Śródmiejski Ośrodek Opiekuńczy im. prof. A. Tymowskiego ogłasza przetarg
- Adres: 00-236 Warszawa, ul. Świętojerska 12A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 8315880 , fax. 022 6356292
- Data zamieszczenia: 2009-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śródmiejski Ośrodek Opiekuńczy im. prof. A. Tymowskiego
ul. Świętojerska 12A 12A
00-236 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 8315880, fax. 022 6356292
REGON: 01062287000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców. Asortyment szczegółowo określono w zestawieniu zamieszczonym w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby dostarczany towar nosił nazwę (logo) producenta na opakowaniach jednostkowych i zbiorczych. ZAMAWIAJĄCY wymaga, aby przedmiot umowy był dopuszczony do obrotu, świeży, wysokiej jakości, nie zwiędnięty, bez uszkodzeń mechanicznych oraz zmian mikrobiologicznych, opakowany i przewożony w odpowiednich warunkach, zgodnie z wymaganiami HACCP. WYKONAWCA nie może dostarczać ZAMAWIAJĄCEMU produktów innych niż zaoferowane w odpowiednim zestawieniu FORMULARZA CENOWEGO. ZAMAWIAJĄCY zaznacza, że wielkości produktów podanych w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1 nie należy utożsamiać z ilością produktów, które rzeczywiście zakupi. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej lub większej ilości w poszczególnym asortymencie produktów objętych umową, do obiektywnie istniejących potrzeb, a ich rzeczywista wielkość będzie wynikać z zamówień cząstkowych składanych przez ZAMAWIAJĄCEGO. ZAMAWIAJĄCY ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w FORMULARZU CENOWYM załącznika nr 1 , z zastrzeżeniem, że zmiana asortymentu w poszczególnych pozycjach nie może przekroczyć 20% ich wartości ilościowej wskazanej w umowie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYKONAWCA składa następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków (we właściwym Urzędzie Skarbowym), opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (we właściwym oddziale ZUS lub KRUS), albo uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia, rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru- załącznik 2, d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. e) w stosunku do którego nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości, chyba że po ogłoszeniu upadłości został zawarty układ, który nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. f) pełnomocnictwo jeżeli dokumenty ofertowe podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentacji WYKONAWCY na podstawie dokumentów. WYKONAWCA załącza pełnomocnictwo (w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) do podpisania oświadczenia i oferty oraz do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Dokumenty o których mowa w pkt. 1) ppkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zaś dokumenty o których mowa w ppkt. b) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://soo.bip.um.warszawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa warzyw
Dodano: 2016-03-31 - Dostawa przetworów zbożowych, ziemniaczanych i strączkowych, wyrobów czekoladowych, deserów i używek, sosów, zup, przypraw oraz olei i tłuszczy roślinnych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 (03/2016/PN/Ż)
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa warzyw, owoców i przetworów warzywnych kwaszonych dla Ośrodka Reprezentacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej. Nr postępowania 1/ŻYWN/PN/2016
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa owoców, ziemniaków, kwaszonek oraz przetworów warzywnych i owocowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021. Sprawa numer: 100/2015/PN/Ż
Dodano: 2015-12-23 - Dostawa warzyw, owoców i przetworów warzywnych kwaszonych dla Ośrodka Reprezentacyjnego Ministerstwa Obrony Narodowej. Nr postępowania 23/ŻYWN/PN/2015
Dodano: 2015-11-27 - Sukcesywna dostawa warzyw i owoców wraz z transportem dla Domu Pomocy Społecznej im. Bohdany Danuty Kijewskiej 26-600 Radom ,ul. Struga 88 w roku 2016.
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa owoców i warzyw do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie, ul. Krucza 32, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
Dodano: 2015-09-22 - DOSTAWA ŚWIEŻYCH KRAJOWYCH WARZYW I OWOCÓW ORAZ KAPUSTY KISZONEJ I OGÓRKÓW KISZONYCH
Dodano: 2015-09-16 - Zakup i dostawa warzyw i owoców świeżych dla Jednostki Wojskowej 4809 w Zegrzu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu
Dodano: 2015-08-25 - Artykuły spożywcze 3
Dodano: 2015-08-07