Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Wysockiego 99
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 670 55 57 , fax. 016 670 57 86
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Wysockiego 99 99
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 016 670 55 57, fax. 016 670 57 86
REGON: 00029376900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.pu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy pieczywa oraz produktów mleczarskich w 2010 r. Znak sprawy : 01/09/PN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zad. 1 - Pieczywo 9 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; Zad. 2 - Produkty mleczarskie 13 pozycji asortymentowych w różnych ilościach; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158100009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1-2 wymienionej ustawy, oraz złożą wymagane, opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczenia i dokumenty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 SIWZ - zad. 1 i ( lub) zad. 2 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5. Zaświadczenie wystawione przez Inspektorat Sanitarny że: - przedmiot zamówienia jest objęty stałym nadzorem sanitarnym; - wykonawca ma wdrożony system HACCP w zakresie warunków higieniczno-sanitarnych przy produkcji, przechowywaniu i dostawie towaru w oparciu o wewnętrzny harmonogram. - wykonawca będzie dostarczać towar specjalistycznym transportem własnym lub innego przewoźnika, spełniając wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w/w niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 8. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisana przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 9. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 -7 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.pu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Realizacja zadania pod nazwą Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach.
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa produktów żywności do stołówki Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Jana Pawła II w Jarosławiu
Dodano: 2015-12-18 - Sukcesywna dostawa pieczywa dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2016 roku
Dodano: 2015-12-18 - Dostawa pieczywa dla Wojewódzkiego Podkarpackiego Szpitala Psychiatrycznego w Żurawicy im. prof. Eugeniusza Brzezickiego.
Dodano: 2015-12-16 - Sukcesywna dostawa pieczywa dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stalowej Woli w 2016 roku
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa art. spożywczych (mleka i art. nabiałowych; drobiu; mięsa i przetworów mięsnych; jajek; makaronu; ryb, przetworów rybnych i mrożonek; oraz pozostałych art. spożywczych)
Dodano: 2015-12-02 - Dostawa pieczywa
Dodano: 2015-11-23 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół Nr 4 w Rzeszowie ul. Dębicka 288 w okresie od 01 stycznia 2016r. do 31 grudnia 2016r
Dodano: 2015-11-10 - Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby internatu Zespołu Szkół Plastycznych w Rzeszowie w okresie od stycznia do grudnia 2015r..
Dodano: 2015-11-06