Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
- Data zamieszczenia: 2020-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
ul. Grabiszyńska 105
53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3349520, 410
REGON: 29429500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII a. NIEZBĘDNE DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ WYKONAWCA. 1.Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), wraz z formularzem cenowym (zał. nr 1 do oferty), 2.Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ), 3.Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ), 4.Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu KRS, CEIDG-składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 8.Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych: 1).karta charakterystyki 2).próbki w ilościach i asortymencie wymienionym w rozdziale V SIWZ pkt.3.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy chemii i artykułów gospodarczych
Dodano: 2023-03-07 - Dostawa środków czystościowych wraz z dzierżawą urządzeń dozujących, dozowników, koszy, regałów, chłodziarki farmaceutycznej, maceratorów i urządzeń do sprzątania
Dodano: 2023-01-23 - Sukcesywna dostawa chemii i artykułów gospodarczych
Dodano: 2023-01-13 - ZP/PN/45/2022 Dostawa środków czystości (wózków do sprzątania) dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach
Dodano: 2022-12-28 - Sukcesywna dostawa środków czyszczących, akcesoriów do utrzymania porządku, papieru higienicznego (papier toaletowy, ręczniki papierowe) oraz worków na odpady
Dodano: 2022-12-23 - ZP/PN/45/2022 Dostawa środków czystości (wózków do sprzątania) dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach
Dodano: 2022-11-08 - ZP/PN/47/2022 Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach
Dodano: 2022-11-08 - Dostawa środków czystościowych wraz z dzierżawą urządzeń dozujących, dozowników, koszy, regałów, chłodziarki farmaceutycznej, maceratorów i urządzeń do sprzątania
Dodano: 2022-10-31 - Dostawa środków czystości
Dodano: 2021-03-16 - sukcesywne dostawy profesjonalnych środków czystości i artykułów papierowych dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2021-02-17