Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy wapna Bardzo Wysokiej Reaktywności

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09200 Sierpc, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 751 512 , fax. 242 752 468
  • Data zamieszczenia: 2018-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu
    ul. Konstytucji 3 Maja 48
    09200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 242 751 512, fax. 242 752 468
    REGON: 61002248100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy wapna Bardzo Wysokiej Reaktywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wapna Bardzo Wysokiej Reaktywności (BRW) przeznaczonego do stosowania w technologii FuelCal® spełniającego następujące wymagania: CaO + MgO – min. 93,0 % MgO – max 1,0 % SiO2 – max 1,8 % Fe2O3 – max 0,5 % Al2O3 – max 0,8 % SO3 – max 0,5 % CO2 – max 4,0 % CaO wolne – min. 85 % Reaktywność t60 – max 1,5 min Sito 0,090 mm – max 6,9 % Sito 0,2 mm – max 0,6 % Plastyfikator – min 1,0 % 2. Ilość wapna dostarczona w okresie trwania zamówienia wyniesie około 1200 ton ± 20%. 3. Sukcesywne dostawy realizowane będą cysternami samowyładowczymi Wykonawcy zapewniającymi pneumatyczne wyładowanie wapna do silosu z przyłączem dostosowanym do instalacji Zamawiającego. Wielkość jednorazowej dostawy do silosu o pojemności 45 m3. Wszelkie koszty transportu, zabezpieczenia ładunku, ubezpieczenia, rozładunku ponosi Wykonawca. Wyładunek musi odbywać się każdorazowo pod nadzorem Zamawiającego. 4. Dostawy odbywały się będą od poniedziałku do piątku w godzinach pracy zakładu tj. od 7:00 do 15:00 po wcześniejszym zleceniu w formie e-mailowej w terminie maksymalnie dwóch dni roboczych od daty złożenia zlecenia. 5. Dostawy realizowane będą loco Oczyszczalnia ścieków w Sierpcu, 09-200 Sierpc, ul. Bojanowska 1. Szacowana częstotliwość dostaw – nie częściej niż 5 dostaw w miesiącu. 6. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości danej partii dostarczanego wapna, które będzie zawierało co najmniej parametry zadeklarowane w ofercie oraz protokół z ważenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontroli jakościowej oraz ilościowej dostarczonej partii wapna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44921210-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 12000,00 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – wpłacane przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: NRB 12124032041111000029052637 w Banku PEKAO S.A. I O/Sierpc. 4. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert. 5. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt IX.2 SIWZ musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu w przypadkach, o których mowa w § 16 ust. 4 Regulaminu. Okres ważności gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą, a w przypadku zawarcia w treści gwarancji lub poręczenia terminu na zgłoszenie przez zamawiającego żądania zapłaty z tytułu gwarancji lub poręczenia, termin ten nie może być krótszy niż 7 dni od końcowej daty ważności gwarancji lub poręczenia. Dokument gwarancji lub poręczenia winien być załączony do oferty w sposób umożliwiający korzystanie z tego dokumentu przez zamawiającego oraz jego zwrot bez konieczności dekompletowania oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć, aktualne na dzień składania, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wg załącznika nr 5 do SIWZ ). 2) polisę potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.2 w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Ustawy w zw. z § 8 ust. 1 Regulaminu oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy w zw. z § 8 ust. 1 Regulaminu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 Ustawy w zw. z § 8 Regulaminu; 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 2. Dowód wniesienia wadium. 3. Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi. 5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy - na wezwanie Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną