Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy pojemników SM 110 na odpady komunalne

Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-920 Bogatynia, ul. Kilińskiego 17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7732028 , fax. 075 7731387
  • Data zamieszczenia: 2010-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o.
    ul. Kilińskiego 17 17
    59-920 Bogatynia, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7732028, fax. 075 7731387
    REGON: 23040956700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpobogatynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy pojemników SM 110 na odpady komunalne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa metalowych, ocynkowanych pojemników SM 110 wykonane z blachy 1,5mm, w wersji bez kółek Pojemniki powinny: - zapewniać gwarancje bezpieczeństwa dla obsługi podczas ich opróżniania i dla osób gromadzących odpady, gwarancję długotrwałego użytkowania oraz dopasowania do urządzeń załadowczych pojazdów, 1) Wymagania (parametry) techniczne, jakim muszą odpowiadać pojemniki: Pojemniki metalowe 0,11 m3 wykonane z blachy ocynkowanej o grubości 1,5mm. Pojemnik ma mieć uchwyty umożliwiające przemieszczanie pojemnika. Pokrywa pojemnika uchylna, tłoczona, mocowana na zawiasie, posiadająca uchwyt nosek do otwierania. Pojemnik musi pasować do wszystkich typów śmieciarek. Wymagany okres gwarancji: min 12 miesięcy od daty dostarczenia pojemników Zamawiającemu. Pojemniki należy dostarczyć do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Bogatyni ul. Kilińskiego 17. 1. oznakowanie pojemnika wymagane przez Zamawiającego: - wytłoczone lub malowane na kolor zielony logo firmy GPO Sp. z o.o. 1. Termin wykonania zamówienia: Realizacja zamówienia ze strony Zamawiającego uzależniona będzie od bieżącego zapotrzebowania. Z chwilą podpisania umowy Dostawca będzie otrzymywał zamówienia na sukcesywne dostawy wg harmonogramu tj.: 1. I dostawa do 31.05.2010r. w ilości 200 szt. 2. II dostawa do 31.07.2010r. w ilości 200 szt. 3. III dostawa do 30.09.2010r. w ilości 200 szt. 4. IV dostawa do 30.11.2010r. w ilości 200 szt. Zamówienie będzie zrealizowane do końca 31.12.2010r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpobogatynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach