Bursa Szkolna Nr 12 w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93-278 Łódź, Podgórna 9/11
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6432930 , fax. 42 6421762
- Data zamieszczenia: 2023-08-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna Nr 12 w Łodzi
Podgórna 9/11
93-278 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6432930, fax. 42 6421762
REGON: 000989465 - Adres strony internetowej zamawiającego: bs12lodz.bip.wikom.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby wychowanków, do Bursy Szkolnej Nr 12 w Łodzi przy ul. Podgórnej 9/11, w roku szkolnym 2023/2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywna dostawa warzyw i owoców w ilości i rodzajach określonych w Formularzu oferty asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2a do SWZ w okresie od września 2023r do czerwca 2024r. Dostawa warzyw i owoców obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie do pomieszczeń magazynowych. Każda partia zamówionego towaru musi być dostarczona w odpowiednich opakowaniach . Warzywa i owoce objęte dostawa powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Każdy produkt ma być odpowiednio opakowany , dostosowany do danego asortymentu n p: ziemniaki -worki, jabłka -skrzynki. Dostawa warzyw i owoców obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie do pomieszczeń magazynowych w godzinach 8:00 – 9:00 od poniedziałku do piątku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej tj.:a) aktualna decyzja Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu, do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia niezwierzęcego i zwierzęcego lub zaświadczenie wydane przez Państwową Inspekcję Sanitarną potwierdzające wpis do rejestru zatwierdzonych zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (wzór zawiera załącznik nr 6 do rozporządzenia Ministra zdrowia z dnia 29 maja 2007r. w sprawie wzorów dokumentów dotyczących rejestracji i zatwierdzania zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu żywność, podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej);b) aktualny dokument potwierdzający stosowanie wdrożonego systemu HACCP:• certyfikat HACCP, wystawiony przez niezależną, akredytowaną jednostkę certyfikującą;lub• zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73, ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.o bezpieczeństwie żywności i żywienia;lub• protokół z kontroli sanitarnej przeprowadzonej przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- MZŻ.262.23.2023.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI W PODZIALE NA CZĘŚCI
Dodano: 2023-11-21 - Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2023-06-09 - Dostawa świeżych warzyw i owoców dla PCM Sp. z o.o.
Dodano: 2023-03-27 - Dostawy warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
Dodano: 2023-03-13 - Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi
Dodano: 2023-01-29 - „DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W WIŚNIOWEJ GÓRZE W OKRESIE OD 02.01.2023 DO 31.12.2023 „
Dodano: 2022-12-06 - Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
Dodano: 2022-11-23 - Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
Dodano: 2022-11-23 - „Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (owoce, warzywa i podobne produkty) dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sieradzu”
Dodano: 2022-08-11 - DOSTAWA ŚWIEŻYCH PRODUKTOW WARZYWNICTWA I OGRODNICTWA
Dodano: