WS SPZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, Chałubińskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (68)3882285, , fax. (68)3871281
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: WS SPZOZ
Chałubińskiego 7
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. (68)3882285, , fax. (68)3871281
REGON: 97077473300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip1.szpital-nowasol.pl/zamowienia_publiczne/11/status/rodzaj/wzp/zwr/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: WS SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Sukcesywne dostawy sprzętu – protezy naczyniowe, taśmy do nietrzymania moczu – na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są „Sukcesywne dostawy sprzętu – protezy naczyniowe, taśmy do nietrzymania moczu – na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli” w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym „Formularzu cenowym” załączniki nr 2.1 - 2.5 do SIWZ, gdzie opisane są wymagania, jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33184200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 2.Wypełniony Formularz cenowy – wg załącznika 2.1 – 2.5 do SIWZ. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. 6. Katalog, folder bądź ulotkę zaoferowanego asortymentu w Pakiecie 1,2,3,4, 5 celem potwierdzenia parametrów ocenianych określonych szczegółowo w załączniku nr 9 do SIWZ. – dokument ten służy przyznaniu punktów w kryterium oceny ofert i nie podlega uzupełnieniu przez Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną