Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44200 Rybnik, ul. Energetyków
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 324 291 225
- Data zamieszczenia: 2017-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
ul. Energetyków 46
44200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 0324291000, 4291288, fax. 324 291 225
REGON: 27278032300014 - I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości oraz artykułów gospodarczych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 9 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi odrębny przedmiot zamówienia tj. PAKIET NR 1 – Papier toaletowy; PAKIET NR 2 – Worki foliowe standardowe; PAKIET NR 3 – Fartuchy foliowe, aparaty do golenia; PAKIET NR 4 – Worki foliowe na zwłoki; PAKIET NR 5 – Pady do maszyn do sprzątania; PAKIET NR 6 – Środki myjące do maszyn myjących i polerujących; PAKIET NR 7 – Sól do zmywarek; PAKIET NR 8 – Sól do uzdatniania wody; PAKIET NR 9 – Akcesoria do mycia. 2. Specyfikację dostawy zawiera załącznik nr 1.1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówie¬nia („Formularz oferty”), a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.2 do niniejszej specyfikacji („Formularz cenowy”). 3. Oferta musi być kompletna, w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. 4. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia określił szczegółowo asortyment zgodnie z potrzebami szpitala, dopuszcza jednak także oferty równoważne, przez które rozumie się asortyment o identycznym przez¬naczeniu jak opisany w załączniku nr 1.2 i o parametrach - jeśli je doprecyzowano - nie gorszych z punktu widzenia użytkownika. 5. Pozostałe warunki zamówienia określone są w punkcie XV oraz powołanym w nim załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). 6. Dostarczany asortyment musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia – w tym spełniać wszystkie wymagania wyszczególnione we wzorze załącznika nr 1.1 do oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18930000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów”
Dodano: 2024-03-08 - Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
Dodano: 2023-03-31 - Zakup środków ochrony indywidualnej i środków dezynfekujących dla służb prowadzących działania i jednostek miejskich
Dodano: 2021-04-29 - Sukcesywny zakup i dostawa worków
Dodano: 2021-04-19 - Przetarg nieograniczony zakup i dostarczanie worków foliowych.
Dodano: 2021-04-12 - Dostawy worków i toreb
Dodano: 2021-03-17 - zakup woreczków strunowych, 1000 szt.
Dodano: 2021-03-03 - Sukcesywna dostawa worków typu big bag do siedziby MPGK Sp. z .o.o. w Katowicach
Dodano: 2021-02-23 - SUKCESYWNA DOSTAWA WORKÓW FOLIOWYCH NA SEGREGOWANE ODPADY KOMUNALNE.
Dodano: 2021-02-11 - Rozpuszczalne worki na pranie op.50szt
Dodano: 2021-01-11