Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
- Data zamieszczenia: 2020-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
Żwirki i Wigury 61
02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
REGON: 00028891700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: wum.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy, wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, znak sprawy– AEZ/S-031/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy, wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety, Pakiet 1 – krzesła i fotele biurowe, Pakiet 2 – meble biurowe z płyty laminowanej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby mebli, w zakresie poszczególnych części zamówienia, zwanych dalej ,,Pakietami od 1 do 2” został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią odpowiednio Załączniki nr 2.1- 2.2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia wyszczególnionego co do rodzaju w załączniku nr 2.1-2.2 do umowy, a także ograniczenia przedmiotu umowy, ze względu na potrzeby, których nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. 4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy mebli bezpośrednio na adres wskazany w zamówieniu jednostkowym. 5. Dostawy przedmiotu umowy odbywać się będą w oparciu o pisemne zamówienia, sporządzane przez Zamawiającego i przekazywane Wykonawcy pocztą, faksem lub drogą elektroniczną. 6. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) wywiezienie i utylizacja opakowań, o ile Zamawiający nie postanowi inaczej. Zamawiający nie ma obowiązku przechowywania oryginalnych opakowań po dostarczonym przedmiocie umowy, 2) przekazanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu (Użytkownikowi), potwierdzone Protokołem odbioru. Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do podpisania protokołu odbioru jest Kierownik Jednostki organizacyjnej WUM przyjmującej lub osoba przez niego upoważniona, przy czym przy odbiorze uczestniczy przedstawiciel Działu Technicznego Utrzymania Obiektów wyznaczony przez Kierownika Działu Technicznego Utrzymania Obiektów Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Termin realizacji zamówienia: Sukcesywne (w zależności od potrzeb) dostawy mebli w okresie 12 miesięcy, w terminie do 21 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Zamawiający informuje, że z dokumentów, o których mowa w części III.3 Wykaz oświadczeń składanych przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji, wymaga złożenia jedynie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa i montaż mebli do obiektu hotelowo-gastronomicznego hotel „Olimpijski” w Ciechanowie
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa mebli biurowych, AEZ/S-209/2023
Dodano: 2024-04-02 - Zakup i dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Akademii Pożarniczej
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa mebli do Centrum Symulacji Medycznych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-212/2023
Dodano: 2024-03-15 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Dodano: 2024-02-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia na potrzeby Biblioteki Publicznej w Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa i montaż wyposażenia do Centrum opiekuńczo- mieszkalnego w Tłuszczu przy ul. Szerokiej
Dodano: 2023-11-29