Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce ogłasza przetarg
- Adres: 58-564 Sosnówka, Liczyrzepy
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757610237, 757610237 , fax. 757610326
- Data zamieszczenia: 2020-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce
Liczyrzepy 87
58-564 Sosnówka, woj. dolnośląskie
tel. 757610237, 757610237, fax. 757610326
REGON: 001242521 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce na okres od 01.05.2020 do 30.04.2021 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce na okres od 01.05.2020 do 30.04.2021 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, c) zdolności technicznej lub zawodowej – Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: zrealizował minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających w szczególności na dostawie produktów spożywczych, o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każda. W wykazie należy podać wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z załączonymi dowodami. Zamawiający uzna za dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw referencje, rekomendacje, listy polecające, faktury VAT (jeżeli umowa przewidywała, że zapłata faktury następuje po należytym wykonaniu przedmiotu umowy) oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dostarczonym przez wykonawców. 3. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedstawienie referencji dotyczących dotychczasowej współpracy z podmiotami w zakresie dostaw od minimum dwóch podmiotów. Informacja ta zawarta jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza do współpracy wykonawców, którzy polegają na zasobach innych podmiotów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – warzywa i owoce. 2. Załącznik nr 2 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – mięso, drób, podroby, konserwy mięsne oraz wędliny. 3. Załącznik nr 4 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – produkty spożywcze i przetwory warzywno-owocowe, nabiał i produkty mleczarskie oraz jaj. 4. Załącznik nr 5 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – pieczywa i wyrobów cukierniczych. 5. Załącznik nr 6 – formularz oferty 6. Załącznik nr 7 - oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy- warunki udziału 7. Załącznik nr 8 - oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy-podstawy wykluczenia 8. Załącznik nr 9 - projekt umowy 9. Załącznik nr 10 - wykaz dostaw
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
Dodano: 2024-07-07 - Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 2 w Kątach Wrocławskich
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby MOPS na II kwartał 2024r.
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu
Dodano: 2024-04-17 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Jana Wyżykowskiego w Polkowicach od lutego do grudnia 2024 roku”
Dodano: 2024-02-28 - „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Męcince”
Dodano: 2024-02-28 - Sukcesywna różnych artykułów spożywczych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2024
Dodano: 2024-02-04 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Polkowicach od stycznia do grudnia 2024 roku”
Dodano: 2024-01-28 - 1/ZSP/D/2023 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 18 we Wrocławiu – pakiety.
Dodano: 2024-01-17