Przetargi.pl
SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNYCH

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2011-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW MIĘSNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów mięsnych z grupy 151 CPV oraz zgodnie z wymogami Polskiej Normy w ilościach i częściach nw.: Część I - mięso oraz wędliny wieprzowe i wołowe a) Mięso wieprzowe gulaszowe (produkt w całych kawałkach o wadze nie mniejszej niż 100g) CPV 15131400-9; PN-A-82014:1997 - 10 500 kg b) Mięso wołowe bez kości (produkt w całych kawałkach o wadze nie mniejszej niż 100g) CPV 15111000-9, PN-A-82014:1997 - 5 000 kg c) Wątroba wieprzowa CPV 15131400-9; PN-A-82004:1986  - 1 000 kg d) Boczek wędzony parzony CPV 15131200-7; PN-A-82004:1986 - 1 200 kg e) Boczek mielony CPV 15131200-7; PN-A-82004:1986 - 2 100 kg f) Pasta boczkowa CPV 15131200-7; PN-A-82004:1986 - 2 000 kg g) Galareta wieprzowa (produkt w kawałkach pakowany w pojemniki jednorazowe z atestem do żywności o wadze nie większej niż 400g) CPV 15131400-9; PN-A-82004:1986 - 1 700 kg h) Golonka prasowana CPV 15131400-9; PN-A-82004:1986 - 1 200 kg i) Kaszanka z kaszy jęczmiennej CPV 15131134-3; PN-A-82007/A1:1998 - 1 500 kg j) Pasztetowa CPV 15131400-9; PN-A-82007/A1:1998 - 2 500 kg k) Salceson włoski CPV 15131134-3; PN-A-82007/A1:1998 - 600 kg l) Salceson brunszwicki CPV 15131134-3; PN-A-82007/A1:1998 - 600 kg m) Pasztet mięsny zapiekany CPV 15131310-1; PN-A-82022:1998/Az1:2000 - 1 000 kg n) Parówki cienkie cielęce CPV 15131130-5; PN-A-82024:2001 - 2 300 kg o) Kiełbasa serdelowa CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 3 000 kg p) Kiełbasa mortadela CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 2 800 kg q) Smalec domowy ze skwarkami CPV 15131400-9; PN-EN ISO 5555:2002 - 2 000 kg r) Kiełbasa zwyczajna CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 3 000 kg s) Kiełbasa podlaska CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 1 500 kg t) Kiełbasa wiejska CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 1 000 kg u) Kiełbasa biała parzona CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 1 000 kg v) Kiełbasa krakowska CPV 15131130-5; PN-A-82025:2001 - 800 kg w) Kiełbasa szynkowa CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 700 kg x) Baleron wieprzowy CPV 15131130-5; PN-A-82032:2005 - 1 400 kg y) Szynka kanapkowa CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 900 kg z) Szynka wołowa CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 1 600 kg aa) Szynka delikatesowa CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 900 kg bb) Szynka biała CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 1 500 kg cc) Szynka wiejska wieprzowa CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 400 kg dd) Szynka śniadaniowa CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 700 kg ee) Szynka tyrolska CPV 15131130-5; PN-A-82062:1988 - 900 kg Część II - mięso drobiowe i podroby a) Kurczak świeży CPV 15112100-7; PN-A-86521:1992 - 2 000 kg b) Ćwiartka z kurczaka CPV 15112100-7; PN-A-86521:1992 - 2 500 kg c) Filet z kurczaka CPV 15112100-7; PN-A-86521:1992 - 400 kg d) Wątroba drobiowa CPV 15131500-0; PN-A-86523:1995 - 900 kg e) Serca drobiowe CPV 15131500-0; PN-A-86523:1995 - 400 kg f) Żołądki drobiowe CPV 15131500-0; PN-A-86523:1995 - 400 kg Część III - wędliny drobiowe a) Baton drobiowy CPV 15131135-0; PN-A-86526:1995/Az2:2000 - 1 200 kg b) Szynka drobiowa mielona CPV 15131135-0; PN-A-86526:1995/Az2:2000 - 2 000 kg c) Szynka drobiowa CPV 15131135-0; PN-A-86526:1995/Az2:2000 - 600 kg d) Pieczeń drobiowa CPV 15131135-0; PN-A-86526:1995/Az2:2000 - 1 500 kg e) Parówki drobiowe CPV 15131135-0; PN-A-86526:1995/Az2:2000 - 1 400 kg f) Szynka drobiowa prasowana CPV15131135-0; PN-A-86526:1995/Az2:2000 - 800 kg g) Szynka z indyka CPV 15131135-0; PN-A-86526:1995/Az2:2000 - 600 kg Część IV - konserwy mięsne a) Konserwa mięsna w puszkach samootwieralnych, o wadze 300g - 330g netto CPV 15131000-5; PN-A-82022:1998/Az1:2000 - 2 100 kg b) Konserwa mięsna w opakowaniach - alupak, o wadze 100g - 130g netto CPV 15131000-5; PN-A-82022:1998/Az1:2000 - 970 kg c) Pasztet drobiowy w puszkach samootwieralnych, o wadze 290g - 330g netto CPV 15131000-5; PN-A-82022:1998/Az1:2000 - 2 750 kg d) Pasztet drobiowy w opakowaniach - alupak, o wadze 100g - 130g netto CPV 15131000-5; PN-A-82022:1998/Az1:2000 - 970 kg 1.1. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen przedmiotu zamówienia przez okres 12 miesięcy (cały okres obowiązywania umowy) 1.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w pozycjach asortymentu. 1.3. Towar dostarczany ma być w opakowaniach (polimerowe, czyste skrzynie bez przegrodowe, bez obcych zapachów, mające atest kompetencji jednostki resortu zdrowia, muszą być przeznaczone tylko do jednego asortymentu, elementy muszą być ułożone w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji i zapewniający estetyczny wygląd gotowego wyrobu). Towar musi być świeży (niemrożony) oraz spełniać wymogi Polskiej Normy. 1.4. Przy każdej dostawie Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentu identyfikacji handlowej HDI. Jednocześnie na każdym dostarczonym produkcie musi być etykieta z następującymi danymi: a) nazwa oraz adres dostawcy lub producenta, b) nazwa oraz rodzaj produktu, c) termin ważności, przydatności do spożycia d) warunki przechowywania, e) skład i waga. 1.5. Dostawy należy realizować do magazynu Aresztu Śledczego w Kielcach własnym transportem (na koszt Wykonawcy). Zamówienia Zamawiający składa telefonicznie lub faksem. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar w ilościach i terminach określanych przez Zamawiającego. 1.6. Częstotliwość dostaw: a) W części I dostawy należy realizować od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 11:00, w piątek od godz. 7:00 do 9:00. b) W części II dostawy należy realizować jeden raz w tygodniu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu dostawy w godz. od 7:00 do 11:00 (poniedziałek - czwartek), w piątek od godz. 7:00 do 9:00. c) W części III dostawy należy realizować od poniedziałku do czwartku w godz. od 7:00 do 11:00, w piątek od godz. 7:00 do 9:00. d) W części IV dostawy należy realizować dwa razy w miesiącu po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu dostawy w godz. od 7:00 do 12:00 (poniedziałek - czwartek). Wraz z dostawą towaru Zamawiający żąda faktury. Zawarte w fakturach: nazwa towaru oraz jednostka miary powinny być zgodne z nazwą towaru oraz jednostką miary określonymi w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1,2,3 i 4 do s.i.w.z. 1.7. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany i dostarczenia na własny koszt w terminie do godz. 14:00 tego samego dnia (dotyczy części I, II, i III). W części IV Wykonawca dostarcza je na własny koszt w terminie do godz. 11:00 następnego dnia roboczego. 1.8. W przypadku nie dostarczenia w wyznaczonym dniu zamówionej ilości towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty jego zakupu (zaopatrzenie, transport itp.) u innego Wykonawcy ustalonego przez Zamawiającego oraz pokryje różnice w cenie zakupu towaru, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości niedostarczonego w tym dniu towaru (dotyczy wszystkich części zamówienia). 1.9. W przypadku nie dokonania wymiany wadliwego towaru Wykonawca zwróci Zamawiającemu wszelkie koszty zakupu towaru wolnego od wad u innego Wykonawcy oraz pokryje różnicę w cenie zakupu towaru wolnego od wad, jak również zapłaci karę umowną w wysokości 10% ceny (brutto) wartości wadliwego towaru (dotyczy wszystkich części zamówienia). 1.10. W przypadku trzykrotnego stwierdzenia przez Zamawiającego nie dostarczenia towaru lub dostawy towaru nie odpowiadającego wymogom określonym w s.i.w.z. rozwiązanie umowy następuje bez wypowiedzenia - po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie. Ponadto Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % ceny (brutto) za towar, który miał dostarczyć do końca trwania umowy (dotyczy wszystkich części zamówienia). 1.11. Wykonawca określa w formularzu cenowym gramaturę konserw, jaką będzie dostarczał zamawiającemu przez cały okres obowiązywania umowy (dotyczy części 4). 1.12. Forma oraz termin płatności a) Termin płatności: 30 dni; b) Forma płatności: przelew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151314009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium na każdą z części zamówienia, o udzielenie której wykonawca się ubiega w wysokości: a) 6 800,00 zł. dla części I b) 680,00 zł. dla części II c) 1 000,00 zł. dla części III d) 600,00 zł. dla części IV Wykonawca wnosi wadium przed terminem składania ofert określonym w pkt. 11 p pkt. 11.2 specyfikacji w jednej lub kilku poniższych formach: a) w pieniądzu na nieoprocentowane konto zamawiającego NBP O/O Kielce nr rachunku: 53 1010 1238 0804 0613 9120 0000; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Na dowodzie wpłaty wadium, wniesionego w formie określonej w pkt. a wykonawca w tytule przelewu wpisuje: wadium, nr sprawy D/Kw - 220/19/2011 oraz numer rachunku bankowego, na który zamawiający ma wadium zwrócić. Wykonawca wybierając wadium określone w pkt. b - e: oryginał składa w oddzielnej, odpowiednio oznakowanej kopercie, z której wynika, do jakiego postępowania jest składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną