Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i asortymentu niezbędnego do funkcjonowania kuchni szpitalnej- na rzecz Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.

Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Monte Cassino
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 775 065 , fax. 166 775 064
  • Data zamieszczenia: 2020-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
    ul. Monte Cassino 18
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 166 775 065, fax. 166 775 064
    REGON: 31468400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i asortymentu niezbędnego do funkcjonowania kuchni szpitalnej- na rzecz Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zad. 1 –Papier toaletowy- 1 poz. asort. w ilości 30 000 szt. ; Zad. 2 –Ręczniki papierowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 –Szczotki do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 –Materiały do czyszczenia- 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 –Preparaty do utrzymania czystości - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 –Mydło - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 – Dozowniki - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 –Odświeżacz powietrza, ścierki - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 –Akcesoria do maszyn czyszczących - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 –Worki foliowe - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 – Środek do zamgławiania - 1 poz. asort. w ilości 30 szt.; Zad. 12 – Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 –Ręcznik z podajnikiem - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 14 –Preparaty do utrzymania czystości - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 –Preparaty do utrzymania czystości w kuchni - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 –Dodatki potrzebne do funkcjonowania kuchni - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 17 –Akcesoria potrzebne do funkcjonowania kuchni- 10 poz. asort. w różnych ilościach;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełniania tych warunków zamawiający wymaga złożenia oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 2 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorys ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do projektu umowy / opis przedmiotu zamówienia. 3.Deklaracja zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt. 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE ((Dz. U. 2019 poz. 175)– dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem – w przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie. 4.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. oraz celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli – jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty należy wskazać adres strony z której można pobrać dokument (załącznik nr 1 do SIWZ). 5.Ulotkę informacyjną w języku polskim zawierającą opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie itp. informacje – na przedmiot zamówienia w zad. od 1 do 17 – stosownie do składanych ofert. 6.Oświadczenie wykonawcy, że produkty wymienione w zad. nr 5, 6, 11, 12, 14, 15, mogą być stosowane w szpitalach. 7.Aktualna Karta charakterystyki preparatu (nie starsza niż 3 lata) – w przypadkach wymaganych prawem – dot. zad. 5, 6, 11, 12, 14 i 15. Dołączone do oferty w wersji papierowej oraz elektronicznej (na płytce CD lub DVD lub innym nośniku np. pendrive). Jeżeli dany asortyment nie posiada karty charakterystyki, należy złożyć stosowne oświadczenie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach