Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 – od dnia 1 stycznia do dnia 30 czerwca 2018 roku – z podziałem na zadania

Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 69512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 861 69 16 , fax. 46 863 55 07
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Młodzieszynie
    ul. Wyszogrodzka 101
    69512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie
    tel. 46 861 69 16, fax. 46 863 55 07
    REGON: 30133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.sochaczew-powiat.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 – od dnia 1 stycznia do dnia 30 czerwca 2018 roku – z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Młodzieszynie z siedzibą przy ulicy Wyszogrodzkiej 101 – od dnia podpisania umowy (nie wcześniej jednak, niż od dnia 1 lipca 2017 roku) do dnia 31 grudnia 2017 roku – z podziałem na zadania – liczba zadań 8: 1.1. Zadanie nr 1 – dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3 – Produkty mleczarskie 1.2. Zadanie nr 2 – dostawa mięsa, produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 5.2. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9 – Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.11.30-5 – Wędliny 1.3. Zadanie nr 3 – dostawa różnych produktów spożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 5.3. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6 – Różne produkty spożywcze 1.4. Zadanie nr 4 – dostawa jaj Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 5.4. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3 – Jaja 1.5. Zadanie nr 5 – dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 5.5. do SIWZ Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9 – Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 1.6. Zadanie nr 6 – dostawa mrożonek warzywno – owocowych i mięsnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 5.6. do SIWZ Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9 – Warzywa mrożone 1.7. Zadanie 7 – dostawa ryb i przetworów rybnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 5.7. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.20.00.00-0 – Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.10.00-3 – Ryby mrożone 1.8. Zadanie 8 – dostawa świeżych owoców i warzyw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 zawarty jest w załączniku Nr 5.8. do SIWZ. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 15.30.00.00-1 Owoce, warzywa i podobne produkty 2. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (w szczególności pod kątem stosowania przez wykonawcę zasad GMP/GHP oraz systemu HACCP). 3. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia specjalnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art.25a ust.1 ustawy PZP (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: http://dps.sochaczew-powiat.bip.org.pl informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do Specyfikacji. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty o którym mowa w pkt.5.4, na podstawie, których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Zał. Nr 1 do Specyfikacji), zawierający m.in. oświadczenie o przyjęciu: terminu płatności i terminu związania ofertą, 2) dokładnie wypełniona tabela – wykaz asortymentu (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wg załącznika Nr 5 (od 5.1 do 5.8) do SIWZ w zależności od ilości zadań (dotyczy każdego zadania oddzielnie) + tabela notowań giełdowych dla zadania 5.8 (z dnia poprzedzającego dzień złożenia oferty – notowania z Warszawskiego Rolno – Spożywczego Rynku Hurtowego S.A. w Broniszach, z ujętym rabatem cenowym od cen średnich); 3) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. W przypadku, gdy złożone przez wykonawców dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają dane/informacje w innych walutach niż określono to w niniejszej specyfikacji, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP, Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem wszczęcia postępowania o zamówieniu. Kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/kursy/kursy_archiwum.html Zamawiający będzie korzystał z Archiwum kursów średnich – tabela A. http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach