Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin- przetarg II

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 20 21 , fax. 46 833 32 28
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 20 21, fax. 46 833 32 28
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin- przetarg II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna sprzedaż i dostawa zamówionych partii środków ochrony roślin do następujących miejsc dostawy tj. Załącznik nr 1: Pakiet nr 1: Zakład Ochrony Roślin Sadowniczych Skierniewice ul. Rybickiego 15/18, Pakiet nr 2: ZHRS, Skierniewice, ul. Rybickiego 8, Pakiet nr 3: Dział Obsługi Doświadczeń Skierniewice ul. Rybickiego 15/17, Pakiet nr 4: Pracownia Entomologii- Oddział Warzywnictwa ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, Pakiet nr 5: Pracownia Fitopatologii- Oddział Warzywnictwa Skierniewice, ul. Kościuszki, Pakiet nr 6: Ekologiczny Sad Doświadczalny, Nowy Dwór- Parcela, Pakiet nr 7- Pracownia Herbologii- Oddział Warzywnictwa, Skierniewice ul. Rybickiego 15/18, Pakiet nr 8- Rózni odbiorcy, Pakiet nr 9- Pracownia Entomologii Roślin Sadowniczych, Skierniewice ul. Pomologiczna 13 Przedmiot zamówienia obejmuje również sprzedaż i dostawę zamówionych pułapek feromonowych oraz pułapek i tablic do monitoringu szkodników, których szczegółowe opisy wraz z określeniem odbiorców zawiera: Pakiet nr 10: Odbiorca nr 1: Ekologiczny Sad Doświadczalny, Nowy Dwór- Parcela, Odbiorca nr 2: Sad Doświadczalny w Dąbrowicach, Odbiorca nr 3: Pracownia Entomologii- Oddział Warzywnictwa, Skierniewice ul. Konstytucji 3 Maja 1/3,Odbiorca nr 4- Pracownia Entomologii Roślin Sadowniczych , Skierniewice ul. Pomologiczna 13 Załącznik nr 2: Pakiet nr 1: Pracownia Mikrobiologii Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3. 2. Szczegółowy wykaz zamawianych środków zawierają Formularze cenowe - Załącznik nr 1 oraz Załącznik nr 2 do oferty. 3. Zakupy dokonywane będą partiami w formie szczegółowych zamówień. 4. Zakup większych ilości danego rodzaju środków, pułapek i tablic będzie sygnalizowany telefonicznie lub faxem z 7-dniowym wyprzedzeniem. 5. Dostawy powinny być realizowane w przeciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia z możliwością dostawy w przypadkach awaryjnych w ciągu 24 godzin w godz. 8:00 - 15:00. 6. Kalkulacja cenowa powinna być określona z uwzględnieniem wielkości opakowań. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowane środki ochrony roślin oraz pułapki i tablice wymienione w załączniku nr 1 oraz załączniku nr 2 pochodziły z produkcji w latach 2011-2012, charakteryzowały się odpowiednią jakością i były wolne od jakichkolwiek wad oraz spełniały wszelkie wymogi obowiązującego w Polsce prawa (tj. posiadały aktualne zezwolenie dopuszczenia do obrotu i stosowania wydane przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszczególnych środków). 8. Wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 i nr 2 nazwy zostały podane w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu oczekiwanej klasy środków. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę środki ochrony roślin równoważne muszą odpowiadać wszystkim cechom jakościowym określonym przez producenta danego środka w specyfikacji jakościowej. W celu udowodnienia równoważności Wykonawca załączy do oferty specyfikację jakościową lub inny równoważny dokument, który umożliwi porównanie środków oferowanych z wymaganymi. 9. Zamawiający zastrzega, że ilości wyszczególnione w formularzu cenowym są planowane i mogą ulegać zmianie w trakcie realizacji umowy. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmniejszenia lub zwiększenia ilości w danym asortymencie w granicach ceny brutto wskazanej w ofercie Wykonawcy. 11. Dokonanie przez Zamawiającego zakupu mniejszych ilości w stosunku do zawartych w formularzu cenowym nie spowoduje obowiązku ich zakupu w ilościach planowanych ani też nie stanowi podstawy dochodzenia wynagrodzenia lub roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244500003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inhort.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach