. ( w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 2 szt.) Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. b)Plakaty A0 format: A0 (841x1189 mm netto) kolor: CMYK 4(0 papier: satynowany 120-150 g druk: solwentowy szacunkowy nakład: 120 szt. ( w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 5 szt. lub jego wielokrotność ) Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. c)Plakaty B0 format: B0 (1000 x 1414 mm netto) kolor: CMYK 4/0 papier: satynowany 120-150 g druk: solwentowy szacunkowy nakład: 120 szt. ( w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 5 szt. lub jego wielokrotność ) Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. d)Druk na folii naklejonej na płytę PCV PCV spienione 5mm Druk: jednostronny kolor, 4+0 Wymagania: Wydruk na folii białej z zabezpieczeniem, laminat stały + przycięcie do formatu Szacunkowa ilość: do 6m2 (różne wielkości w granicach 0,75-1,5 m2 1 sztuka, różne wzory zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania). Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. e)Plakaty A1 format: A1 ( 594x841 mm netto) kolor: CMYK 4/0 papier: kreda błysk 130-135 g druk: offsetowy szacunkowy nakład: 500 szt. ( w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 50 szt. lub jego wielokrotność ) Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. f)Ulotki DL Szczegóły ulotki:Wariant DL 99/210 (1/3 z format A4) Lakier offsetowy Kolorystyka 4/4 papier: kreda błysk 135g Szacunkowy nakład: 4000 szt. ( w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 1000 szt. lub jego wielokrotność ) Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. g)Ulotki DL w C Szczegóły ulotki:Wariant A4 do DL w C Lakier offsetowy Kolorystyka 4/4 Papier:Kreda błysk 135 g Szacunkowy nakład: 10000 szt. ( w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 1000 szt. lub jego wielokrotność ) Termin wykonania i dostarczenia 4 dni robocze od potwierdzenia przyjęcia zlecenia do realizacji. 2)Zamawiający każdorazowo wraz ze zleceniem przekaże Wykonawcy materiały do druku w formacie cdr lub pdf lub jpg lub tiff. Przedmiotowe materiały przekazywane będą na serwer ftp lub pocztę mailową wskazane przez Wykonawcę, po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Realizacja II części zamówienia nastąpi z uwzględnieniem poniższych postanowień: 1)Wykonawca zaprojektuje, wydrukuje i dostarczy do siedziby Zamawiającego następujące materiały: a)Pocztówki Format:A6 (105x148,5 mm) Druk:dwustronny pełen kolor - 4+4 Papier:karton 300 gram + laminacja jednostronna błysk Szacunkowy nakład: 10000 szt. ( różne wzory, przy założeniu min. 1.000 szt. na jeden wzór ) w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 1000 szt. lub jego wielokrotność Projekt: indywidualny - koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem - nie dłużej niż 2 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni robocze. b)Banery Druk:jednostronny kolor, 4+0 Medium:frontlit 510 g/m laminowany wykończenie:laminowanie UV błysk Oczkowanie:standard (co 50 cm), oczka metalowe Szacunkowa ilość:50m2 (różne wielkości banerów w granicach 6 -12 m2, różne wzory zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania) Projekt: indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem - nie dłużej niż 2 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni robocze. c)Siatka mesh Druk:jednostronny kolor, 4+0 Medium:siatka mesh 270 g/m, gęsty splot Oczkowanie:standard (co 50 cm), oczka metalowe Wymaganie techniczne:szerokość zgrzewu z każdej strony (góra, dół, prawa i lewa strona) siatki min 35 mm, dodatkowe wzmocnienia rogów. Szacunkowa ilość:50m2 (różne wielkości siatki w granicach 10 - 25 m2 1 sztuka, różne wzory zamawiane sukcesywnie według zapotrzebowania). Projekt: indywidualny - koszt wykonania projektu należy wkalkulować w koszt wykonania usługi Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem - nie dłużej niż 2 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni robocze. d)Publikacje Format:A4 w poziomie objętość folderu:8 stron + okładka, Druk:offsetowy 4+4 (pełno kolorowy) na całości, okładka:folia matowa oraz lakier wybiórczy UV na zewnątrz, Papier:okładka - kredowy matowy 300g, papier środek - kredowy matowy 170g, Oprawa - szycie zeszytowe Szacunkowy nakład:500 szt. ( różne wzory przy założeniu min. 250 szt. na jeden wzór ) w każdorazowym nakładzie nie mniejszym niż 250 szt. Projekt: indywidualny - koszt wykonania projektów należy wkalkulować w koszt wykonania usługi. Termin wykonania projektu liczony od dnia przekazania przez Zamawiającego materiałów wraz ze zleceniem - nie dłużej niż 2 dni robocze. Termin wykonania i dostarczenia do Zamawiającego liczony od dnia zaakceptowania projektu - nie dłużej niż 4 dni robocze. 