Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy testów diagnostycznych, zestawów odczynnikowych, podłozy i barwników oraz materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii i analityki, zamkniętego systemu pobierania krwi do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa i serwisowanie aparatury diagnostycznej

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy testów diagnostycznych, zestawów odczynnikowych, podłozy i barwników oraz materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii i analityki, zamkniętego systemu pobierania krwi do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa i serwisowanie aparatury diagnostycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy testów diagnostycznych, zestawów odczynnikowych, podłoży i barwników oraz materiałów do wykonywania badań z zakresu mikrobiologii i analityki, zamkniętego systemu pobierania krwi do badań laboratoryjnych oraz dzierżawa i serwisowanie aparatury diagnostycznej. Zad. 1 – Lateksowe testy diagnostyczne 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 – Testy do oznaczania KALPROSTEKTYNY w kale 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; Zad. 3 – Podłoża transportowo – wzrostowe do posiewu moczu 1 poz. asort. w ilości 520 szt.; Zad. 4 – Materiały do badań z zakresu mikrobiologii 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 – Odczynniki do barwienia preparatów mikrobiologicznych 4 poz. asort. w ilości po 4 op; Zad. 6 – Szczepy wzorcowe do kontroli wewnątrzlaboratoryjnej w aparacie Vitek 2 Compact 4 poz. asort. w ilości po 1 op; Zad. 7 – Testy do oznaczania KALPROTEKTYNY w kale na 2 poziomach screeningowych 1 poz. asort. w ilości po 100 szt; Zad. 8 – Szybkie testy diagnostyczne do wykrywania antygenu Legionella pneumophila w moczu 1 poz. asort. w ilości po 100 oznaczeń; Zad. 9 – Testy do wykrywania Clostridium difficile 1 poz. asort. w ilości po 600 szt; Zad. 10 – Zestawy odczynnikowe i materiały do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą wieloparametrowych analizatorów immunochemicznych z wyposażeniem 23 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 – Zamknięty system pobierania krwi do badan laboratoryjnych wraz z dzierżawą automatycznego czytnika OB 60 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12 – Testy kontrolne/Materiały eksploatacyjne 24 poz. asort. w różnych ilościach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania tych warunków Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach