Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy węgla do kotłowni przy ul. Celników 1, ul. Kaczeńców 1, ul. Jaworznickiej 27a i ul. Mroczka 51 w Jaworznie oraz na Cmentarzu Komunalnym Wilkoszyn w Jaworznie, w 2010 roku - etap I

Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Północna 9b
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6181758 , fax. 032 6181758
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości Komunalnych
    ul. Północna 9b 9b
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 6181758, fax. 032 6181758
    REGON: 24058227500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mznk.jaworzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna Miasta Jaworzna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy węgla do kotłowni przy ul. Celników 1, ul. Kaczeńców 1, ul. Jaworznickiej 27a i ul. Mroczka 51 w Jaworznie oraz na Cmentarzu Komunalnym Wilkoszyn w Jaworznie, w 2010 roku - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy węgla do kotłowni przy ul. Celników 1, ul. Kaczeńców 1, ul. Jaworznickiej 27a i ul. Mroczka 51 w Jaworznie oraz na Cmentarzu Komunalnym Wilkoszyn w Jaworznie, w 2010 roku - etap I
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy zamówienia, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę zamówienia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego lub potwierdzonego przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 2) oświadczenia stwierdzającego, że Wykonawca zamówienia spełnia wymagania art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 roku, nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - sporządzony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, Wykonawca powinien wykazać, że spełnia warunek określony w rozdziale IV pkt 1 ppkt 2 SIWZ. W związku z powyższym należy dołączyć co najmniej 2 referencje (od różnych Zamawiających) potwierdzające, że wymagane dostawy polegające na dostarczaniu węgla zostały wykonane należycie, a faktyczna wartość każdego z 2 wymaganych zamówień nie może być mniejsza niż 50.000,00 zł brutto w ciągu 12 miesięcy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Każda z referencji powinna zawierać następujące dane: - zakres wykonywanych dostaw, - miejsce i termin w jakim te dostawy były zrealizowane, - wartość faktycznie wykonanych dostaw brutto w ciągu 12 miesięcy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 4) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca zamówienia nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 5) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca zamówienia nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymano w całości wykonanie decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zamówienia), 6) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 5 do SIWZ, W przypadku gdy Wykonawca zamówienia w załączniku nr 5 do SIWZ wskazał osoby, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia. Zobowiązanie takie winno zawierać: - wykaz pracowników udostępnionych do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym udostępnieni pracownicy będą mogli uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego pracowników, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 7) wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca zamówienia - złożonego na formularzu zgodnym ze wzorem - załącznik nr 6 do SIWZ, W przypadku gdy Wykonawca zamówienia w załączniku nr 6 do SIWZ wskazał sprzęt, którym będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu do wykonania przedmiotowego zamówienia. Takie zobowiązanie winno zawierać: - wykaz sprzętu udostępnionego do wykonania przedmiotowego zadania, - termin w którym udostępniony sprzęt będzie mógł być wykorzystany w realizowaniu przedmiotowego zadania, - telefon kontaktowy podmiotu udostępniającego sprzęt, celem możliwości sprawdzenia przez Zamawiającego prawdziwości zobowiązania. 2. W przypadku Wykonawców zamówienia występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt 1 ppkt 1), 2), 4) i 5) niniejszego rozdziału, dla wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. Dodatkowo dokumenty określone w pkt 1 ppkt 1), 4) i 5), a występujące w formie kserokopii, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną / osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca zamówienia ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1), 4) i 5) niniejszego rozdziału, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy zamówienia oraz form w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 roku, nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mznk.jaworzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach