Przetargi.pl
Sukcesywne opakowań jednorazowych dla potrzeb bufetu i bistro oraz kubków jednorazowych dla pacjentów Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-101 Gliwice, ul. Wybrzeże Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2789171, 2789172, 2789193, , fax. 032 2789197, 2789198
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
    ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
    44-101 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, fax. 032 2789197, 2789198
    REGON: 28836600028000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne opakowań jednorazowych dla potrzeb bufetu i bistro oraz kubków jednorazowych dla pacjentów Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy opakowań jednorazowych dla potrzeb bufetu i bistro oraz kubków jednorazowych dla pacjentów Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 odrębne zadania, tj.: Zadanie nr 1 Opakowania jednorazowe dla potrzeb bufetu i bistro Zadanie nr 2 Kubki jednorazowe dla potrzeb pacjentów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 2.1-2.2 do SIWZ, tj. „Specyfikacje asortymentowo-cenowe”. 4. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: dot. zadania nr 1  dla pozycji asortymentowych nr 1-32 „Specyfikacji asortymentowo-cenowej” stanowiącej załącznik nr 2.1 do SIWZ Zamawiający wymaga dopuszczenia opakowań jednorazowych do kontaktu z żywnością, zgodnie z art. 16 Rozporządzenia (WE) nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Materiałom i wyrobom przeznaczonym do kontaktów z żywnością musi towarzyszyć deklaracja zgodności stwierdzająca, że są one zgodne z przepisami Unii Europejskiej mającymi do nich zastosowanie, w tym przepisami szczegółowymi, tym samym dla ww. pozycji asortymentowych Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał deklarację i oznakowanie produktu, że jest on bezpieczny dla konsumentów i środowiska,  dla pozycji asortymentowych nr 1-7, 9-26 oraz 29-32 „Specyfikacji asortymentowo-cenowej” Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał atest wg normy europejskiej EN13432. dot. zadania nr 2  oferowane produkty muszą być wykonane z bezpiecznego dla żywności polipropylenu. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Ilekroć w treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie ”lub równoważne”. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie zgodne z jego przeznaczeniem. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego asortymentu zgodnych z opisem zawartym w „Specyfikacjach asortymentowo-cenowych” dla poszczególnych wskazanych poniżej pozycji: dot. zadania nr 1: poz. 4 - Pojemnik papierowy z wieczkiem o pojemności 470ml, typu Kraft lub równoważny, biodegradowalny, lekki i mocny. Do serwowania gorących zup, zachowujący odpowiedni smak, zapach i temperaturę potrawy. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie pojemnik spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt. poz. 12 - Zestaw obiadowy: widelec + nóż + serwetka – produkt biodegradowalny, szczelnie zapakowany w przezroczystą folię. Widelec drewniany z 4 ząbkami. Nóż drewniany, ząbkowany. Serwetka gastronomiczna, biała, składana. Zestaw wytrzymały na wysokie temperatury. Wymagana ilość minimum 2 zestawy. poz. 15 - Kubek typu Enjoy IMPRESSO lub równoważny + wieczko. Kubek papierowy z podwójną ścianką z tłoczeniem, o pojemności 200ml, przeznaczony do podawania kawy i herbaty, mix kolorów. Odporny na uszkodzenia, utrzymujący temperaturę gorących napoi. Kubek biodegradowalny. Wieczko wykonane z tworzywa sztucznego, w kolorze białym, z otworem do picia, szczelnie domykające kubek. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie kubek spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt. poz. 30 - Miska okrągła biała lub zdobiona na zupę typu: Chinet lub równoważna, o pojemności 400ml, sztywna, wykonana z dobrej jakości papieru lub masy celulozowej, estetyczna, sztywna, utrzymująca prawidłową temperaturę podawanych potraw, produkt biodegradowalny. Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt spełniający wymagania opisane powyżej. Wymagana ilość minimum 2 szt. poz. 31 Talerz okrągły obiadowy biały lub zdobiony typu: Chinet lub równoważny, o średnicy 24cm, sztywny, wykonany z dobrej jakości papieru lub masy celulozowej, estetyczny, sztywny, utrzymujący prawidłową temperaturę podawanych potraw, produkt biodegradowalny Jako produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt spełniający wymagania opisane powyżej. minimum 2 szt. Próbki oferowanego asortymentu należy dostarczyć do upływu terminu składania ofert, do: Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie, Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice Magazyn Działu Żywienia Próbki należy przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie. Produkty powinny zostać opisane w sposób umożliwiający identyfikację zarówno produktu (poprzez wskazanie nazwy handlowej/producenta na etykiecie) jak i Wykonawcy składającego ofertę w postępowaniu. Złożone próbki podlegać będą ocenie jakościowej, zgodnie z zapisami rozdziału XVIII SIWZ (tym samym złożone próbki nie podlegają uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 Pzp). W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wymaganych próbek, złożona przez niego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) Pzp. 10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia treści SIWZ. V. TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 12 miesięcy licząc od daty wskazanej przez Zamawiającego, przy czym Zamawiający przewiduje rozpoczęcie realizacji dostaw niezwłocznie po zakończeniu niniejszego postępowania. Natomiast dostawy cząstkowe Wykonawca zobowiązany jest realizować wg potrzeb Zamawiającego określonych w „Specyfikacjach asortymentowych”, na podstawie składanego każdorazowo zamówienia ilościowo-asortymentowego w terminie: - w zakresie zadania nr 1 - do 2 dni roboczych od przesłania wzmiankowanego zamówienia Zamawiającego, - w zakresie zadania nr 3 - do 3 dni roboczych od przesłania wzmiankowanego zamówienia Zamawiającego,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39222100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „Oferta Przetargowa” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „Specyfikacja asortymentowo-cenowe” – załącznik nr 2.1-2.2 do SIWZ – odpowiednio do zakresu składanej oferty, 3) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 3 do SIWZ, 4) próbki oferowanego asortymentu, zgodnie z treścią rozdziału IV ust. 10 SIWZ – dotyczy zadania nr 1, 5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach