Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej

Areszt Śledczy ogłasza przetarg

  • Adres: 25-563 Kielce, ul. Zagnańska 155
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3314091 , fax. 041 3314419
  • Data zamieszczenia: 2009-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy
    ul. Zagnańska 155 155
    25-563 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3314091, fax. 041 3314419
    REGON: 00031990200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy pieczywa i bułki tartej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych: - Chleb pszenno-żytni 170 000kg krojony i pakowany o wadze jednostkowej 400g, - Chleb pszenny 15 000kg, krojony i pakowany o wadze jednostkowej 400g, - Bułka tarta 300kg (opakowania od 0,5kg do 5kg) - Dostawy należy realizować własnym transportem (na koszt dostawcy) w godz. od 7:00 do 10:00, w dniach: poniedziałek - sobota; jeden raz dziennie. Towar zamawiany jest codziennie (z jednodniowym wyprzedzeniem). W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad jakościowych dostarczonych produktów Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowej ich wymiany oraz dostarczenia na własny koszt - (w tym samym dniu dostawy.) Wraz z dostawą Zamawiający żąda faktury - (brak dokumentu faktury będzie skutkowało nieprzyjęciem towaru przez Zamawiającego) - Zmiana ceny dostaw może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, potwierdzona podpisanym przez strony aneksem do umowy, jeden raz na 6 m-cy po ukazaniu się Komunikatu Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w stosunku do poprzedniego kwartału. - Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego o zmianie ceny z wyprzedzeniem co najmniej 10 dni roboczych.. - Zmiana ceny nie może być procentowo wyższa od wskaźnika, o którym mowa w pkt. 3.3. s.i.w.z. -W przypadku zmiany wskaźnika, o którym mowa w pkt. 3.3. s.i.w.z.(w sposób malejący), Wykonawca również zobowiązuje się do obniżenia ceny. -Niżej wymienione załączniki stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - załącznik nr 2 - Oświadczenie - załącznik nr 3 - Umowa - załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych dostaw - Opis zamówienia: - Chleb pszenno -żytni - 170 000 kg CPV - 15811100-7 PN-93/A-74105 - Chleb pszenny - 15 000 kg CPV - 15811100-7 PN-93/A-74103 - Bułka tarta - 300 kg CPV - 15893000-4 PN-A-74113:1997/Az:1999 - Zamówiony towar musi być ułożony w opakowaniu w sposób nie powodujący deformacji oraz zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych. Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku, z długim okresem ważności (minimum 3 dni) do spożycia dla danego artykułu. Jednocześnie na każdym dostarczonym produkcie musi być etykieta, która posiada nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia, warunkach przechowywania oraz wadze. Towar musi spełniać wymogi Polskiej Normy. - Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonywania obowiązków przez swoich pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158111007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamwiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - W przetargu mogą wziąć udział podmioty nie wykluczone z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniające warunki art. 22 ust. 1 w/w ustawy i wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie o nie zaleganiu w płatnościach we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz właściwym Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego - z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli). - W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (min. jednej) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 PLN netto (każda) - wzór wykazu - załącznik nr 4. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy pieczywa (do jednego odbiorcy), której wartość będzie nie mniejsza niż: 150 000,00 PLN netto (każda). Nie wolno łączyć zamówień w celu uzyskania w/w kwoty. b) Wykonawca musi dołączyć listy referencyjne (minimum jeden), od Zamawiającego z podaniem daty obowiązywania umowy, wartości realizacji dostaw w zł (PLN) oraz informacji o należytym wykonaniu umowy. - Decyzję wydaną przez właściwy Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych do produkcji lub obrotu artykułami, których dotyczy niniejsze postępowanie. - Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji utrzymania stałej ceny przez okres 6 - ciu miesięcy od daty podpisania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach