Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji z grup: 189, 336, 337, 398 CPV oraz zgodnie z wymogami Polskiej Normy w ilościach nw.: 1) Mydło w płynie Deli Plus M 10 P, jednorazowy nabój o pojemności nie większej niż 880ml. do stosowania w dozownikach Merida Top lub równoważny CPV 33711900-6, PN-C-77043:1991 - 240 op. Produkt niepalny, rozpuszczający się w każdym stosunku. Mydło dozowane w postaci gęstej piany. W swoim składzie ma zawierać kolagen, pochodne lanoliny i inne właściwości zapobiegające wysuszaniu skóry. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 880ml. x 240op. = 211200ml. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego w nabojach innego typu Wykonawca wraz z pierwszą dostawą zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu nieodpłatnie 21 sztuk dozowników komplementarnych z zaoferowanym produktem równoważnym. 2) Preparat do dezynfekcji rąk Etaproben, jednorazowy nabój typu EP 13 o pojemności nie większej niż 1000ml. do stosowania w dozownikach Merida Top lub równoważny CPV 33741100-7, PN-EN 1499:2000 - 50 op. Płyn na bazie alkoholu etylowego oraz alkoholu izopropylowego przeznaczony do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 1000ml. x 50op. = 50000ml. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. W przypadku zaproponowania produktu równoważnego w nabojach innego typu Wykonawca wraz z pierwszą dostawą zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu nieodpłatnie 21 sztuk dozowników komplementarnych z zaoferowanym produktem równoważnym. 3) Preparat do dezynfekcji Steril-Ser lub równoważny (opakowania o pojemności nie większej niż 200g) CPV 33631600-8, PN-EN 1040:2006 - 150 op. Preparat prątkobójczy, wirusobójczy, bakteriobójczy, grzybobójczy. Preparat w postaci proszku, przeznaczony do dezynfekcji i mycia narzędzi lekarskich po użyciu. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 200g. x 150op. = 30000g. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 4) Preparat dezynfekujący, uniwersalny Vir Kon lub równoważny (opakowania o pojemności nie większej niż 200g) CPV 39831240-0, PN-EN 1040:2006 - 150 op. Preparat biobójczy, dezynfekujący i czyszczący przeznaczony do ogólnej dezynfekcji powierzchni, mycia narzędzi lekarskich oraz rozlanych płynów ustrojowych i wydalin. Nadający się do dezynfekcji przedmiotów i powierzchni wykonanych z metalu, tworzyw sztucznych, gumy i szkła. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 200g. x 150op. = 30000g. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 5) Worki na odpady medyczne 35l czerwone (opakowania o pojemności nie większej niż 50szt.) CPV 18930000-7, PN-EN 13592+A1:2007 - 150 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 50szt. x 150op. = 7500szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 6) Jednorazowy wkład do spluwaczki unitu stomatologicznego (opakowania o pojemności nie większej niż 50szt.) CPV 18930000-7, PN-EN 13592+A1:2007 - 100 op. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę produktu w opakowaniach o mniejszej pojemności jego ilość nie może przekroczyć ustalonej przez Zamawiającego ilości wynikającej z iloczynu 2 wartości tj. 50szt. x 100op. = 5000szt. Ponadto Wykonawca dokona stosownego przeliczenia ilości opakowań. 1.1. Poprzez pojęcie produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o właściwościach jakościowych i funkcjonalnych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały opisane w pkt. 3.2., lecz opatrzony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 1.2. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy (cały okres obowiązywania umowy) 1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. 1.4. Dostarczany towar ma być ułożony w opakowaniach w sposób nie powodujący deformacji, z długim terminem ważności (minimum 3 miesiące). Nie może wykazywać oznak uszkodzenia. Towar musi spełniać wymogi Polskiej Normy. 1.5. Na każdym dostarczonym produkcie musi znajdować się etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności, d) warunki przechowywania, e) skład i waga. 1.6. Dostawy należy realizować do magazynu Aresztu Śledczego w Kielcach własnym transportem (na koszt Wykonawcy) w dniach od poniedziałku do czwartku w godz. od 8:00 do 14:00. Zamówienia Zamawiający składa telefonicznie lub faksem na trzy dni przed planowaną dostawą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar w ilościach i terminach określanych przez Zamawiającego. Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 1.7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 następnego dnia roboczego. 1.8. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru. 1.9. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru. 1.10. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337119006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach