Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości, środków higieny osobistej i sprzętu do utrzymania czystości oraz kompleksowa usługa wdrożenia systemu obejmującego montaż urządzeń, szkolenie personelu, serwis i nadzór nad prawidłowym działaniem systemu w obiektach Centrum Usług ogistycznych w 2017 roku, z podziałem na 4 części

Centrum Usług Logistycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226013329 , fax. +48226015011
  • Data zamieszczenia: 2017-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Logistycznych
    ul. Słoneczna 37
    00-789 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226013329, fax. +48226015011
    REGON: 142732546
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości, środków higieny osobistej i sprzętu do utrzymania czystości oraz kompleksowa usługa wdrożenia systemu obejmującego montaż urządzeń, szkolenie personelu, serwis i nadzór nad prawidłowym działaniem systemu w obiektach Centrum Usług ogistycznych w 2017 roku, z podziałem na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków utrzymania czystości, środków higieny osobistej oraz sprzętu do utrzymania czystości do obiektów Centrum Usług Logistycznych w 2017 roku. Zamówienie zostało podzielone na 4 niżej wymienionych części: Część 1 - dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 1 do niżej wymienionych obiektów:  Ośrodek Szkoleniowo- Wypoczynkowy w Dziwnowie, położony przy ul. Kpr Koniecznego 13, 72-420 Dziwnów,  Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Międzyzdrojach, położony przy ul. Krótkiej 1, 72-500 Międzyzdroje,  Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy w Świnoujściu, położony przy ul. Słowackiego 4/6, 72-600 Świnoujście,  Bursa CUL w Szczecinie, położona przy ul. Sierpowej 4, 70-016 Szczecin, „Hotelik Słowiański” w Szczecinie położony przy ul. Potulickiej 1, 70-233 Szczecin,  Stacja Paliw w Gorzowie Wlkp., położona przy ul. Wróblewskiego 4, 66-400 Gorzów Wlkp,  Zespół Obiektów OLIMPIA i JOWISZ w Poznaniu, położonych odpowiednio przy ul. Taborowej 8, 60-790 Poznań oraz przy ul. Dojazd 34, 60-631 Poznań Część 2 - dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 2 do niżej wymienionych obiektów:  Bursa SAVOY we Wrocławiu, położona przy Pl. Kościuszki 19, 50-027 Wrocław,  Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy OLIMP w Szklarskiej Porębie położony przy ul. 1-go Maja 62, 58-580 Szklarska Poręba,  Bursa CUL w Opolu, położona przy ul. Gospodarczej 8, 45-759 Opole,  obiekt DAFNE w Zakopanem, położony przy ul. Jagiellońskiej 30, 34-500 Zakopane i POD KOZIŃCEM położony przy ul. Broniewskiego 10 a, 34-500 Zakopane,  Ośrodek Szkoleniowo- Wypoczynkowego JAWOR w Polańczyku, położony przy ul. Zdrojowej 21, 38-610 Polańczyk Hotel KARAT w Warszawie, położony przy ul. Słonecznej 37, 00-789 Warszawa, Hotel ŁAZIENKOWSKI w Warszawie, położony przy ul. 29 Listopada 3 B, 00-465 Warszawa, bufet Puławska przy ul. Puławskiej 148/150; bufet KPRM Al. Ujazdowskie 1/3, Restauracja pod Wieżą przy ul. Gen. Bryg. Sylwestra Kaliskiego 57;  Lotnisko Warszawa-Babice położony przy ul. Gen. Bryg. S. Kaliskiego 57, 00-476 Warszawa,  Zespół Burs, położonych przy ul. Włochowskiej 25/33, 03-336 Warszawa, ul. Pytlasińskiego 17, 00-777 Warszawa oraz w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44, 05-500 Piaseczno. Część 4 - dostawa środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz kalkulacji cenowej dla części nr 4 do niżej wymienionych obiektów:  Ośrodka Szkoleniowo- Wypoczynkowy KAPER w Juracie, położony przy ul. Mestwina 45, 84-141 Jurata  Bursa LANDOR w Olsztynie, położona przy ul. Dąbrowszczaków 25, 10-540 Olsztyn,  Ośrodek Szkoleniowo- Rekreacyjny w Ustce-Uroczysku, 76-270 Ustka Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zapotrzebowanie ilościowe jest określone w formularzu stanowiącym załącznik nr 1A-1D do formularza oferty w rozbiciu na poszczególne lokalizacje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w postępowaniu: dla części nr 1 w kwocie: 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych, dla części nr 2 w kwocie: 2 000 zł, słownie: dwa tysiące złotych, dla części nr 3 w kwocie: 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych, dla części nr 4 w kwocie: 1 000 zł, słownie: jeden tysiąc złotych,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach