Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy szybkich testów diagnostycznych, materiałów kontrolnych oraz odczynników do wykonywania badań z zakresu analityki i mikrobiologii oraz dzierżawa aparatu do badań immunohistochemicznych wraz z odczynnikami i panelem przeciwciał

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2018-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zaklad Opieki Zdrowotniej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy szybkich testów diagnostycznych, materiałów kontrolnych oraz odczynników do wykonywania badań z zakresu analityki i mikrobiologii oraz dzierżawa aparatu do badań immunohistochemicznych wraz z odczynnikami i panelem przeciwciał
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zad. 1 – kasetkowe testy diagnostyczne -7 poz. asort. w różnych ilościach ; Zad. 2 – surowic liofilizowanych do aglutynacji szkiełkowej dla antygenów Salmonella sp., Shigella sp. -13 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 – WAALER ROSE TEST -1 poz. asort. w ilości 800 oznaczeń; Zad. 4 – lateksowe testy diagnostyczne - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 – szybkich testów diagnostycznych oraz odczynników i materiałów do badań laboratoryjnych- 33 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 – szybkie immunochromatograficzne testy kasetkowe do wykrywania przeciwciał anty-HCV - 1 poz. asort. w ilości 4000 testów; Zad. 7 – substancji chemicznych dla Pracowni Diagnostyki Mikrobiologicznej ZDLiM-13 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 - substancji chemicznych dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej ZDLiM-15 poz. asort. w różnych ilościach. Zad. 9 – dzierżawa aparatu do badań immunohistochemicznych wraz z odczynnikami i panelem przeciwciał - 70 poz. asort. w różnych ilościach;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24496300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz ofertowy. 2.Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz zawierający 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. 4. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych indywidualnie w załączniku nr 1 dotyczących przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają być opisane, którego zadania dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach