Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego na potrzeby Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468332021 , fax. +48468333228
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468332021, fax. +48468333228
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego na potrzeby Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa plastików i szkła laboratoryjnego wyszczególnionych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1a oraz załącznikach do Ogłoszenia. 2. W załączniku nr 5 - Katalog przykładowych produktów spełniających wymogi Zamawiającego, wskazane zostały przykładowe numery katalogowe oraz przykładowi producenci plastików i szkła, spełniającego kryteria określone przez Zamawiającego. 3. Opis poszczególnej pozycji w Załączniku nr 5, maja jedynie pomocniczy charakter. W razie rozbieżności pomiędzy Załącznikami nr 1a oraz nr 5, decydująca będzie treść wymagań określonych przez Zamawiającego w Formularzu cenowym. 4. Zamówienie obejmuje 37 odrębnych części zamówienia (pakietów). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części (maksymalnie na 37). 5. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej wszystkie pozycje w danym pakiecie. Na uzasadniony wniosek zgłoszony przez Wykonawcę, Zamawiający może dokonać, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy, zmiany polegającej na wyłączeniu poszczególnych pozycji do odrębnych pakietów. 6. Wymagane są materiały fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, pochodzące z bieżącej produkcji oraz posiadające wymagane prawem atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na terytorium UE. 7. Zamawiający wymaga dostarczenia plastików i szkła laboratoryjnego w oryginalnych opakowaniach producenta oraz oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 8. Szkło powinno być dobrej jakości, skala w szkle miarowym odporna na ścieranie. 9. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem, e-mailem lub bezpośrednio na platformie internetowej Wykonawcy, przez upoważnionych pracowników Instytutu Ogrodnictwa. 10. Dostawy poszczególnych partii powinny być realizowane w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę (nie dłuższym niż 21 dni od dnia złożenia zamówienia). Zamawiający planuje realizacje dostawy raz w miesiącu. 11. Ubezpieczenie i transport materiałów do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie materiałów, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. 12. Wielkości opakowań opisane w formularzu cenowym są wielkościami pożądanymi niezależnymi od minimalnej liczby sztuk zamawianych w danych pakietach. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania plastików i szkła laboratoryjnego w innych, mniejszych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany ilości opakowań w sposób, który zapewni realizacje zapotrzebowania Zamawiającego na odpowiednią liczbę sztuk określoną w poszczególnych zamówieniach. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje opakowaniami zawierającymi mniejszą liczbę sztuk, w Formularzu cenowym (Załącznik nr 1a do SIWZ) – kolumnie J podaje łączną cenę netto odpowiedniej liczby opakowań. 13. Ze względu na specyfikę zamawianych produktów Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Wskazane przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1a oraz 5 nazwy własne lub numery norm i aprobat technicznych zostały podane w celu określenia oczekiwanej klasy materiałów. Wskazane w Katalogu przykładowych produktów spełniających wymogi Zamawiającego (Zał. nr 5) numery katalogowe oraz nazwy producentów zostały wskazane wyłącznie w celach pomocniczych, ułatwiających określenie przez Wykonawcę, czy oferowane przez niego produkty spełniają warunki określone w Załączniku nr 1a. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały równoważne muszą posiadać właściwości i cechy jakościowe nie gorsze niż materiały wskazane w Załączniku nr 1a. Składając ofertę równoważną Wykonawca będzie zobowiązany, w celu udowodnienia „równoważności”, złożyć wraz z ofertą karty katalogowe, karty charakterystyki lub inne równoważne dokumenty, które umożliwią porównanie materiałów oferowanych z wymaganymi określonymi przez Zamawiającego. Wskazane dokumenty muszą zawierać m.in. określenie producenta oraz numeru katalogowego „równoważnego” produktu. 14. Wykonawca, dla poszczególnych pozycji w ramach oferowanego Pakietu, zobowiązany jest w tabeli Formularza cenowego w rubrykach „Nazwa producenta” wpisać nazwę/markę/oznaczenie firmy produkującej dany materiał, zaś w rubryce „Numer katalogowy” - numer katalogowy, symbol pozwalający na identyfikację danego produktu. 15. Wskazane w Załączniku nr 1a ilości są wielkościami planowanymi przyjętymi do celów porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 16. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych materiałów wymienionych w Załączniku nr 1a wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy za dany Pakiet. 17. Zamawiający gwarantuje zakup 60% wartości plastików i szkła laboratoryjnego w każdym pakiecie. Niewykupienie przez Zamawiającego pozostałych 40% wartości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia. 18. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw plastików i szkła laboratoryjnego wyszczególnionych w Załączniku nr 1a, jednak nie więcej niż o 30% wartości brutto umowy za dany pakiet. 19. Warunki skorzystania z prawa opcji: a) skorzystanie z prawa opcji nastąpi w przypadku zaistnienia dodatkowych potrzeb Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy, w szczególności większe niż przewidywane zapotrzebowanie na plastiki i szkło laboratoryjne; b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w okresie obowiązywania umowy; c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę oświadczeniem, tj. poprzez złożenie zamówienia szczegółowego. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części (jeśli Zamawiający skorzysta częściowo z zamówień opcjonalnych); d) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SIWZ i we wzorze umowy. Do obliczenia wartości usług w ramach prawa opcji będą przyjęte stawki jednostkowe i ceny wskazane w uzupełnionym przez Wykonawcę Załączniku nr 1a do SIWZ, złożonym wraz z ofertą. 20. Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 21. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów, w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. 2. Składając ofertę równoważną Wykonawca będzie zobowiązany, w celu udowodnienia „równoważności”, złożyć wraz z ofertą karty katalogowe, karty charakterystyki lub inne równoważne dokumenty, które umożliwią porównanie materiałów oferowanych z wymaganymi określonymi przez Zamawiającego. Wskazane dokumenty muszą zawierać min. określenie producenta oraz numeru katalogowego „równoważnego” produktu. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku Wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie powyższe może zostać złożone wraz z ofertą. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach