Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Kołobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Portowa 22
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3544620 , fax. 094 3544621
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium MSWiA w Kołobrzegu
ul. Portowa 22 22
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3544620, fax. 094 3544621
REGON: 33090494400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mswia-kolobrzeg.sanatoria.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
sukcesywne dostawy środków utrzymania czystości przez okres jednego roku od podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: - są uprawnieni do występowania w obrocie gospodarczym, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem do wykonania zamówienia oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, - oferuje środki utrzymania czystości posiadające atesty PZH oraz karty charakterystyk - będą realizowali dostawy własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, - gwarantują realizacje zamówienia złożonego z 3 - dniowym wyprzedzeniem, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie maja złożyć Wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie: 1. Posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalno-ści oraz że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 roku: a) aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym po-stępowaniu, b) oświadczenie o spełnianiu warunków przez Wykonawcę, przewidziane w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi za-łącznik nr 2 do specyfikacji, c) aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określo-nym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicz-nych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, d) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego dla Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem po-datków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzy-manie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w ni-niejszym postępowaniu, e) aktualne zaświadczenie właściwego dla Wykonawcy Zakładu Ubezpie-czeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpie-czenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji w tym zakresie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składa-nia oferty w niniejszym postępowaniu. 2. Posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia, pracowników zdolnych do wykonania zamówienia oraz potencjał techniczny gwarantujący spełnienie warunków określonych w specy-fikacji: f) oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy, do-świadczenia oraz potencjału technicznego do realizacji zamówienia na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji, g) atesty oferowanych środków. 3. Pozostawania przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finanso-wej zapewniającej wykonanie zamówienia: h) oświadczenie o pozostawaniu przez wykonawcę w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia, na druku stano-wiącym załącznik nr 4 do specyfikacji, i) odpis (kserokopia) polisy ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej o wartości nie niższej niż 100.000 PLN. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w po-stępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki płatności
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. mswia-kolobrzeg.sanatoria.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawy środków czystości
Dodano: 2016-07-27 - ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI.
Dodano: 2016-07-25 - Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa środków do utrzymania czystości, artykułów gospodarstwa domowego i środków BHP dla Oddziału ZUS w Szczecinie
Dodano: 2016-02-18 - PN - 39/15- dostawa artykułów higienicznych w postaci produktów chemii profesjonalnej
Dodano: 2015-12-03 - Sukcesywne dostawy środków czystościowych i asortymentu do sprzątania dla Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2015-07-02 - Dostawa artykułów do utrzymania czystości i środków BHP dla Oddziałów ZUS w Koszalinie i Zielonej Górze
Dodano: 2015-07-01 - Dostawa artykułów do utrzymania czystości
Dodano: 2015-06-24 - Dostawę środków czystościowych i asortymentu do sprzątania do Uniwersytetu Szczecińskiego
Dodano: 2014-06-12 - Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Szpitala w Barlinku w celu utrzymania higieny i czystości pomieszczeń.
Dodano: 2014-04-25