Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.

Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Wolności 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
    ul. Wolności 4
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 000288283
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 – Sukcesywne dostawy produktów leczniczych:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 1: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 2 – Sukcesywne dostawy leku Fraxiparine:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 2: 33622400-1 - Środki chroniące naczynia krwionośneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 3 – Sukcesywne dostawy środków opatrunkowych:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 3: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne33141110-4 - Opatrunki33141115-9 - Wata medyczna33141119-7 - KompresySzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 4 – Sukcesywne dostawy gazy jałowej i niejałowej:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 4: 33141114-2 - Gaza medycznaSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 5 – Sukcesywne dostawy opasek:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 5: 33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązkiSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 6 – Sukcesywne dostawy pampersów dla dorosłych:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 6: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 7 – Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku I:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 7: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne33141200-2 - Cewniki33141310-6 - Strzykawki33141320-9 - Igły medyczneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 8 – Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku II:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 8: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 9 – Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 9: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 10 – Sukcesywne dostawy środków do mycia i dezynfekcji:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 10: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Przy dostawach środków do mycia i dezynfekcji wymagane są karty charakterystyki preparatów. Do obowiązku Wykonawcy należy dostarczanie Zamawiającemu bieżących aktualizacji powyższych kart w czasie realizacji zamówienia (trwania umowy).Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.Część nr 11 – Sukcesywne dostawy rękawic foliowych i podkładów celulozowych:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych w ilościach zgodnych z bieżącymi potrzebami Zamawiającego.Kod/-y CPV:Część 11: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczneSzczegółowy zakres dostawy zawarty jest w załącznikach: formularzach cenowych dla danego zadania/części przygotowanych w oparciu o Receptariusz (uzdrowiskową listę produktów leczniczych i wyrobów medycznych).Nazwy: artykuły, produkty, towary stosowane są zamiennie do przedmiotu zamówienia objętego niniejszą procedurą. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji (jeżeli dotyczy), atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (jeżeli dotyczy).Oferowane produkty, towary muszą posiadać termin ważności liczony minimum 1 rok od daty dostawy.Ilość faktycznego zapotrzebowania na dany produkt może odbiegać od ilości wskazanych w danym formularzu cenowym. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikać z ilości faktycznie dostarczonych produktów, towarów oraz wskazanych w formularzu cen jednostkowych, w oparciu o składane przez Zamawiającego zapotrzebowanie.W przypadku zrealizowania dostawy mniejszej ilości produktów, towarów niż wynika to z ilości wskazanych w formularzu, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.Szczegółowy opis oraz warunki realizacji zamówienia zawarto w projektowanych postanowieniach umownych (załączniku do SWZ).Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dowolną ilość części.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.W przypadku wyboru danego Wykonawcy do realizacji kilku zadań Zamawiający zastrzega możliwość zawarcia jednej umowy jednocześnie dla kilku zadań/części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach