Zakład Karny nr 2 w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-161 Łódź, J. I. Kraszewskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 675 06 01, , fax. 42 675 06 11
- Data zamieszczenia: 2018-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 2 w Łodzi
J. I. Kraszewskiego 1/5
93-161 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 675 06 01, , fax. 42 675 06 11
REGON: 32009300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne” - 19 Części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych i pojemników na odpady medyczne przez okres 12 miesięcy w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanych w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 19 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia „Pakiet nr 1 – dostawy materiałów opatrunkowych, przylepców i plastrów „Pakiet nr 2 – dostawy przyrządów do nakłuwania żył i przetaczania płynów „Pakiet nr 3 – dostawy urządzeń do zamkniętego systemu pobierania krwi" „Pakiet nr 4 – dostawy pieluchomajtek i podkładów" „Pakiet nr 5 – dostawy jednorazowych niechemicznych artykułów medycznych” „Pakiet nr 6 – dostawy środków dezynfekcyjnych” „Pakiet nr 7 - dostawy środków do dezynfekcji powierzchni i kosmetyków do pielęgnacji skóry” „Pakiet nr 8 – dostawy środków ochrony osobistej” „Pakiet nr 9 – dostawy pojemników na odpady medyczne” „Pakiet nr 10 – dostawy rękawic diagnostycznych” „Pakiet nr 11 - odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora biochemicznego Metrolab 2300 GL”, „Pakiet nr 12 - pack odczynnikowo-ściekowy, akcesoria i przegląd do analizatora elektrolitów BMI ISE” „Pakiet nr 13 – paski dziesięcioparametrowe, kontrole pasków i przegląd do analizatora DIRUI H-100” „Pakiet nr 14 - testy POCT” „Pakiet nr 15 – odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do koagulometru optycznego K-3002 optic” „Pakiet nr 16 - odczynniki chemiczne” „Pakiet nr 17 - drobny sprzęt laboratoryjny” „Pakiet nr 18 - odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora hematologicznego Pentra 60”, „Pakiet nr 19 - odczynniki, kontrole, akcesoria i przegląd do analizatora Mini VIDAS” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego „spełnia/nie spełnia”. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 20, zawierający oświadczenie, o którym mowa w art. 25a Pzp, o spełnieniu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu , wykaz osób do kontaktów z zamawiającym, 2) Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem odpowiedniego wzoru – załączniki o nr od 1 do 19 (odpowiedni do pakietu/pakietów na który/które składana jest oferta) 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 20; 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy , pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów medycznych II
Dodano: 2024-06-10 - 52/WR/ZP/D/2024 Dostawy kriosond kompatybilnych z urządzeniem Erbe CRYO2
Dodano: 2024-06-03 - 53/WR/ZP/D/2024 Dostawa akcesoriów do egzoskopu Orbeye
Dodano: 2024-06-03 - 55/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
Dodano: 2024-05-31 - 101/TP/ZP/D/2024-dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM w Łodzi
Dodano: 2024-05-27 - 91/TP/ZP/D/2024-dostawy rękawic medycznych
Dodano: 2024-05-16 - 45/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi.
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do automatycznego wstrzykiwacza MAX firmy Ulrich
Dodano: 2024-04-03 - 43/TP/ZP/D/2024 Dostawa materiałów stomatologicznych na potrzeby Poradni Stomatologicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi.
Dodano: 2024-03-01 - Sprzedaż i dostawa wkładów do wstrzykiwacza Guebert OpiVantage oraz innych zużywalnych materiałów.
Dodano: 2024-02-15