Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48585727331 , fax. +48585727331
  • Data zamieszczenia: 2018-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. +48585727331, fax. +48585727331
    REGON: 190141612
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI ORAZ ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywne dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarczych przez okres 12 miesięcy, w rodzaju i ilościach szczegółowo opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone jest na następujące zadania: zadanie 1 – środków czystości w łącznej ilości 3 575 opakowań zadanie 2 – past do prania w łącznej ilości 10 opakowań zadanie 3 – środków do czyszczenia w łącznej ilości 20 opakowań zadanie 4 – środków do czyszczenia i pielęgnacji w łącznej ilości 35 opakowań zadanie 5 – artykułów do zmywarki w łącznej ilości 106 opakowań zadanie 6 – środków podstawowej higieny w łącznej ilości 1 430 opakowań zadanie 7 – środków owadobójczych, preparatów do likwidacji pleśni w łącznej ilości 52 opakowań zadanie 8 – wkładów zapachowych do odświeżacza w łącznej ilości 80 opakowań zadanie 9 – octu spirytusowego w łącznej ilości 660 opakowań zadanie 10 – środków do czyszczenia i pielęgnacji w łącznej ilości 53 opakowań zadanie 11 – środków piorąco - dezynfekujący w łącznej ilości 28 opakowań zadanie 12 – artykułów przemysłowych w łącznej ilości 2 492 sztuk zadanie 13 – mopów, mioteł w łącznej ilości 1 580 sztuk oraz 90 kompletów zadanie 14 – pojemników na odpady w łącznej ilości 85 sztuk zadanie 15 – uchwytów na papier toaletowy w łącznej ilości 23 sztuk zadanie 16 – woreczków foliowych w łącznej ilości 340 opakowań zadanie 17 – kubków plastikowych jednorazowych w łącznej ilości 250 opakowań zadanie 18 – padów czyszczących w łącznej ilości 30 sztuk zadanie 19 – rękawic ochronnych gumowych w łącznej ilości 1 200 opakowań zadanie 20 – zestawów sprzątających w łącznej ilości 14 sztuk CPV: 39830000-9 Środki czyszczące CPV: 39831000-6 Preparaty piorące CPV: 39831500-1 Samochodowe środki czyszczące CPV: 39831210-1 Detergenty do zmywarek CPV: 33711900-6 Mydło CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne CPV: 39811100-1 Odświeżacze powietrza CPV: 15871110-8 Ocet lub produkty równoważne CPV: 39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju CPV: 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci CPV: 18930000-7 Worki i torby CPV: 39222120-1 Kubki jednorazowe CPV: 18424000-7 Rękawice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz 1114 oraz z 2016 poz 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 1.2. Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.3. Wypełniony Formularz Asortymentowo-Cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach