Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 683 296 200 , fax. 683 255 808
- Data zamieszczenia: 2018-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Uniwersytecki imienia Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Zyty 26
65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 683 296 200, fax. 683 255 808
REGON: 970773231 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednokrotnego użytku (cewników, drenów, kateterów, sond, ssaków, elektrod, worków, pojemników, rurek intubacyjnych, fartuchów, nebulizatorów, aplikatorów, itp.) oraz klipsów do laparoskopii. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu jednokrotnego użytku (cewników, drenów, kateterów, sond, ssaków, elektrod, worków, sond, pojemników, rurek intubacyjnych, fartuchów, nebulizatorów, aplikatorów, itp.) oraz klipsów do laparoskopii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2-27 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 4 850,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 2: 1 530,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset trzydzieści złotych 00/100); Zadanie nr 3: 710,00 zł (słownie: siedemset dziesięć złotych 00/100); Zadanie nr 4: 1 240,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście czterdzieści złotych 00/100); Zadanie nr 5: 1 600,00 zł (słownie:jeden tysiąc sześćset złotych 00/100); Zadanie nr 6: 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 7: 360,00 zł (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 8: 100,00 zł (słownie: sto złotych 00/100); Zadanie nr 9: 920,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100); Zadanie nr 10: 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 11: 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100); Zadanie nr 12: 1 020,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwadzieścia złotych 00/100); Zadanie nr 13: 1 040,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterdzieści złotych 00/100); Zadanie nr 14: 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 15: 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych 00/100); Zadanie nr 16: 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych 00/100); Zadanie nr 17: 420,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia złotych 00/100); Zadanie nr 18: 1 140,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto czterdzieści złotych 00/100); Zadanie nr 19: 1 210,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dziesięć złotych 00/100). Zadanie nr 20: 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100). Zadanie nr 21: 1 080,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemdziesiąt złotych 00/100). Zadanie nr 22: 790,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt złotych 00/100). Zadanie nr 23: 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych 00/100). Zadanie nr 24: 390,00 zł (słownie: trzysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100). Zadanie nr 25: 270,00 zł (słownie: dwieście siedemdziesiąt złotych 00/100). Zadanie nr 26: 880,00 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 – 22 ustawy - do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 28 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Uwaga: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,o którym mowa w pkt 4.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w pkt 4.1. w zakresie dotyczącym podwykonawców. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa pkt 4.1. dotyczące tych podmiotów. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie w zakresie pkt 3.2 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 3. Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 28 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Formularz cenowo-techniczny – zgodnie z załącznikiem nr 2 - 27 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium zgodnie z pkt 2.1. Rozdziału XVIII SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, niewymagane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa cewników.
Dodano: 2021-05-06 - Sukcesywne dostawy sprzętu do termoregulacji pacjenta, czujników do respiratora Hamilton, zestawów do drenażu przezskórnego, aplikatorów płucnych, kateterów do pola operacyjnego, sprzętu jednokrotnego użytku do zabiegów urologicznych u dzieci oraz igieł do wykonywania blokad obwodowych i powięziowych
Dodano: 2020-06-08 - Sukcesywne dostawy czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji.
Dodano: 2018-09-11 - Sukcesywne dostawy pediatrycznych zestawów do nakłucia żyły centralnej dla dorosłych
Dodano: 2018-08-07 - Sukcesywne dostawy pediatrycznych zestawów do nakłucia żyły centralnej, akcesoriów do zestawów (filtrów, kraników, złączek, przedłużek ramp kranikowych), cewników pępkowych, zestawów żywieniowych oraz worków chroniących dzieci przed utratą ciepła, zestawów do nakłucia żyły centralnej dla dorosłych, zestawów do przezskórnej tracheostomii metodą Griggsa, bezpiecznych zestawów do punkcji opłucnej, łączników obrotowych z portem do bronchoskopu oraz pediatrycznych zestawów do drenażu klatki piersiowej, zestawów cewników czasowych do dializ ostrych z ramionami prostymi i zakrzywionymi oraz cewników dializacyjnych permanentnych do hemodializy.
Dodano: 2018-06-19 - Sukcesywne dostawy wkładów jednokrotnego użytku 2 litrowych i 1 litrowych oraz filtrów do posiadanych przez Zamawiającego ssaków oraz przewodów ssących, worków na zwłoki, rurek intubacyjnych, tracheostomijnych i ustno-gardłowych, prowadnic, rurek nosowo-gardłowych, łączników karbowanych, cewników do podawania tlenu przez nos, drenów do tlenu, czepów, masek, fartuchów i prześcieradeł z włókniny, sond Sengstakena i drenów T-Khera, kateterów do drenażu klatki piersiowej, cewników Fogarty’ego oraz zestawów do szynowania wewnętrznego moczowodów dla dorosłych i dzieci
Dodano: 2017-09-14 - „Sukcesywne dostawy cewników diagnostycznych do koronarografii na potrzeby Zakładu Hemodynamiki- wielospecjalistycznego Szpitala SPZOZ w Nowej Soli ”
Dodano: 2017-01-05