Przetargi.pl
„Sukcesywne dostawy sprzętu – protezy naczyniowe, taśmy do nietrzymania moczu – na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”

WS SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, Chałubińskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (68)3882285, , fax. (68)3871281
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: WS SPZOZ
    Chałubińskiego 7
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. (68)3882285, , fax. (68)3871281
    REGON: 97077473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: WS SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Sukcesywne dostawy sprzętu – protezy naczyniowe, taśmy do nietrzymania moczu – na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy sprzętu – protezy naczyniowe, taśmy do nietrzymania moczu – na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu cenowym” załączniki nr 2.1 - 2.5 do SIWZ, gdzie opisane są wymagania, jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33184200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 – 2.5 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6. Katalog, folder bądź ulotkę zaoferowanego asortymentu w Pakiecie 1,2,3,4, 5 celem potwierdzenia parametrów ocenianych określonych szczegółowo w załączniku nr 9 do SIWZ. – dokument ten służy przyznaniu punktów w kryterium oceny ofert i nie podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach