Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy regenerowanych podzespołów samochodowych (alternatory, rozruszniki, przekładnie kierownicze, pompy wspomagające i turbosprężarki) dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2016-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy regenerowanych podzespołów samochodowych (alternatory, rozruszniki, przekładnie kierownicze, pompy wspomagające i turbosprężarki) dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego, dostawy do stacji obsługi pojazdów Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, regenerowanych podzespołów samochodowych: alternatorów, rozruszników, przekładni kierowniczych, pomp wspomagających i turbosprężarek. Przedmiot zamówienia obejmuje również w cenie oferty odbiór od Zamawiającego w/w podzespołów samochodowych wymagających regeneracji w stosunku: jeden podzespół wymagający regeneracji za jeden dostarczony podzespół po regeneracji. Zamawiający dopuszcza zarówno wymianę podzespołów regenerowanych na wymagające regeneracji, jak również możliwość regenerowania podzespołów odebranych od Zamawiającego, pod warunkiem zachowania terminów realizacji zamówienia, określonych w dniach roboczych dla poszczególnych zadań. Realizacja zamówienia będzie trwała przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 oddzielnych zadań: a) zadanie nr 1 - dostawy regenerowanych alternatorów samochodowych i odbiór wymagających regeneracji, b) zadanie nr 2 - dostawy regenerowanych rozruszników samochodowych i odbiór wymagających regeneracji, c) zadanie nr 3 - dostawy regenerowanych samochodowych przekładni kierowniczych i odbiór wymagających regeneracji, d) zadanie nr 4 - dostawy regenerowanych samochodowych pomp wspomagających i odbiór wymagających regeneracji, e) zadanie nr 5 - dostawy regenerowanych turbosprężarek samochodowych i odbiór wymagających regeneracji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę: Zadanie Nr 1 - 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Zadanie Nr 2 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) Zadanie Nr 3 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Zadanie Nr 4 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) Zadanie nr 5 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) Łącza wartość wadium dla zadań Nr 1-Nr 5 wynosi 6 200,00 złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowany okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną