Uzdrowisko Lądek Długopole S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8146434, 8146227 w. 265 , fax. 074 8147107
- Data zamieszczenia: 2009-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek Długopole S.A.
ul. Wolności 4 4
57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8146434, 8146227 w. 265, fax. 074 8147107
REGON: 00028828300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna Skarbu Państwa - NZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy środków czyszczących i myjących, artykułów gospodarstwa domowego i higienicznych oraz sprzętu do sprzątania dla Uzdrowiska Lądek-Długopole SA zgodnie ze szczegółowym wykazem towarów wymienionych w załącznikach od 1a do 1i. Wykaz asortymentu, objętego zamówieniem podany jest w załącznikach nr 1a do 1i - formularzach cenowych odpowiednio do części od 1 do 9 , które zostały przygotowane w oparciu o aktualne potrzeby Uzdrowiska na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia tj. na: Część 1 - Profesjonalne środki myjące i czyszczące, Część 2 - Środki myjące i czyszczące, Część 3 - Sprzęt do sprzątania, Część 4 - Artykuły gospodarstwa domowego, Część 5 - Worki na odpady i artykuły jednorazowego użytku, Część 6 - Papier toaletowy i artykuły higieniczne, Część 7 - Detergenty do zmywarek, Część 8 - Produkty do pielęgnacji skóry, Część 9 - Samochodowe środki myjące i konserwujące, Zakres zamówienia zawiera się w przedziale poniżej progów ustalonych na podstawie art.11 ust.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. między 14 tys. Euro a 206 tys. Euro. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 337000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm., - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, - zaoferują : a) sukcesywne wykonanie zamówienia przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, b) zaakceptują 21 - dniowy termin płatności licząc od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury VAT ( wystawionej przy każdej dostawie) wraz z kompletem dokumentów (WZ podpisany przez kierownika danego obiektu lub osobę przez upoważnioną przez niego lub przez zarząd spółki ) za zamówioną część dostawy, c) przedłożą wymagane przez Zamawiającego dokumenty, Ocena spełnienia warunków udziału polegać będzie na kontroli autentyczności oraz kompletności i aktualności złożonych dokumentów, autentyczności zawartych w nich informacji oraz ocenie zawartych w dokumentach informacji pod kątem zgodności z postawionymi warunkami w SIWZ - wszystko na zasadzie formuły: Spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu powinien złożyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 1, 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy lub formularze cenowe (jeżeli składane są oferty na więcej niż jedną część zamówienia) - zgodnie z zał. nr od 1a - do 1i. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych - zgodnie z zał. nr 2, 6) Zaakceptowany( zaparafowany) projekt umowy - zgodnie z zał. nr 3, 7) Oświadczenie o nie zaleganiu z opłatami do ZUS i Urzędu Skarbowego, finansowe i o niekaralności - zgodnie z zał. nr 4, 8) Karty charakterystyki oraz karty techniczne środków czyszczących i myjących wymienionych w formularzach cenowych - część 1, 2, 6 i 7 zgodnie z zał. nr 1a , 1b, 1f i 1g, 9) Pozwolenie na obrót produktem biobójczym - jeżeli dotyczy, 10) Próbki towarów wymienionych w części 6 - wg zał. 1f, 11) zaoferowane produkty powinny posiadać atesty PZH - jeśli dotyczy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz papieru kserograficznego - z podziałem na części. (Sprawa nr R0AP0000.272.97.2015)
Dodano: 2015-11-19 - BZP.3810.102.2015.KB
Dodano: 2015-08-28 - Sukcesywna dostawa dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, przez okres jednego roku od zawarcia umowy, papieru toaletowego, ręczników papierowych i papieru kserograficznego - z podziałem na części. (Sprawa nr RAP.272.104.2014)
Dodano: 2014-10-01 - Dostawa pieluchomajtek, pieluch tetrowych i chusteczek pielęgnacyjnych wg pakietów 1 - 5
Dodano: 2014-08-01 - Dostawa środków czystości, chemii specjalistycznej i rękawic Domu Pomocy Społecznej w Obornikach Śląskich i dla Filii w Rościsławicach.
Dodano: 2014-02-13 - Sukcesywna dostawa kosmetyków do zabiegów SPA z podziałem na zadania: Nr 1 Dostawa kosmetyków i soli peelingujących do sauny Nr 2 Dostawa kosmetyków do wykonywania zabiegów Wellness Nr 3 Dostawa glinek mineralnych
Dodano: 2014-01-24 - Dostawa produktów do pielęgnacji ciała, środków czyszczących i polerujących, mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania, chemii specjalistycznej, worków foliowych i rękawic dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach śląskich i dla filii w Rościsławicach.
Dodano: 2013-01-29 - Sukcesywna dostawa: kolumn do HPLC, materiałów biurowych i środków czystości niezbędnych do realizacji Projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym realizowanego na Wydziale Chemicznym Politechniki Wrocławskiej.Znak sprawy W-3/ZP-38/2012.
Dodano: 2012-07-16 - Dostawa produktów do pielęgnacji ciała dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach śląskich i dla filii w Rościsławicach.
Dodano: 2012-01-09 - Dostawa produktów do pielęgnacji ciała, środków czyszczących i polerujących, mioteł, szczotek i innych artykułów do sprzątania, chemii specjalistycznej, worków foliowych i rękawic dla Domu Pomocy Społecznej w Obornikach śląskich i dla filii w Rościsławicach.
Dodano: 2011-12-19