2)Zamawiający każdorazowo wraz ze zleceniem przekaże Wykonawcy treści merytoryczne do przygotowania projektów graficznych, o których mowa w pkt. 4 SIWZ. Przedmiotowe materiały przekazywane będą na serwer ftp lub pocztę mailową wskazane przez Wykonawcę, po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Projekty graficzne przed drukiem muszą być przekazane do akceptacji przez Zamawiającego. W przypadku braku akceptacji projektów graficznych Zamawiający niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu jednego dnia, zawiadomi Wykonawcę i wskaże elementy wymagające poprawienia, wyznaczając w tym celu odpowiedni termin. Wykonawca zobowiązany jest do wprowadzenia zmian zgodnie z sugestiami Zamawiającego do momentu ich ostatecznego zaakceptowania. 4)Po zaakceptowaniu projektu graficznego Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia i dostarczy materiały w terminie do 4 dni roboczych. 5)Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania wykonanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów materiałów na nośniku w formie płyty CD/DVD w wersji edytowalnej, w formacie uzgodnionym z Zamawiającym. 5.Zamówienia będą składane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego. 6.Ilości wskazane w opisie przedmiotu zamówienia mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia druku i dostawy zmiennych ilości niż podane w przedmiocie zamówienia - przy zachowaniu cen jednostkowych brutto podanych w ofercie Wykonawcy. 7.Wykonanie projektów graficznych, druk, załadunek, transport oraz rozładunek będą odbywały się na koszt i ryzyko Wykonawcy. 8.Dostarczane materiały muszą być opisane, odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem lub rozkompletowaniem. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na własny koszt zniszczonych egzemplarzy na nowe w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 9.Przedmiot zamówienia dostarczany będzie do siedziby Zamawiającego, tj. Urząd Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, Punkt Obsługi Interesanta (parter). Dostawa odbywać się będzie w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj.: od 7.30 do 15.30 w poniedziałki, środy, czwartki, od 7.30 do 17.00 we wtorki oraz od 7.30 do 14.00 w piątki. 10.Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego (max. w ciągu 2 godzin) potwierdzenia otrzymania zlecenia zgodnie z wyborem Wykonawcy, tj. faksem lub e-mailem 11.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest: a)zapewnić materiały i maszyny do realizacji zamówienia. b)na podstawie otrzymanego projektu wykonać wszystkie czynności techniczne niezbędne do zrealizowania zamówienia (np. naświetlanie, falcowanie). c)Wykonać przedmiot zamówienia na druku wysokiej jakości, na profesjonalnych maszynach drukarskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Wykonawca wniesie wadium w wysokości 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt.18 ppkt.1) SIWZ. 2)W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a)pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3)W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 22 ppkt. 2) lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.10.2013 / kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5)Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 22 ppkt. 7) SIWZ. 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10)W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 22 ppkt. 2) lit. od b) do e) SIWZ z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 22 ppkt. 7) SIWZ. 11)Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, o których mowa w pkt. 8 SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo. 12)Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach