Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2011-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy niżej wymienionych produktów mlecznych: a) ser twarogowy półtłusty (kostka, opakowania 200g - 250g) CPV 15542100 - 0, PN - A 86300:1991 - 4 800 kg b) serek kanapkowy homogenizowany (naturalny lub smakowy, opakowania 100g - 150g) CPV 15542200 - 1 , PN - A - 86300:1991 - 2 000 kg c) ser topiony tłusty (opakowania 50g lub 100g) CPV 15542200 - 1, PN - EN ISO 1735:2006 - 2 200 kg d) serek fromage (naturalny lub smakowy, opakowania 50g lub 100g) CPV 15542200 - 1, PN - A - 86300:1991 - 2 000 kg e) serek wiejski ziarnisty (naturalny, opakowania 150g - 200g) CPV 15542200 - 1, PN - A - 86300:1991 - 2 400 kg f) mleko granulowane odtłuszczone w proszku (opakowania 250g - 20kg) CPV 15511700 - 0, PN - EN ISO 1736:2010 - 8 000 kg g) śmietana 18% (opakowania plastikowe 200g - 5kg) CPV 15510000 - 6, PN - EN ISO 2450:2010 - 2 500 kg h) jogurt naturalny (opakowania 100g - 180g) CPV 15551310 - 1, PN - ISO 7889:2007 - 550 kg i) kefir (opakowania 400g - 500g) CPV 15551310 - 1, PN - ISO 7889:2007 - 2 400 kg 1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy (cały okres obowiązywania umowy). 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. 3. Towar dostarczany ma być w opakowaniach przeznaczonych do kontaktu z żywnością w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający jego estetyczny wygląd. Towar musi być świeży oraz spełniać wymogi Polskiej Normy. 4. Na każdym dostarczonym produkcie musi być etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności, przydatności do spożycia d) warunki przechowywania, e) skład i waga. 5. Dostawy należy realizować do magazynu Aresztu Śledczego w Kielcach własnym transportem (na koszt Wykonawcy) od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 11:00. Zamówienia Zamawiający składa telefonicznie lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar w ilościach i terminach określanych przez Zamawiającego. 6. Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Ponadto wartości brutto zawarte w fakturach muszą być zgodne z wartościami brutto wynikającymi z mnożenia: cena jednostkowa brutto zawarta w formularzu cenowym x ilość dostarczonego w danym dniu towaru. 7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 tego samego dnia. 8. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru. 9. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru. 10. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w niniejszej specyfikacji rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy. 11. Wykonawca określa w formularzu cenowym gramaturę, jaką będzie dostarczał Zamawiającemu przez cały okres obowiązywania umowy. 1.2. Forma oraz termin płatności a) Termin płatności: 30 dni; b) Forma płatności: przelew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155421000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach