Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy zestawów do preparowania osocza dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu wraz z dzierżawą wirówki z rotorem wychylnym

Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Jeleniogórska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 380 225 , fax. 75 738 00 13 75 738 02 01
  • Data zamieszczenia: 2019-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
    ul. Jeleniogórska 4
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 380 225, fax. 75 738 00 13 75 738 02 01
    REGON: 31033800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbol.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy zestawów do preparowania osocza dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu wraz z dzierżawą wirówki z rotorem wychylnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy zestawów do preparowania osocza wraz z nieodpłatną dzierżawą wirówki z rotorem wychylnym dodatkowego analizatora dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba zadań 2, oferty można składać na następujące części zamówienia: Zadanie 1- Zestaw do preparowania osocza wraz z dzierżawą wirówki z rotorem wychylnym Zadanie 2- Zestaw do preparowania osocza bogato- płytkowego wraz z dzierżawą wirówki z rotorem wychylnym Parametry przedmiotu zamówienia i analizatora opisane w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ jako wymagane parametry techniczno-użytkowe stanowią wymagania graniczne (odcinające), których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. Brak wpisu w kolumnie „wartość oferowana (podać zakres lub opisać) zostanie potraktowane jako niespełnienie parametru. W przypadku braku opisu Wykonawcy lub braku podania parametrów lub braku podania odpowiedzi TAK/ NIE w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ) w części dotyczącej parametrów granicznych spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień. Wykonawca zobowiązany jest do podania w załącznikach nr 2.1 i 2.2 nazwy handlowej- producenta oraz oznaczenia (nazwa, numer, symbol, typ itp.) oferowanego towaru. Nazwa oferowanego towaru jest dla Zamawiającego istotnym elementem treści oferty ze względu na konieczność ustalenia zgodności treści oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia tj. porównania oferowanych przez wykonawcę produktów z parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Brak wpisu skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej ze specyfikacją. W zakresie dzierżawy sprzętu: -Wykonawca oddaje Zamawiającemu na okres obowiązywania umowy w bezpłatne użyczenie wirówki z rotorem. Wraz z dzierżawą sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania materiałów niezbędnych do funkcjonowania sprzętu oraz dedykowanych do niego. -Oferowane urządzenia będą kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych instalacji i zakupów inwestycyjnych -Przekazanie urządzenia/ ń nastąpi protokółem zdawczo- odbiorczym, sporządzonym z udziałem obu stron. Wraz z dostawa sprzętu musi być dostarczony pakiet odczynników startowych w celu uruchomienia i sprawdzenia poprawności działania -Wykonawca dostarczy urządzenie/ a i zainstaluje je w terminie 7 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na swój koszt -Wykonawca oświadcza, że przeszkoli na swój koszt personel zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych w ramach niniejszej umowy aparatów i urządzeń -Zamawiający zobowiązuje się używać urządzenie/ a zgodnie z jego/ ich przeznaczeniem i wymogami prawidłowej eksploatacji, zawartej w instrukcji obsługi producenta danego urządzenia. - Zamawiający zobowiązuje się zabezpieczyć urządzenie/ a przed kradzieżą i niepożądanym działaniem osób trzecich. -Wykonawca oświadcza, że zapewni materiały zużywalne, autoryzowany serwis gwarancyjny i naprawy gwarancyjne urządzenia/ ń opisanego/ ych w pkt 3.3 wynikające z normalnego użytkowania, a nie wynikające z winy Zamawiającego oraz wymagane przeglądy okresowe, świadczone będą przez. Szczegółowe warunki wykonywania serwisu, określa umowa serwisowa stanowiąca załącznik do protokołu zdawczo- odbiorczego urządzenia. - Zamawiający nie może bez pisemnej zgody Wykonawcy udostępniać urządzenia/ ń do użytkowania osobom trzecim ani go/ich poddzierżawiać. - Wykonawca ma prawo kontroli wykorzystania przedmiotu dzierżawy. -Dotyczy wydzierżawianych aparatów: -w przypadku stwierdzenia wady, Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wady lub wymiany aparatów na wolne od wad na własny koszt (zapewniającego ciągłość pracy szpitala) Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu, żadnych dodatkowych kosztów, 3.7.11.2 Wykonawca zobowiązuje się w ramach serwisu gwarancyjnego do stawienia się u Zamawiającego w terminie do 48 godzin od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie oraz do jej usunięcia w terminie nie dłuższym niż 5 dni od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie. W przypadku, gdy wada nie może być usunięta w ciągu 24 godzin od otrzymania pisemnego zawiadomienia o wadzie, Wykonawca zobowiązany jest w ramach serwisu gwarancyjnego do tymczasowego zamontowania aparatu zastępczego spełniającego wymogi określone dla zamawianych aparatów oraz określenia terminu, w którym wadę usunie, w przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę wady w terminie wskazanym w pkt 3.7.11.2 bądź niestawiennictwa na oględziny, Zamawiający może zlecić usunięcie wady osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, -Wszelkie koszty związane z serwisem gwarancyjnym ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej raz na pół roku jeden bezpłatny, okresowy przegląd aparatów wraz z ich konserwacją i wymianą części zużywalnych na warunkach określonych przez wyspecjalizowany serwis fabryczny, -Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym termin przeglądu aparatów, po zakończeniu każdego przeglądu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokument potwierdzający, że aparaty są sprawne i są dopuszczone do eksploatacji. -W terminie 30 dni, po zakończeniu umowy dzierżawy Zamawiający zobowiązany jest zwrócić urządzenie/ a w stanie nie pogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji. Dostarczane wyroby muszą być opakowane i zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie niezbędne dopuszczenia do użytkowania w placówkach służby zdrowia. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ i załącznikach oraz wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, być fabrycznie nowe (I kat.), nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). Zamawiający wymaga towarów wyłącznie profesjonalnego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania z każdą partią przedmiotu zamówienia ulotki w języku polskim, zawierającej wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o przedmiocie zamówienia, w tym sposobu magazynowania i przechowywania. Zamawiający dopuszcza dostarczenie dokumentów oraz ich ewentualną aktualizację na nośnikach danych (np. płyta, pendrive). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów w załącznikach nr 2.1 i 2.2 do SIWZ we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141600-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach