Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8 115 470 , fax. 74 8 115 470
  • Data zamieszczenia: 2016-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8 115 470, fax. 74 8 115 470
    REGON: 00028828300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot Leczniczy - Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy warzyw i owoców dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A. w podziale na 3 części: Część 1 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny giełdowe) - wg zał. nr 1a, Część 2 Sukcesywne dostawy warzyw i owoców (ceny stałe) - wg zał. nr 1b, Część 3 Sukcesywne dostawy ziemniaków (ceny giełdowe) - wg zał. nr 1c. Załączniki nr 1a,1b,1c do SIWZ zawierają szczegółowe zestawienia ilościowo - asortymentowe oraz opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia winien być wytwarzany zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 25.VIII.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 poz.594) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy, b) Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 08 stycznia 2015r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2015 poz.29.). 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do: 3.1. Terminowych dostaw towarów wyszczególnionych w zał. nr 1a,1b,1c, które będą odbywały się w okresie obowiązywania umowy - sukcesywnie - w/g ustalonego poniżej harmonogramu. 3.2. Dostaw towarów do magazynów punktów żywienia Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A., w Lądku Zdroju: a) Szpital Uzdrowiskowy Jubilat ul. Wolności 4a, Szpital Uzdrowiskowy Jan ul. Paderewskiego 7, oraz w Długopolu Zdroju: b) Szpital Uzdrowiskowy Mieszko ul. Zdrojowa 8, Szpital Uzdrowiskowy Dąbrówka ul. Wolna 4, transportem Wykonawcy i na jego koszt. 3.3. Dostaw towarów wyłącznie specjalistycznym transportem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 25. VIII. 2006r. w sprawie bezpieczeństwa żywności i żywienia (Dz. U. nr j.w.). Wykonawca powinien dysponować minimalnie jednym specjalistycznym środkiem transportu. 3.4. Terminowych dostaw na podstawie szczegółowych zamówień z poszczególnych obiektów, złożonych pisemnie, telefonicznie (faksem) lub e - mailem przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Dostawy odbywać się będą bezpośrednio do wskazanych obiektów Zamawiającego, o których mowa w pkt.3.2. powyżej. Ewentualne zmiany dotyczące zamówienia towarów wyszczególnionych w formularzu/ach cenowym/ych - zał. nr 1a,1b,1c mogą odbywać się w formie telefonicznej. Dla dostaw owoców i warzyw - ceny giełdowe - część 1 wg zał. nr 1a: Wykonawca zobowiązuje się do dostaw dwa razy w tygodniu w godz. od 7:00 do 10:00, w dni ustalone przez Strony w drodze ustnego porozumienia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Dla dostaw owoców i warzyw - stałe ceny - część 2 wg zał. nr 1b: Wykonawca zobowiązuje się do dostawy jeden raz w tygodniu do godz. 11:00 w dzień ustalony przez Strony w drodze ustnego porozumienia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. Dla dostaw ziemniaków - część 3 wg zał. nr 1c: Wykonawca zobowiązuje się do dostawy jeden raz w tygodniu do godz. 10:00, w dzień ustalony przez strony w drodze ustnego porozumienia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. 3.5. Dostaw towarów wolnych od wad i o należytej jakości. Towar dostarczony przez Wykonawcę musi być: I gatunku, pozbawiony wad, posiadać niezbędne dokumenty badań i dopuszczenia do obrotu oraz certyfikaty i atesty wymagane przepisami. Wykonawca zagwarantuje Zamawiającemu, że przedmiot zamówienia będzie wolny od cech powszechnie uznawanych za wady jakościowe takie jak: gorzki, kwaśny zbyt słony smak, stęchły, zanieczyszczony mechanicznie, z objawami pleśni, psucia, zawilgocenia oraz uszkodzenia. 3.6. Dostaw towarów opatrzonych w odpowiednie oznakowanie zawierające: nazwę producenta, warunki przechowywania i datę przydatności do spożycia. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy towarów pakowanych w opakowania jednostkowe. Przedmiot zamówienia dostarczany będzie w opakowaniach zbiorczych np. - koszach plastikowych, pudłach tekturowych, workach foliowych - odpowiednio oznakowanych zgodnie z przepisami, ułożony wg asortymentu w sposób gwarantujący zachowanie najwyższej jakości produktu. 4. W przypadku sporu między Stronami, co do jakości towaru, ostateczną i wiążącą decyzję w tym zakresie podejmie niezależny rzeczoznawca powołany przez Zamawiającego. Wykonawca poniesie koszty opinii rzeczoznawcy w przypadku potwierdzenia zastrzeżeń co do jakości towaru. 5. Wykonawca musi mieć wdrożony lub wdrażać w firmie system HACCP oraz zasady: GMP (dobrej praktyki produkcyjnej) i GHP (dobrej praktyki higienicznej). 6. Ze strony Zamawiającego upoważnionymi do odbioru towaru i sprawdzenia jego jakości są pracownicy Działu Żywienia. Zakres zamówienia zawiera się w kwocie o wartości szacunkowej powyżej 30000 euro, a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164) zwaną dalej Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 6300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych). Wysokość wadium dla poszczególnych części wynosi: a) 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) dla 1 części, b) 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla 2 części, c) 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) dla 3 części

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach