Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy sprzętu i szkła laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34

Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 41-819 Zabrze, ul. M. Curie-Skłodowskiej 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 271 60 77 , fax. 0-32 271 29 69
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Polskiej Akademii Nauk
    ul. M. Curie-Skłodowskiej 34 34
    41-819 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 271 60 77, fax. 0-32 271 29 69
    REGON: 00056466500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmpw-pan.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy sprzętu i szkła laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu i szkła laboratoryjnego dla Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych PAN w Zabrzu, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34 obejmującej 14 zadań: a) Zadanie nr 1 - drobny sprzęt metalowy b) Zadanie nr 2 - filtry membranowe I c) Zadanie nr 3 - membrany dializacyjne d) Zadanie nr 4 - sprzęt dozujący I e) Zadanie nr 5 - suszarki f) Zadanie nr 6 - szkło I g) Zadanie nr 7 - szkło II h) Zadanie nr 8 - filtry do HLP i) Zadanie nr 9 - filtry membranowe II j) Zadanie nr 10 - próbówki NMR k) Zadanie nr 11 - sprzęt elektryczny l) Zadanie nr 12 - drobny sprzęt i akcesoria laboratoryjne m) Zadanie nr 13 - sprzęt dozujący II n) Zadanie nr 14 - wyposażenie aparatury 2. Przedmiot zamówienia oraz zakres określają formularze asortymentowo-cenowe stanowiące Zał. nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10, 3.11, 3.12, 3.13, 3.14 do formularza ofertowego. 3. Zamawiający zastrzega sobie, że ilości asortymentu wskazane w załącznikach do formularza ofertowego są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu ofertowym, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego wykonawcy. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują roszczenia o realizację dostawy w wielkościach podanych w ofercie. 4. Termin realizacji: sukcesywne dostawy w ciągu 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w ofercie wybranego wykonawcy, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. 5. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać będą się sukcesywnie na podstawie zamówień składanych drogą elektroniczną lub faksem. Koszty transportu, wyładunku, wniesienia ponosi Wykonawca. 6. Zamówienie zostanie przesłane przez Zamawiającego i zawierać będzie ilość, rodzaj, oraz dokładne miejsce dostawy przedmiotu zamówienia 7. Wykonawca po otrzymaniu zamówienia niezwłocznie potwierdzi faksem lub drogą elektroniczną fakt jego otrzymania. 8. Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą w terminie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00. 9. Termin realizacji poszczególnych zamówień nie może być dłuższy niż 20 dni roboczych po złożeniu zamówienia przez Zamawiającego (w uzasadnionych przypadkach termin realizacji będzie uzgodniony z Wykonawcą). 10. W zakres zamówienia wchodzi obowiązek dostarczenia Zamawiającemu dokumentów związanych z użytkowaniem przedmiotu zamówienia, o ile taki obowiązek nakładają przepisy prawa 11. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia zostanie dostarczona faktura VAT oraz wystawiony zostanie protokół zdawczo-odbiorczy według wzorów Zamawiającego. 12. Zamawiający może odmówić przyjęcia dostawy przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy zamówieniem, a dostawą 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie przedmiotu zamówienia, 3) dostawy poza godzinami, o których mowa w pkt. 8 niniejszego rozdziału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, zgodnie z art. 45 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, do wniesienia wadium. Zamawiający ustala je w wysokości: a) dla zadania 1 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). b) dla zadania 2 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). c) dla zadania 3 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych). d) dla zadania 4 - 350,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych). e) dla zadania 5 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych). f) dla zadania 6 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). g) dla zadania 7 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). h) dla zadania 8 - 200,00 zł (słownie: dwieście złotych). i) dla zadania 9 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych). j) dla zadania 10 - 100,00 zł (słownie: sto złotych). k) dla zadania 11 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). l) dla zadania 12 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). m) dla zadania 13 - 100,00 zł (słownie: sto złotych). n) dla zadania 14 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmpw-pan.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach